İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI ANKARA ÜNİVERSİTESİ
1 Adet 3 Boyutlu Renkli Doppler Ekokardiyografi Cihazı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2013/77457 |
1-İdarenin | ||
a) Adresi | : | DÖGOL CD 3 06100 TANDOĞAN YENİMAHALLE/ANKARA |
b) Telefon ve faks numarası | : | 3122126040 - 3122127414 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | sabany@ankara.edu.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yeri | : | Ankara Üniversitesi Tıp Fakültesi Çocuk Hastanesi |
c) Teslim tarihi | : | Yerli istekliler için sözleşmenin imzalanmasını müteakip idare tarafından yüklenicinin kendisine veya tebligat için gösterdiği adrese yapılacak işe başlama talimatının tebliğinden itibaren mal teslim edilecek/işe başlanacaktır. 10.3.1.1. Malın teslim süresi yerli istekliler için sözleşme tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günü, 10.3.2.Yabancı istekliler için akreditifin açıldığının muhabir banka tarafından yükleniciye bildirildiği tarih işe başlama tarihidir. 10.3.2.1. Akreditif süresi : 90 (Doksan) takvim günüdür. Yükleme süresi 69 (Altmışdokuz) takvim günüdür. 10.3.3. Yüklenicinin teslim programı: 10.3.3.1.Yerli istekliler için işe başlama tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günü, 10.3.3.2.Yabancı istekliler için açılan akreditife ait transferin yapıldığının muhabir banka tarafından yükleniciye tebliğinden sonra malzemelerin tamamı şartname ve sözleşmede belirtilen süre içerisinde yüklenecektir. 10.3.3.3.Teslim etme, teslim alma şekil ve şartları: Yabancı istekliler için istenilen cihazın yükleme süresi 69 (Altmışdokuz) takvim günü, akreditif süresi 90 (Doksan) takvim günüdür. Fiili ithalatın yapılabilmesi için mal ile birlikte tüm gümrük işlemlerinde gerekli evrak ve faturanın zamanında idareye ulaşması yükleniciye aittir. Montaj işlemleri ücretsiz olarak Ankara Üniversitesi Tıp Fakültesi Çocuk Hastanesi'ne yapılacaktır. Yerli istekliler için sistem sağlam ve çalışır vaziyette Ankara Üniversitesi Tıp Fakültesi Çocuk Hastanesi'ne teslim edilecektir. |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | Ankara Üniversitesi Rektörlüğü Toplantı Salonu Tandoğan / ANKARA |
b) Tarihi ve saati | : | 12.07.2013 - 10:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler: |
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler, b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler, c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi. İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir. a) Aday veya istekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi, |
4.3.2. |
4.3.2.1. Standarda ilişkin belgeler: |
Yerli isteklilerin T.C.İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına(TİTUBB) kayıtlı olması ve alımı yapılacak 3 Boyutlu Renkli Doppler Ekokardiyografi Cihazının TİTUBB'da Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olması şartı aranacaktır. Yabancı istekliler teklif ettikleri cihazlar için CE Belgesi, ISO, FDA, TÜV, DIN, herhangi bir Kalite Belgesi vereceklerdir. |
4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman: |
Cihaza ait katalog veya broşür verilecektir. İstekliler tarafından cihazlar ve eklerine ait yedek parçaların USD veya EURO cinsinden fiyat listesi verilecektir. Cihazın kullanımı ve analiz yöntemleri ile ilgili 2 kişiye 3 gün süreyle eğitim vereceğine dair beyanname verilecektir. İstekliler tarafından garanti süresinin bitiminden itibaren ücret karşılığında her çeşit yedek parçanın temin edeceğini ve bakım onarım yapmayı en az 8 yıl süreyle kabul ettiğine dair beyanname verilecektir. |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Ankara Üniversitesi Rektörlüğü İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı Satınalma Şubesi Tandoğan / ANKARA adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Ankara Üniversitesi Rektörlüğü İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı Satınalma Şubesi Tandoğan / ANKARA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, götürü bedel üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle toplam bedel üzerinden götürü bedel sözleşme imzalanacaktır.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|