AFET VE ACİL DURUM YÖNETİMİ BAŞKANLIĞI DEPREM VE RİSK AZALTMA GENEL MÜDÜRLÜĞÜ İÇİŞLERİ BAKANLIĞI AFET VE ACİL DURUM YÖNETİMİ BAŞKANLIĞI
İhale Kayıt Numarası | : | 2025/468511 |
İşin Adı |
: |
Eğitim Yönetim Sistemi Alımı |
İhale Türü - Usulü |
: |
Mal Alımı - Pazarlık İhale Usulü |
1 - İdarenin | ||
a) Adresi | : | Üniversiteler Mah. Dumlupınar Bulv. No: 159 |
b) Telefon ve faks numarası | : | 03122582323 - |
c) Elektronik posta adresi | : | ihale@afad.gov.tr |
ç) İhale / Ön Yeterlik dokümanının görülebileceği internet adresi |
: | |
2 - İhale konusu malın | ||
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | 1 Adet Eğitim Yönetim Sistemi Alımı |
b) Teslim [yeri / yerleri] | : | Ankara |
c) Teslim [tarihi / tarihleri] | : | Sözleşme imzalanmasına müteakip 180 gündür |
3- İhalenin / Ön Yeterlik / Yeterlik Değerlendirmesinin: |
||
a) Yapılacağı yer | : | Ankara |
b) Tarihi ve saati | : | 30.04.2025 - 10:30 |
4-İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler : |
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenen belgeler 4.1.2.Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri; 4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi 4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesinin aslı, noter tasdikli sureti veya karekodlu halinin herhangi biri, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri, 4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu. 4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat. 4.1.5. İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz. 4.1.6. Şekli ve içeriği İdari Şartnamenin 7.4 ve 7.5 inci maddelerinde belirtilen, şekli ve içeriği Mal Alımı İhaleleri Uygulama Yönetmeliğinde düzenlenen yeterlik belgeleri, 4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler istenecektir. 4.2.1. Banka referans mektubu 4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: 4.3.1. İstekli imalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeleri idareye sunacaktır. 4.3.1.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgelere ilişkin bilgiler: a) İstekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi, b) İsteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenen İmalat Yeterlik Belgesi, c) İsteklinin adına veya unvanına düzenlenmiş olan teklif ettiği mala ilişkin Yerli Malı Belgesi veya Teknolojik Ürün Deneyim Belgesi, ç) İsteklinin alım konusu malı ürettiğine ilişkin olarak ilgili mevzuat uyarınca yetkili kurum veya kuruluşlarca düzenlenen ve isteklinin üretici veya imalatçı olduğunu gösteren belgeler. d) 29.06.2022 tarihli ve 31881 sayılı resmi gazetede yayımlanan "Kamu Bilişim Hizmet Alımı Kapsamında Katılımcıların Yetkilendirilmesi Hakkında Yönetmelik”in 4. Maddesinde belirtilen belgeler 1) Kamu Bilişim Yetki Belgesi 2) Yazılım Yetki Belgesi 5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif fiyat esasına göre belirlenecektir. 6. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilir. 7. İhale ilanın görülmesi ve ihale dokümanın temin edilmesi: 7.1. İhale dokümanı aşağıda belirtilen adreste bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, İdarece onaylı ihale dokümanını temin etmesi zorunludur. a) İhale dokümanının satın alınabileceği yer: Doküman bedeli aşağıda belirtilen hesaba, açıklama kısmına firma vergi numarası ile ihale adı ve/veya ihale kayıt numarası yazılarak şirket hesabından yatırılmalıdır. Ödeme dekontunun ihale@afad.gov.tr adresine gönderilmesi halinde; İhale dokümanı, dekontu gönderen e-posta adresine iletilecektir. İhale dokümanı satış bedeli (varsa vergi dâhil): 500,00 TL Afet ve Acil Durum Yönetimi Başkanlığı Acil Yardım Özel Hesabı Ziraat Bankası Ankara Kamu Kurumsal Şubesi TR 24 0001 0017 4553 8166 2052 60 b) İhale dokümanının görülebileceği yer: İçişleri Bakanlığı Afet ve Acil Durum Yönetimi Başkanlığı Üniversiteler Mahallesi Dumlupınar Bulvarı No:159 Çankaya/ANKARA 8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar İçişleri Bakanlığı Afet ve Acil Durum Yönetimi Başkanlığı İhale Birimi adresine elden teslim edilebilecektir. 9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatlarının çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, ihale üzerine bırakılan istekliyle her bir iş kaleminin miktarı ile iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır. 10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir. 11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 150 (yüz eli) takvim günüdür. 12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez. 13. Bu ihalede pazarlık yapılacaktır. 14. Diğer hususlar: 14.1. İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır. 14.2. Bu ihale kapsamında avans verilmeyecektir. |
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|