MİLLİ SAVUNMA BAKANLIĞI WEB SİTESİNDE YAYINLANAN İHALE İLANI | |||||||||||||||
İŞİN ADI : | Ekmek Alımı. | ||||||||||||||
İLAN TÜRÜ ve USULÜ: | DOĞRUDAN TEMİN - Doğrudan Temin Alımları | ||||||||||||||
İDARE ADI: | As.Vet.Okl. ve Eğt.Mrk.K.lığı | ||||||||||||||
ADRESİ: | As.Vet.Okl. ve Eğt.Mrk.K.lığı Gemlik/BURSA | ||||||||||||||
TELEFON VE FAX NUMARASI: | +90224519 02 10-28 - +90224519 02 19 | ||||||||||||||
ELEKTRONİK POSTA ADRESİ: | asvetokegtmrk_SAKB@kkk.tsk.tr | ||||||||||||||
MALIN NİTELİĞİ VE TÜRÜ: | Çeşit-1 , Tür-1 Ekmek (Normal Ekmek, 250 Gramlık Pişmiş Ekmek) | ||||||||||||||
MİKTARI: | 12,000 KG. | ||||||||||||||
MALIN TESLİM YERİ: | AS.VET.OKL. VE EĞT.MRK.K.LIĞI TŞN.(TÜK.) 668 MAL SAY.LIĞI DEPOLARI GEMLİK/BURSA | ||||||||||||||
MALIN TESLİM TARİHİ/TARİHLERİ: | 31 Mayıs 2015 - 31 Temmuz 2015 tarihleri arasında günlük ihtiyaç nispetinde. Teslim saatleri ile ilgili detaylı bilgi sözleşme tasarısında mevcuttur. İdareden istenebilir. | ||||||||||||||
İhalenin YAPILACAĞI YER: | As.Vet.Okl. ve Eğt.Mrk.K.lığı Satın Alma Komisyonu Başkanlığı Gemlik/BURSA | ||||||||||||||
İhalenin TARİH VE SAATİ: | 25/5/2015-11:00 | ||||||||||||||
SARTNAME NO: | TEK.H.: 06-91D / KASIM 2013 | ||||||||||||||
İHALE İLANI METNİ | |||||||||||||||
DOĞRUDAN TEMİN İLE İLGİLİ HUSUSLAR 1. As.Vet.Okl. ve Eğt.Mrk.K.lığında iaşe hizmetlerinde kullanılmak üzere günlük ihtiyaçlar nispetinde 12.000 Kg. Ekmek alımı yapılacaktır. 2. Sözleşme yapılacaktır. Teminat alınmayacaktır. 3. Piyasadan ayrıca fiyat alıp almamakta Satın Alma Komisyon Başkanlığı serbesttir. Teklif sunma süresinin sonunda piyasadan teklif alınıp alınmayacağına komisyon üyeleri karar verebilir. 4. Birim fiyat bazında teklif alınacaktır. Toplam bedel üzerinden değerlendirme yapılacaktır. 5. “Birim Fiyat Teklif Mektubu” idare tarafından tanzim edilen örneğe göre doldurulacak ve idareden istenebilecektir. 6. "Birim Fiyat Teklif Mektubu” doldurularak kapalı zarf içinde doğrudan teminin yapılacağı tarih ve saate kadar (25 Mayıs 2015 Saat:11.00) Satın Alma Komisyon Başkanlığı'na firma temsilcisi tarafından elden teslim edilecek veya postayla/kargoyla gönderilecektir. 7. Belgegeçer (Faks) / Mail yolu ile gönderilen "Birim Fiyat Teklif Mektubu” değerlendirmeye alınmayacaktır. 8. "Birim Fiyat Teklif Mektubu” kargo veya iadeli taahhütlü olarak posta ile de gönderilebilir. Posta ile gönderilecek tekliflerin ihale dokümanında belirtilen ihale saatine kadar idareye ulaşması şarttır. Postadaki gecikme nedeniyle işleme konulmayacak olan tekliflerin alınış zamanı bir tutanakla tespit edilecek ve bu teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır. 9. Kapalı olarak teslim edilen zarflar, değerlendirme son günü / saatinde, hazır bulunan isteklilerin huzurunda açılacaktır. İstekliler, doğrudan teminin yapılacağı tarih ve saatte Satın Alma Komisyon Başkanlığı'nda hazır bulunabilirler. 10. Alınan teklifler yukarıda belirtilen gün ve saatte katılan istekliler huzurunda açılacaktır. Komisyon uygun gördüğü takdirde teklif veren isteklilerden nihai tekliflerini isteyebilecektir. Hazır bulunmayan isteklilerin vermiş oldukları teklifler nihai teklif sayılacaktır. Nihai teklif sunmak isteyen istekliler, teklif vermeye yetkili olduğuna dair belgeyi Satın Alma Komisyonu Başkanlığına sunacaktır. 11. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için, teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren; a.Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesini, b.Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesini ve tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirkülerini teklifleriyle birlikte sunmaları gerekmektedir. 12. İşe 31 Mayıs 2015 tarihinde başlanacak, 31 Temmuz 2015 (dahil) tarihinde sona erecektir. Sözleşmenin 31 Mayıs 2015 tarihinden sonra imzalanması durumunda sözleşmenin imzalanmasını takip eden mesai günü içinde işe başlanacaktır. 13. Yürürlükteki mevzuat ve sözleşme hükümleri gereğince, ihaleye, sözleşmeye ve taahhüdün tamamına ait ödenecek bütün vergi (KDV Hariç), resim, harçlarla ulaşım, ambalaj, tahmil, tahliye, istif, tartı, sözleşme giderleri (sözleşmenin çoğaltılması dahil) ve sigorta dâhil her türlü giderler yükleniciye ait olacaktır. 14. Bahse konu malzeme alımı için, uhdesinde kalan firma tarafından ihale bedeli üzerinden Binde 5,69 Karar Damga Vergisi vezne alındı makbuzu ve Binde 9,48 Sözleşme Damga Vergisi vezne alındı makbuzu sözleşme imzalama esnasında Satın Alma Komisyon Başkanlığına teslim edilecektir. 15. Komisyon kararının yükleniciye tebliğini müteakip 3 (Üç) takvim günü içerisinde sözleşme imzalanacaktır. Sözleşme imzalanmadığı takdirde ilgili kısım ya da kısımlara ait alım iptal edilecektir. 16. Alım ile ilgili sözleşme ve teknik şartname talep edildiği takdirde Satın Alma Komisyon Başkanlığı (Gemlik)’nda incelenebilecektir. 17. Teslim programı ve teslim tarihi : Günlük ihtiyaç nispetinde alınacak ekmek miktarı, yedirilecek günün öğle öğünü için en geç saat 10.00’a kadar, akşam ve sabah öğünü için en geç saat 15:30’a kadar Tşn.(Tük.) 668 Mal Saymanlığı depolarına veya gösterdiği yere teslim edilerek muayeneye sunulacaktır. 18. Teslim programı, muayene ve ödeme vb. ile ilgili diğer hususlar detaylı olarak sözleşme tasarısında yer almaktadır. |
|||||||||||||||
|
|||||||||||||||
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|