• İhale No
    2016/10397
  • İhale Adı
    EKMEK
  • Sektör
    Yiyecek, İçecek, Gıda Ürünleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    04 Şubat 2016 14:00
  • İdare
    Bartın Deniz Kuvvetleri Komutanlığı
  • İhale İli
    Bartın
  • İşin İli
    Bartın
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    21 Ocak 2016
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

EKMEK

BARTIN DENİZ K.LIĞI MİLLİ SAVUNMA BAKANLIĞI GENEL KURMAY BAŞKANLIĞI BAĞLILARI VE MÜSTEŞARLIK

EKMEK alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2016/10397
1-İdarenin
a) Adresi : Bartın Deniz K.lığı Karasu Köyü Boğaz Mevkii MERKEZ/BARTIN
b) Telefon ve faks numarası : 3782386205 - 3782386809
c) Elektronik Posta Adresi : bartin.denizus@dzkk.tsk.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 20.000 Kg. Ekmek, Çeşit-1: Ekmek (Normal Ekmek), Tür-1: Tuz İlave Edilmiş Ekmek, Gramaj (A): 250 Gramlık, Ambalajsız
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : 1- Bartın Deniz Komutanlığı /BARTIN 2- SG Amasra Grup K.lığı /AMASRA 3- Hava Radar Kıta K.lığı /AMASRA
c) Teslim tarihleri : İşin süresi, sözleşmenin imzalanmasına müteakip 01 Mart 2016 tarihinde başlayacak ve 30 Haziran 2016 tarihine kadar devam edecektir. Taahhüt edilen mal verilecek ilk siparişle teslim edilmeye başlanacak ve sözleşmenin devamı süresince her gün ve bu sözleşmenin 10.1.1. maddesinde belirtilen adreslere günlük ihtiyaçları nispetinde olmak üzere yüklenici tarafından sağlanacak araç ve personel veya alt yüklenici / yükleniciler vasıtasıyla verilmeye başlanacak ve teslimat sözleşme 25.3 madde hükmü saklı kalmak kaydıyla sözleşme bitiş tarihine kadar devam edecektir. 10.3.2. Yüklenici getirmesi gereken malın sözleşmenin sona ereceği tarihe kadar birlik/kurumların 24 (yirmidört) saat önce yüklenicinin gösterdiği adrese yazılı olarak veya dağıtım esnasında bir sonra gelecek Ekmek miktarını dağıtımda bulunan yükleniciye idarenin yazılı olarak yapacağı tebligatlara göre teslim etmekle yükümlüdür. Yüklenici, istenen gün ve miktarda malın, birliğin talep durumuna göre günde iki defa saat 09:30-10:30 ve 15:00-16:30 saatleri arasında teslimatını yapacaktır. Ancak birlik mevcutlarının günlük değişim göstereceği göz önüne alınarak yüklenici tebligatta yazılı miktarı teslimattan 1 (bir) saat önce mevcut en kısa ve güvenli haberleşme aracı ile getireceği miktarı öğrenmek ve teslimatını bu miktar üzerinden yapmak mecburiyetindedir. 10.3.3. Ekmekler adet üzerinden teslim edilecek ancak ödeme Kg cinsinden yapılacaktır. 10.3.4. Acil durumlarda 1 (bir) saat öncesinden idare tebligat yapabilir veya yapılan tebligat miktarını değiştirebilir. 10.3.5. Askeri zaruretler nedeniyle ihtiyaç halinde yükleniciye telefonla veya faks ile sipariş miktarları tebliğ edildiğinde dahi bu sözleşmenin 10.3.2. maddesinde belirtilen saatlerin haricinde ekmek teslimatı yaptırmaya Bartın Deniz Komutanlığı MAL SAYMANI/NÖBETÇİ SUBAYI yetkilidir. (bu sözleşmenin 10.3.2. maddesinde belirtilen saatler dışında yaptırılan teslimatlar için teslim edilen ekmeklerden Bartın Deniz K.lığı Nöbetçi Subay/Astsb.na en az 1 adet Ekmek muayene için bırakılacaktır/gönderilecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : KARADENİZ BÖLGE KOMUTANLIĞI İHALE KOMİSYON BAŞKANLIĞI KDZ.EREĞLİ/ZONGULDAK
b) Tarihi ve saati : 04.02.2016 - 14:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:

Yetkili satıcılık belgesi verilmesi durumunda yetki veren firmaya ait imza sirküsü/sirküleri.


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,
c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.

a) Aday veya istekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi,

 

b) Adayın veya isteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen Kapasite Raporu,

 

c) Adayın veya isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen İmalat Yeterlik Belgesi,

 

ç) Adaylar veya isteklilerin adlarına veya unvanlarına düzenlenmiş olan teklif ettiği mallara ilişkin yerli malı belgesi veya teknolojik ürün deneyim belgesi,

 

d) Alım konusu malın gıda veya gıda ile temas eden madde ve malzeme olması durumunda gıda ve gıda ile temas eden madde ve malzemelerin üretimini düzenleyen mevzuat çerçevesinde aday veya istekli adına düzenlenmiş ve alım konusu mal veya malların faaliyet konusu olarak belirlendiği Gıda Sicil Belgesi (Sertifikası) ya da aday ve istekli adına ve teklif edilen ürüne ilişkin düzenlenen Gıda Üretim Sertifikası/Gıda Üretim İzin Belgesi / İşletme Kayıt/Onay Belgesi,

 

e) Adayın veya isteklinin alım konusu malı ürettiğine ilişkin olarak ilgili mevzuat uyarınca yetkili kurum veya kuruluşlarca düzenlenen ve aday veya isteklinin üretici veya imalatçı olduğunu gösteren belgeler.


aday veya istekli imalatçı olduğunu yukarıdaki belgelerden birini sunarak tevsik edecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 5 TRY (Türk Lirası) karşılığı BARTIN DENİZ KOMUTANLIĞI / BARTIN VE KARADENİZ BÖLGE KOMUTANLIĞI İHALE KOMİSYON BAŞKANLIĞI KDZ.EREĞLİ/ZONGULDAK adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar KARADENİZ BÖLGE KOMUTANLIĞI İHALE KOMİSYON BAŞKANLIĞI KDZ.EREĞLİ/ZONGULDAK adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Ekmek, Çeşit-1: Ekmek (Normal Ekmek), Tür-1: Tuz İlave Edilmiş Ekmek, Gramaj (A): 250 Gramlık, Ambalajsız Teknik Şartname No.: TEK.H.:06-91D Stok No.: 270048504 20.000 kilogram