EKMEK SATIN ALINACAKTIR
M illi Sa v un ma B a ka nlığ ı Ge nel K ur ma y B a şka nlığ ı B a ğ lıla rı Ve M üst eşa rlık B a rt ın Dz Üs K . lığ ı
EKMEK alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/56547
1-İda re nin
KARASU KÖYÜ BOGAZ MEVKII VE KARADENİZ BÖLGE
a) Adresi : K.LIĞI SATINALMA KOM.BŞK.LIĞI KDZ.EREĞLİ
ZONGULDAK 74100 BARTIN MERKEZ BARTIN
b) Telefon ve faks numarası : 3782386205 - 3782386809
c) Elektronik Posta Adr si : bartin.denizus@dzkk.tsk.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : 1-3'üncü Emniyet ve Muhafız Takım K.lığı/HİSARÖNÜ- ZONGULDAK 5.000 KG 2- Bartın Deniz Üs Komutanlığı
/BARTIN 42.000 KG 3- SG Amasra Grup K.lığı /AMASRA 8.000
KG 4- Hava Radar Kıta K.lığı /AMASRA 10.000 KG
c) Teslim tarihleri : Taahhüt edilen mal sözleşmenin imzasını müteakip verilecek ilk siparişle teslim edilmeye başlanacak ve sözleşmenin devamı süresince her gün ve bu şartnamenin 2.1 (d) maddesinde belirtilen
adreslere günlük ihtiyaçları nispetinde olmak üzere yüklenici tarafından sağlanacak araç ve personel veya alt yüklenici / yükleniciler vasıtasıyla verilmeye başlanacak ve teslimat sözleşme
25.3 madde hükmü saklı kalmak kaydıyla sözleşme bitiş tarihine kadar devam edecektir. 48.1.2. Yüklenici getirmesi gereken malın sözleşmenin sona ereceği tarihe kadar birlik/kurumların 24 (yirmidört) saat önce yüklenicinin gösterdiği adrese yazılı olarak veya dağıtım esnasında bir sonra gelecek Ekmek miktarını dağıtımda bulunan yükleniciye idarenin yazılı olarak yapacağı
tebligatlara göre teslim etmekle yükümlüdür. Yüklenici, istenen gün ve miktarda malın, birliğin talep durumuna göre günde iki defa saat
09:3010:30 ve 15:0016:30 saatleri arasında teslimatını yapacaktır.
Ancak birlik mevcutlarının günlük değişim göstereceği göz önüne alınarak yüklenici tebligatta yazılı miktarı teslimattan 1 (bir) saat önce mevcut en kısa ve güvenli haberleşme aracı ile getireceği miktarı öğrenmek ve teslimatını bu miktar üzerinden yapmak mecburiyetindedir. 48.1.3. Ekmekler adet üzerinden teslim edilecek ancak ödeme Kg cinsinden yapılacaktır. 48.1.4. Acil durumlarda 1 (bir) saat öncesinden idare tebligat yapabilir veya yapılan tebligat miktarını değiştirebilir. 48.1.5. Askeri zaruretler nedeniyle ihtiyaç halinde yükleniciye telefonla veya faks ile sipariş miktarları tebliğ edildiğinde dahi bu şartnamenin 48.1.2 maddesinde belirtilen saatlerin haricinde ekmek teslimatı yaptırmaya Bartın Deniz Üs Komutanlığı MAL SAYMANI/NÖBETÇİ SUBAYI yetkilidir. (bu şartnamenin 48.1.2 maddesinde belirtilen saatler dışında yaptırılan teslimatlar için teslim edilen ekmeklerden Bartın Deniz Üs K.lığı Nöbetçi Subay/Astsb'na en az 1 adet Ekmek muayene için bırakılacaktır/gönderilecektir.)
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Karadeniz Bölge K.lığı Satınalma Komisyon Başkanlığı Kdz. Ereğli
/ ZONGULDAK
b) Tarihi ve saati : 03.05.2011 - 14:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk
ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu
izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
İstekli imalatçı ise kendisine ait, yetkili satıcı ise imalatçıya ait ihale konusu mala ilişkin GIDA ÜRETİM SERTİFİKASI veya GIDA ÜRETİM İZNİ BELGESİ aslını veya noter tasdikli suretini teklif zarflarında SATINALMA KOMİSYON BAŞKANLIĞINA sunacaklardır. Bu sertifikada ihale konusu ürünün adı aranacaktır. İhale konusu ürünün yazılı olmadığı sertifika geçersiz kabul edilecektir. Mal tesliminden itibaren bu belgelerin geçerlilik durumları MUAYENE VE KABUL KOMİSYON BAŞKANLIĞINCA kontrol edilecektir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İstekliler, ihale konusu alımın alt yüklenicilere yaptırmayı düşündükleri kısmını teklifleri ekinde
vereceklerdir.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya
belgeler,
c) Türkiye'de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.
Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya
belgeler,
c) Türkiye'de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belge olarak bu şartnamenin 7.1. maddesinin (ı) bendinde yer alan belgeler kabul edilecektir.
7.5.2. İlgili kurum ve kuruluşlardan temin edilecek Üretim Kapasite Raporu
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 5 TRY (Türk Lirası) karşılığı Karadeniz Bölge K.lığı Satınalma Komisyon Başkanlığı Kdz. Ereğli / ZONGULDAK ve Bartın Deniz Üs Komutanlığı BARTIN adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Karadeniz Bölge K.lığı Satınalma Komisyon Başkanlığı Kdz. Ereğli / ZONGULDAK adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların
çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüzyirmi) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|