• İhale No
    2011/99608
  • İhale Adı
    EĞİTİM HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Eğitim, Danışmanlık, Araştırma Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    05 Ağustos 2011 10:00
  • İdare
    Bursa Büyükşehir Belediyesi Satın Alma Şube Müdürlüğü
  • İhale İli
    Bursa
  • İşin İli
    Bursa
  • Yayın Tarihi
    04 Temmuz 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


EĞİTİM HİZMETİ ALINACAKTIR
B ursa B üy ükşehir B elediy esi
Bursa Büyükşehir Belediyemiz görev alanı içerisinde ikamet etmekte olan halkımıza toplam 23 ayrı mekanda, düzenlenecek ―Bursa Sanat ve Meslek Eğitimi Kurslarının yürütülmesini sağlamak amacıyla hizmet alımı işi hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/99608
1-İda re nin
a) Adresi : Acemler Yerleşkesi Sırameşeler Mh. Avrupa Konseyi Cd. 3/14 Hizmet
Binası D Blok K:2 16190 Osmangazi/ Bursa
b) Telefon ve faks numarası : 2242344000 - 2242347787
c) Elektronik Posta Adresi : ihale@bursa.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu hiz met in
a) Niteliği, türü ve miktarı
İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta
: (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Bursa Büyükşehir Belediyesi sınırları
c) Süresi : İşe başlama tarihinden itibaren 330(üçyüzotuz) gündür
3- İha lenin
Bursa Büyükşehir Belediyesi Acemler Yerleşkesi Destek Hizmetleri
a) Yapılacağı yer : Dai.Bşk. İhale Toplantı Salonu Sırameşeler Mh. Avrupa Konseyi Cd.
3/14 Hizmet Binası D Blok K:2 16190 Osmangazi/ Bursa
b) Tarihi ve saati : 05.08.2011 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil
memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. Bilanço veya eşdeğer belgeler:
İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait;
a) Yıl sonu bilançosunun ve bilançonun gerekli görülen bölümleri, b) (a) bendinde belirtilen belgelere eşdeğer belgeler,
a ve b bendinde sayılan belgelerden birinin sunulması yeterlidir. İsteklinin;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması, b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç
defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir. Bu durumda, yukarıda bilançolar veya gerekli görülen bölümler üzerinden hesaplanacak oranlar aranmaz.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal
tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar, Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %25'inden , taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %15'inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin %
25 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.3.2. Kalite ve standarda ilişkin belgeler:
İstekli ISO 9001-2008 Kalite yönetim sistem belgesine sahip olacaktır
Kalite yönetim sistem belgesi Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edilen belgelendirme kuruluşları veya Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenmesi zorunludur. Bu belgelendirme kuruluşlarının, Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşu olduklarının ve bu kuruluşlarca düzenlenen belgelerin geçerliliğini sürdürdüğünün, Türk Akreditasyon Kurumundan alınacak bir yazı ile teyit edilmesi gerekir. İhale tarihi veya bu tarihten önceki bir yıl içinde alınan teyit yazıları geçerlidir. Ancak, Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edildiği duyurulan belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenen
ve TÜRKAK Akreditasyon Markası taşıyan belge ve sertifikalar için Türk Akreditasyon Kurumundan teyit
alınması zorunlu değildir. Bu belgenin ihale tarihinde geçerli olması yeterlidir. İş ortaklıklarında, ortaklardan birinin istenilen belgeyi sunması yeterlidir.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.Halk eğitimi, sanat ve meslek edindirme kurslarıdır.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 200 TRY (Türk Lirası) karşılığı Destek Hizmetleri
Dai.Başk.’na bağlı İhale Şartname Haz. Şb.Md. adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Destek Hizmetleri Dai.Bşk.’na bağlı İhale Şart. Hz. Şb.Md. adresine
elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Koordinatör 11 ay 2,000 adet
Teknik ve Genel Hizmetler Sorumlusu 10 ay 1,000 adet
Halkla İlişkiler, Öğrenci İşleri ve Onay Takip Sorumlusu 10 ay 1,000 adet
Halkla İlişkiler ve Arşiv Görevlisi 10 ay 1,000 adet
Öğrenci İşleri Görevlisi 10 ay 1,000 adet
Yayın Editörü ve Medya İle İlişkiler Sorumlusu 10 ay 1,000 adet
Grafiker 10 ay 1,000 adet
Teknik ve Genel Hizmetler Görevlisi 10 ay 4,000 adet
Danışma ve Santral Görevlisi 10 ay 1,000 adet
Bilgi İşlem ve Data Toplama Sorumlusu 10 ay 1,000 adet
Bilgi İşlem Görevlisi 10 ay 1,000 adet
Mali İşler ve İnsan Kaynakları Sorumlusu 10 ay 1,000 adet
Mali İşler ve İnsan Kaynakları Görevlisi 10 ay 1,000 adet
Hizmetli 10 ay 20,000 adet
Atölye Sorumlusu 10 ay 1,000 adet
Atölye Görevlileri 10 ay 6,000 adet
ARGE, Proje ve Rehberlik Sorumlusu 10 ay 1,000 adet
ARGE, Proje ve Rehberlik Görevlisi 10 ay 5,000 adet
Kurs İdarecisi 10 ay 11,000 adet
Kurs İdareci Yardımcısı 10 ay 5,000 adet
Usta Öğreticiler 10 ay 90,000 adet
Özel İhtisas Alanlı Usta Öğretici 500,000 saat
Part Time Usta Öğretici 20000,000 saat
Sınav Komisyon Görevlisi 2 dönem 700,000 saat
Ulaşım Gideri Binek Oto(1),Hafif Ticari Araç(1) 10 ay 2,000 adet
Ulaşım Gideri (Açık Kasa Çift Kabinli Kamyonet ) 10 ay 1,000 adet
Yönetim ofisi ve kurs merkezlerinin elektrik-su-doğalgaz-telefon-limitsiz internet-apartman ortak giderleri vb.iş ve işlemler 11 ay 1,000 adet
Tahsis edilen ve temin edilen kurs merkezleri ile tüm kurs merkezlerinde kullanılan bilgisayar,fax,dikiş makinesi ve diğer araç ve gereçlerin tamir,bakım,onarım,dizayn,düzenleme ve muhtelif ihtiyaç giderleri 10,000 adet
Yönetim ofisi ve kurs merkezlerinin temizlik malzeme giderleri 10 ay 1,000 adet
Ofis kırtasiye malzemeleri 10 ay 1,000 adet
Atölye üretim malzemeleri 10,000 adet
Fotokopi Makinesi 3,000 adet
Projeksiyon Cihazı ve Ayaklı Perde 6,000 adet
Yazıcı (A4 kağıt ) 6,000 adet
Bilgisayar +Monitör+ Klavye+Mouse 70,000 adet
Dizüstü Bilgisayar (Laptop) 2,000 adet
LCD TV 6,000 adet
Flash Bellek (4 Gb) 8,000 adet
Kablolu Mikrofon 3,000 adet
Yangın Tüpü 6,000 adet
Fax Makinesi 1,000 adet
Kutlanacak Gün ve Haftalar Organizasyon Giderleri 1,000 adet
Eğitim Dönemi Öncesi Duyuru Kampanyası Organizasyon Giderleri 1,000 adet
Genel Sergi Töreni Tanıtım ve Organizasyon giderleri 1,000 adet