• İhale No
    2020/97816
  • İhale Adı
    Edirne Belediye Başkanlığı Zabıta Müdürlüğü Bünyesinde Çalışmakta Olan 74(yetmişdört) Koruma ve Güvenlik Personeline 2020 Yılı Boyunca Kullanılmak Üzr Kışlık-Yazlık Kıyafet Mal Alımı İşi
  • Sektör
    Tekstil ve Konfeksiyon Ürünleri, İş Güvenliği Malzemeleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    03 Mart 2020 11:00
  • İdare
    EDİRNE BELEDİYESİ MALİ HİZMETLER MÜDÜRLÜĞÜ
  • İhale İli
    Edirne
  • İşin İli
    Edirne
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    24 Şubat 2020
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
EDİRNE BELEDİYE BAŞKANLIĞI ZABITA MÜDÜRLÜĞÜ BÜNYESİNDE ÇALIŞMAKTA OLAN 74(YETMİŞDÖRT) KORUMA VE GÜVENLİK PERSONELİNE 2020 YILI BOYUNCA KULLANILMAK ÜZR KIŞLIK-YAZLIK KIYAFET MAL ALIMI İŞİ

EDİRNE BELEDİYESİ MALİ HİZMETLER MÜDÜRLÜĞÜ SATINALMAM BİRİMİ

Edirne Belediye Başkanlığı Zabıta Müdürlüğü Bünyesinde Çalışmakta Olan 74(yetmişdört) Koruma ve Güvenlik Personeline 2020 Yılı Boyunca Kullanılmak Üzr Kışlık-Yazlık Kıyafet Mal Alımı İşi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2020/97816
1-İdarenin
a) Adresi : Edirne Belediye Başkanlığı Mali Hizmetler Müdürlüğü Satın Alma Birimi Babademirtaş Mahallesi Tekkekapı Caddesi Saraçhane Mevkii Ek Hızmet Bınası No:1 22020 - MERKEZ / EDİRNE 22020 Babademirtaş Mah. EDİRNE MERKEZ/EDİRNE
b) Telefon ve faks numarası : 2842129926 - 2842129925
c) Elektronik Posta Adresi : satinalmamd@edirne.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 21 Kalem 74 (yetmişdört) Koruma ve Güvenlik Personeline Kışlık-Yazlık Kıyafet Mal Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Edirne Belediye Başkanlığı Zabıta Müdürlüğü Bünyesinde Koruma ve Güvenlik Birimi
c) Teslim tarihi : sözleşme imzalandıktan hemen sonra 30 gün içinde ürünler teslim edilecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Edirne Belediye Başkanlığı Mali Hizmetler Müdürlüğü Satın Alma Birimi Babademirtaş Mahallesi Tekkekapı Caddesi Saraçhane Mevkii Ek Hızmet Bınası No:1 22020 - MERKEZ / EDİRNE
b) Tarihi ve saati : 03.03.2020 - 11:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

- Katılımcı firmalar teklif dosyalarının içinde teklif fiyatı vermiş oldukları ürünlerin görseli, teknik özellikleri ve detaylı bilgilerinin bulunduğu katalog, broşür vb. dokümanları sunmaları istenmektedir. Katalog, broşür vb. dokümanlar bulunmayan firmaların teklif dosyaları geçersiz sayılacaktır.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Edirne Belediye Başkanlığı Mali Hizmetler Müdürlüğü Satın Alma Birimi Babademirtaş Mahallesi Tekkekapı Caddesi Saraçhane Mevkii Ek Hızmet Bınası No:1 22020 - MERKEZ / EDİRNE adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 45 (kırk beş) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

14. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Koruma ve Güvenlik Personeli Kışlık Pantolon 142 adet
Koruma ve Güvenlik Personeli Yazlık Pantolon 142 adet
Koruma ve Güvenlik Personeli çorabı (kışlık) 71 çift
Koruma ve Güvenlik Personeli çorabı (yazlık) 71 çift
Koruma ve Güvenlik Personeli bel kemeri 142 adet
Koruma ve Güvenlik Personeli kravatı 71 adet
Koruma ve Güvenlik Personeli kazağı (arma apoletli) 71 adet
Koruma ve Güvenlik Personeli Gömleği (armalı-kışlık) 142 adet
Koruma ve Güvenlik Personeli Gömleği (armalı-yazlık) 142 adet
Koruma ve Güvenlik Personeli Ayakkabısı (yazlık) 71 çift
Koruma ve Güvenlik Personeli Botu (kışlık) 71 çift
Koruma ve Güvenlik Personeli Parkası (arma ve apoletli) 71 adet
Koruma ve Güvenlik Personeli yeleği (kışlık) 71 adet
Koruma ve Güvenlik Personeli yönetici-güvenlik sorumlusu için takım elbise (kışlık) 3 takım
Koruma ve Güvenlik Personeli yönetici-güvenlik sorumlusu için takım elbise (yazlık) 3 takım
Koruma ve Güvenlik Personeli yönetici-güvenlik sorumlusu için ayakkabı (kışlık) 3 çift
Koruma ve Güvenlik Personeli yönetici-güvenlik sorumlusu için ayakkabı (yazlık) 3 çift
Koruma ve Güvenlik Personeli yönetici-güvenlik sorumlusu için gömlek (kışlık) 6 adet
Koruma ve Güvenlik Personeli yönetici-güvenlik sorumlusu için gömlek (yazlık) 6 adet
Koruma ve Güvenlik Personeli yönetici-güvenlik sorumlusu için kravat (kışlık) 3 adet
Koruma ve Güvenlik Personeli yönetici-güvenlik sorumlusu için kravat (yazlık) 3 adet