• İhale No
    2011/131231
  • İhale Adı
    EDS SİSTEMİ (OTOMATİK PATLAYICI TESPİT SİSTEMİ) SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Güvenlik, Kamera, Alarm Ürünleri ve Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    26 Ekim 2011 11:00
  • İdare
    DEVLET HAVA MEYDANLARI İŞLETMESİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ(DHMİ) Malzeme Daire Başkanlığı
  • İhale İli
    Ankara
  • İşin İli
    Erzurum
  • Yayın Tarihi
    09 Eylül 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


EDS SİSTEMİ(OTOMATİK PATLAYICI TESPİT SİSTEMİ) SATIN ALINACAKTIR
Devlet Hava Meydanları İşletmesi Genel Müdürlüğü(dhmi)
Erzurum, Trabzon, Gaziantep Havalimanı ve Bursa Havaalanı EDS Sistemi(Otomatik Patlayıcı Tespit Sistemi) alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/131231
1-İdarenin
a) Adresi : Konya Yolu Üzerı 66 06330 Yenimahalle Ankara
b) Telefon ve faks numarası : +90 312 204 2340-204 2341- 204 2626-204 2878-204 2348 - + 90
3122128158
c) Elektronik Posta Adresi : Elektronik posta yoluyla bildirim yapılmayacaktır.
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : Erzurum Havalimanı Gaziantep Havalimanı Trabzon Havalimanı
Bursa Yenişehir Havaalanı
c) Teslim tarihi : Yüklenicinin yerli/yabancı olması durumunda; Yüklenici, sipariş
edilmiş olan malzemeyi sözleşme imzalanmasını müteakip en fazla
180 takvim günü içerisinde tek partide (Teklifteki teslim süresi dikkate alınacaktır.) teslim etmiş olacaktır. Bu İdari Şartname ve sözleşme kapsamı malzemenin teslim yeri Erzurum, Gaziantep, Trabzon Havalimanı ve Bursa Yenişehir Havaalanıdır. Yüklenicinin yabancı olması halinde; Sözleşme kapsamı tüm malzemenin tesliminde “Gümrük Resmi Ödenmemiş Olarak Teslim / Delıvered Duty Unpaıd (Ddu)” esasları uygulanacaktır. Yüklenici lehine açılan akreditif kapsamındaki malzemenin varış yeri (Tasiş Ambarı)
Ankara Esenboğa olup, fiili ithali Esenboğa Havalimanı Gümrük Müdürlüğünden yapılacaktır. Ordino bedelinin ödenerek ordinonun alınması, gümrük formalitelerinin yerine getirilmesi yükleniciye
aittir. Yüklenici, ithal izinlerini İdare adına alacaktır. Bu izinlerin alınması sırasında yüklenici tarafından ödenebilecek bedeller ile ardiye masrafları makbuz / faturaları İdare adına düzenlenmiş olmak
kaydıyla Gümrük Giriş beyannameleri ile birlikte İdareye ibraz
edilmesini müteakip en geç 15 ( onbeş ) iş günü içerisinde yükleniciye ödenecektir. İdare gerekli olabilecek yetki ve izin
belgelerini talep tarihinden itibaren en geç 3 (üç) iş günü içinde hazırlayacak ve yükleniciye verecektir. Gümrük Müdürlüğüne ithalat için ödenmesi gereken vergi resim ve harçlar İdare sorumluluğundadır. Bu amaçla yüklenici gümrükleme işlemleri sırasında Gümrük Müdürlüğüne ödenecek miktarı yazılı olarak İdareye bildirecektir. İdare vergi resim ve harçları ödemek için bildirim tarihinden itibaren en geç 5 (beş) iş günü içerisinde bir
eleman görevlendirecektir. Ancak, yüklenici tarafından ödenen bedel Gümrük Giriş Beyannamesi ve eklerinin Alındı Makbuzu ile birlikte İdareye ibraz edilmesini müteakip 15 (onbeş) iş günü içerisinde ödenecektir. Yüklenici malların ithal edilerek yukarıda belirtilen yerlerde montajlarını tamamlayarak geçici kabule hazır hale getirilmesine kadar geçecek sürede, ihale konusu mal için gerekli
tüm cihaz ve kullanılması gerekli diğer malzeme ve ekipmanlarının ambalajlanmalarından, yüklenmelerinden, taşınmalarından, teslim alınmalarından, boşaltılmalarından, depolanmalarından ve korunmalarından sorumlu olacaktır. Malzemelerin taşınması, montajı ve hizmete sunulması sırasında meydana gelebilecek hasarların sonuçlarından yüklenici sorumlu olacaktır. İş programı sözleşmenin eki ve ayrılmaz bir parçasıdır. -Yüklenici geçici kabule hazır olduğunda bu durumu bir yazı ile Kuruluşa bildirecektir. Bu tarih iş bitim tarihi olarak alınacaktır. - Geçici kabulün yapılmasını müteakip 12 ay sonra yüklenici kesin kabul için Kuruluşa yazı ile başvuracaktır. - Kesin kabul tarihlerinden 2 yıl sonra yüklenicinin garanti süresi sona erer.
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer : DHMİ Genel Müdürlüğü Binası içerisinde bulunan Malzeme Dairesi
Başkanlığı
b) Tarihi ve saati : 26.10.2011 - 11:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İstekliler, ihale konusu alımın alt yüklenicilere yaptırmayı düşündükleri kısmını teklifleri ekinde
vereceklerdir.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya
belgeler,
c) Türkiye'de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul
edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.
-İsteklinin adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi,
-İsteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenen Kapasite Raporu,
-İsteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenen İmalat Yeterlik Belgesi,
-İsteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenmiş ve teklif ettiği mala ilişkin Yerli
Malı Belgesi,
-İsteklinin alım konusu malı ürettiğine ilişkin olarak ilgili mevzuat uyarınca yetkili kurum veya kuruluşlarca düzenlenen ve isteklinin üretici veya imalatçı olduğunu gösteren belgeler.
4.3.2.
4.3.2.1. Kaliteye ilişkin belgeler:
Kalite yönetim sistem belgesi ve çevre yönetim sistem belgesi Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edilen belgelendirme kuruluşları veya Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenmesi zorunludur. Bu belgelendirme kuruluşlarının, Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşu olduklarının ve bu kuruluşlarca düzenlenen belgelerin geçerliliğini sürdürdüğünün, Türk Akreditasyon Kurumundan
alınacak bir yazı ile teyit edilmesi gerekir. İhale tarihi veya bu tarihten önceki bir yıl içinde alınan teyit yazıları geçerlidir. Ancak, Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edildiği duyurulan belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenen ve TÜRKAK Akreditasyon Markası taşıyan belge ve sertifikalar için Türk Akreditasyon Kurumundan teyit alınması zorunlu değildir. Bu ihale tarihinde geçerli olması yeterlidir. İş ortaklıklarında, ortaklardan birinin istenilen belgeyi sunması yeterlidir.
4.3.2.2. Standarda ilişkin belgeler:
EDS Sisteminde yer alan Tomografi Cihazları, Patlayıcı İz Tespit Cihazları ve Bagaj Taşıma Sisteminin, ISO
9000 ve varsa 14000 Serisi, CE, IEC & FCC, USA FDA, TSA, FED STANDART, vb. ulusal veya uluslararası standartlara uygun olduğuna ilişkin belge.
Montaj/hizmete verme işlemleri aşamasında, herhangi bir şekilde yerli malzeme kullanılması öngörülüyor ise
bu malzemelere ait ISO belgesi.
4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
Model ve versiyon olarak teklif edilen Tomografi Cihazı, Patlayıcı İz Tespit Cihazı, CUTE/CUPPS&BRS Sistemi ile Bagaj Taşıma (BHS) Sistemine ait güncelleştirilmiş orijinal teknik dokümanlar (kataloglar), bir takım halinde teklife eklenecektir. Dokümanların, cihazlarla ilgili tüm detayları kapsaması ve tüm sayfalarının
İstekli tarafından kaşelenmiş olması gerekmektedir. Aksi takdirde; eksik ve okunaksız dokümanlar ile yapılacak değerlendirme sonucunda meydana gelebilecek aksaklıklardan İdare sorumlu olmayacaktır.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup Kamu İhale Kurumu tarafından belirlenen esaslar çerçevesinde yerli malı olarak kabul edilen mal kalemini - kalemlerini teklif eden istekliler lehine % 15 oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı İhale dokümanı isteklilerin temsilci tayin ettiği firma yada kişiye ve istekliye ait adres, vergi numarası gibi bilgilerin görüleceği antetli kağıda yazılmış bir dilekçe ve istekli temsilcisi olduğuna dair belge ile birlikte müracaat edilerek DHMİ Genel Müdürlüğü Malzeme Dairesi Başkanlığı Dış Tedarik Şube Müdürlüğü Zemin Kat 053 no.lu odadan temin edilebilir./ adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar DHMİ Genel Müdürlüğü Binası içerisinde bulunan Malzeme Dairesi Başkanlığı Dış Tedarik Şube Müdürlüğü adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 180 (Yüzseksen) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
14 Şubat 2025

İhale iptal edilmiş
İhaleye Teklif Veren İstekli Çıkmaması Nedeniyle