• İhale No
    1602305
  • İhale Adı
    EKMEK ALIMI
  • Sektör
    Yiyecek, İçecek, Gıda Ürünleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    27 Nisan 2018 10:30
  • İdare
    ZONGULDAK KARADENİZ BÖLGE KOMUTANLIĞI
  • İhale İli
    Zonguldak
  • İşin İli
    Zonguldak
  • Yayın Tarihi
    25 Nisan 2018
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

İhale Dosya Nu. : 2018-78
İşin Konusu / Malzeme Cinsi : EKMEK ALIMI
İlan Kategorisi : GIDA MALZEMELERI
İşin Tanımı / Kısım ve Malzeme Miktarı : 1 kalem malzeme
İhtiyaç Sahibi Birlik :  
Ödemeyi Yapacak Saymanlık :  
Satın Alma Komisyonu Tel. : Tel:(372) 3150800 Fax:(372) 3150832KDZ. BLG. K.LIGI IHALE KOMISYONU BASKANLIGI
Muayene Komisyonu :  
İşin Yapılacağı Şehir : ZONGULDAKZONGULDAK
İhale Tarihi * : 27.04.2018
İhale Saati * : 10:30
İlan Edilme Tarihi * : 24.04.2018
İhale Türü : Mal Alımı2017/10606 BKK DOGRUDAN TEMIN 3-B 13 1 g.
İhale Dökümanlarının Alınabileceği Yerler :  
İhale Dökümanı Satınalma Bedeli : 0
İhale Bitti mi ? : Hayır Bitmedi
İhale Kararı :  
SATES İh Kayıt Nu. : 126613
Teklif Mektubu : TEKLİF MEKTUBU MEVCUTTUR GÖRMEK İÇİN TIKLAYINIZ

 

T.C.
DENIZ KUVVETLERI KOMUTANLIGI
IHALE KOMISYON BASKANLIGI
KARADENIZ EREGLI/ZONGULDAK

1. IKMAL DESTEK KOMUTANLIGI KDZ.EREGLI/ZONGULDAK'ınca ihtiyaç duyulan aşağıda cins ve miktarı yazılı malzemeler/hizmetler 4734 Sayili Kanunun 22 nci maddesi (d) bendi kapsaminda DOĞRUDAN TEMİN yöntemiyle satın alınacaktır.

 2.  Satin alimiyla ilgili yapilacak sozlesme ve diger belgeler icin noter tasdiki aranmayacak, teminat alinmayacaktir.

 3. Ödeme, malın teslimini takiben ve kabulü halinde en kısa sürede ve bir kerede EREGLI IKMAL DESTEK KOMUTANLIGI'nın düzenlediği ödeme evrakları ile Mal Müdürlügü/ saymanlığı tarafından yapılacaktır. Fatura bedeli üzerinden %2,465 (%0,948 damga vergisi, %0,569 karar damga vergisi, % 0,948 sozlesme damga vergisi) damga vergisi kesilecektir.

 4. Ihtiyaç duyulan malzemelerin tümüne teklif verilecektir. Kismi teklifler kabul edilmeyecektir. Komutanligimiz belirtilen malzeme/mazlemeleri hangi firma/firmalardan alacağı konusunda serbesttir.

 5.  Yüklenici, teslim ettiği malın garantili süre içerisinde evsafını kaybetmesi halinde, evsafını kaybeden malı yenisi ile değiştirme garantisi verecektir. Yüklenici, teklif formunu imzalamak suretiyle bu hususu kabul etmiş sayılacak olup, fatura tarihi garanti süresi başlangıç tarihi kabul edilecektir.

 6. Malzemeler, KDZ.BLG.K.IHALE KOM.BSK.LIGI'ınca siparişin verilmesini müteakip belirtilen takvim günü içinde, bu sürenin resmi tatile uğraması halinde takip eden ilk iş günü saat 16:00’a kadar taahhüt edildiği şekilde KARARGAH DESTEK KITALARI KOMUTANLIGINA teslim edilecektir.

 7. KDV hariç tüm masraflar (vergi, harç, nakliye, sigorta, her türlü yükleme/boşaltma v.b.) yükleniciye aittir.

 8. Yukarıda belirtilen esaslar çerçevesinde KDV HARİÇ NİHAİ TÜRK LİRASI (TL) teklifinizi 27/04/2018 saat 10:30 ’a kadar, faks yada kapalı zarf içinde KDZ.BLG.K.IHALE KOM.BSK.LIGI teslim etmenizi rica ederim.

 9. A.Malzemelerde aranacak özellikler :
Asagida oldugu gibidir.
B.ALIMA AIT IDARI HUSUSLAR:
1. Bu alim için sözlesme bedelinin %6(Yüzde alti)?si kesin teminat olarak alinacaktir. Sözlesme yapilacak, idari sartname düzenlenmeyecektir.
2. Teklifler en düsük fiyat esasina göre degerlendirilecektir. Idare tarafindan yeterli görülmeyen firmalar ile fiyatlari asiri düsük oldugu degerlendirilen firmalarin teklifleri dikkate alinmayacaktir.
3. Malzemeler Yetkilendirilmis Muayene Komisyonu tarafindan, ihtiyaç listesinde veya sözlesmede belirtilen özelliklerine göre Fiziki ve duyusal muayene yapilacak, laboratuvar muayenesi ayda bir kez yapilacaktir. Ancak muayene komisyonunun süphelendigi durumlarda malzemenin muayene ve kabul komisyonu tarafindan laboratuvar analizleri yaptirilabilecektir. Laboratuvar analizlerle ilgili ücretler yüklenici firma tarafindan karsilanacaktir. Malzemelerin muayenesi kapsaminda ihtiyaç duyulabilecek numune payi yüklenici tarafindan karsilanacaktir.
4. Yürürlükteki mevzuat geregince taahhüdün tamaminin yapilmasina ait ödenecek bütün vergi (KDV hariç) resim ve harçlarla birlik ve kurumlarin deposuna kadar tasima, tahmil, tahliye, depoda istifleme, tarti, her türlü sigorta giderleri ve buna benzer bütün giderler, ulasim, ambalaj ve her türlü muayene giderleri vb. yüklenici firmaya aittir.
5. Bu alim için fiyat farki ödenmeyecektir.
6. Teslimat partiler halinde olacaktir. Idarenin yükleniciye yapacagi siparis tebligatina istinaden günde en az 2(iki) defa, sabah 09:00-11:00, ögleden sonra 15:00-16:00 saatleri arasinda 1 Mayis 2018 tarihten itibaren Karargah Destek Kitalar Komutanligi Ashanesine teslim edilecektir.
7. Ödeme, malin kati kabulünü müteakip bedeline uygun olarak tanzim edilecek fatura ile birlikte yüklenicinin IBAN numarasini da içerir yazili talebine istinaden, Eregli Ikmal Destek Komutanligi tarafindan tahakkuka baglanarak Maliye Bakanliginca belirlenen usuller ile serbest birakilan ödenekler çerçevesinde talep tarihinden itibaren 20 (yirmi) is günü içerisinde Eregli Mal Müdürlügünce yapilacaktir.
8.2000,00 TL üzeri ödemelerde Vergi Borcu Olmadigina dair vadesi geçmis borç durumunu gösterir belge (15 gün süre ile geçerli) ödemeden önce idareye teslim edilecektir.
       

 

 

    İMZA

 

 

   
   
   

NOT 1: Anilan özellikler haricinde ürünler için teklif verilmemesi rica olunur. Aksi teklifler degerlendirilmeyecektir.
NOT 2 : KDZ.BLG.K.IHALE KOM.BSK.LIGI tarafindan Dogrudan Temin Usulü ile alim yapilacak malzemelere ait dogrudan temin duyurularina ve sonuçlarina www.ekm.tsk.tr adresinden ulasabilirsiniz.
NOT 3 : Telefon numaramiz 0372 3150800 (Dahili 2115/2118, Teknik Bilgi için 2163-64/2197) , faks numaramiz 0372  3150832, mail adresimiz: duman.h6779@dzkk.tsk.tr
NOT 4 :Mail adresine gönderilecek teklif mektuplari islak imzali olarak jpeg veya pdf formatinda kabul edilecek olup, mailin konu hanesine isin adi yazilacaktir.

 

TEKLİF MEKTUBUDUR

IHALE KOMISYON BASKANLIGI’NA

 

 

İlgili harcama talimatı no: 78

1. Tarafımızdan yukarıda bahse konu tüm hususlar incelenmiş, okunmuş ve herhangi bir ayrım ve sınırlama yapmadan bütün koşullarıyla kabul edilmiştir.

2.Alım konusu iş için teklif birim fiyatlar üzerinden teklif ettiğimiz  toplam bedel KDV hariç ....................................... rakam ve ......................................................... yazı ile olup, toplam bedelin ayrıntısı teklif mektubumuzun ekindeki fiyat cetvelindedir.

BİRİM FİYAT TEKLİF CETVELİ
  S.No   Stok No  Malzemenin/Hizmetin
Cinsi ve Özellikleri
 Dağıtım Birimi Miktarı Teklif Edilen
Birim Fiyat (TL)

(K.D.V. hariç)
KDV
(%)
ÖTV
(%)
Tutar (TL)
(K.D.V. hariç)
 270048504   EKMEK
EKMEK
1.Malzeme TS 5000 Ekmek Standartlari 3.2 maddesinde belirtilen Normal Ekmek çesidinden olacaktir.
2.Malzeme Türk Gida Kodeksi Ekmek ve Ekmek Çesitleri tebliginde belirtilen kriterlere uygun üretildigi taahhüt edilecektir.
3.Üretici firmanin Isletme Kayit Belgesi olacaktir.
4.Teslim Edilecek Ekmegin Agirligi 250-300 Gr araliginda olacaktir.
5.Malzeme 2018 senesi içinde çekilecek tebligatlara istinaden teslim edilecektir.
6.Bir günde en az iki defa teslimat yapilacaktir.
7.Ayda bir kez malzemenin muayene ve kabul komisyonu tarafindan laboratuvar analizleri yaptirilacaktir. Analizlerle ilgili ücretler yüklenici firma tarafindan karsilanacaktir.
 
KG  12000         

TOPLAM TUTAR (K.D.V. Hariç)     

 

 

TEKLİF
TARİHİ
 TEKLİFİN
GEÇERLİLİK
SÜRESİ
FİRMA ADI, ADRESİ, TELEFON VE FAKS NUMARASI VERGİ NUMARASI, BANKA ADI, HESAP NO, IBAN HESAP NO (zorunlu), ŞUBE ADI, ŞUBE KODU TEKLİFİ VEREN YETKİLİNİN ADI, SOYADI, İMZASI VE FİRMA KAŞESİ
         








 

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim