• İhale No
    2012/21159
  • İhale Adı
    ELAZIĞ PTT BAŞMÜDÜRLÜĞÜ KARGO/KURYE SEVK AYIRIM VE DAĞITIM HİZMET ALIM İHALESİ
  • Sektör
    Dağıtım ve Posta Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    06 Mart 2012 10:00
  • İdare
    POSTA TELGRAF TEŞKİLATI GENEL MÜDÜRLÜĞÜ(PTT) Elazığ PTT Başmüdürlüğü İdari ve Sosyal İşler Müdürlüğü
  • İhale İli
    Elazığ
  • İşin İli
    Elazığ
  • Yayın Tarihi
    18 Şubat 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
İhale Tarihi 06-03-2012
İhale Konusu ELAZIĞ PTT BAŞMÜDÜRLÜĞÜ KARGO/KURYE SEVK AYIRIM VE DAĞITIM HİZMET ALIM İHALESİ
Açıklama
İLAN

İhale Kayıt Numarası : 2012/21159 
1-İdarenin 
a) -Adresi : Akpınar Mah. Şehit İdris Doğan Cad.No: 65 Elazığ
b)- Telefon ve faks numarası :424.212 79 88-156 Faks : 424. 233 47 63
c) Elektronik posta adresi : elazig_malz @ptt. gov. tr
2-İhale konusu hizmetin 
a) -Niteliği, türü ve miktarı: Başmüdürlüğümüze bağlı Elazığ PTT Merkez Müdürlüğünün Kargo /Kurye sevk ve ayırım dağıtım hizmetlerine ait 6 ( Altı) işçi alım ihalesi.

b) -Hizmet yeri: Başmüdürlüğümüze bağlı Elazığ PTT Merkez Müdürlüğüne bağlı iş yerleri 
c) Hizmet süresi: (01.04.2012 - 31.07.2012 ) 122 ( Yüzyirmi iki ) Takvim günü
d) ihale usulü : Açık ihale
3-İhalenin 
a) Yapılacağı yer : Elazığ PTT Başmüdürlüğü 2 kat Toplantı salonu 
b) -Tarihi ve saat : 06.03.2012 Saat: 10.00 
c)-Tekliflerin verileceği en son Tarih ve saati : 06.03.2012 Saat: 10.00 
4- İsteklilerde aranılan şartlar,belgeler ve yeterlik kriterleri,
İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeleri teklifleri kapsamında sunmaları gerekir:
a) -Tebligat için adres beyanı ve ayrıca irtibat için telefon ve varsa faks numarası ile elektronik posta adresi,
b) -İhale tarihi itibariyle mesleki faaliyetten men edilmediğine dair bilgiyi içeren, mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası belgesi; 
1) -Gerçek kişi olması halinde, ihaleye ilişkin ilk ilanın yapıldığı yıl içerisinde alınmış, Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge, 
2)- Tüzel kişi olması halinde, mevzuatı gereği tüzel kişiliğin siciline kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ihaleye ilişkin ilk ilanın yapıldığı yıl içerisinde alınmış, tüzel kişiliğin sicile kayıtlı olduğuna dair belge,
c) -Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri; 
1)- Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi, 
2) -Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi veya bu hususları teşvik eden belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri.
ç)-Teklif Mektubu,
d)- Geçici teminat ,
e) -Vekaleten ihaleye katılma halinde, istekli adına katılan kişinin ihaleye katılmaya ilişkin noter tasdikli vekaletnamesi ile noter tasdikli imza beyannamesi, 
f)-4734 sayılı kamu ihale kanununun 10.maddesinin 4. fıkrası kapsamında olunmadığına ilişkin taahütname.
g)- İsteklinin iş ortaklığı olması halinde iş ortaklığı beyannamesi, 
h)-Ortağı olduğu veya hissedarı bulunduğu tüzel kişiliklere ilişkin beyanname,
ı)- Ücret, kıdem ve ihbar tazminatı ile (idarece öngörülen yol, yemek ve giyim) sosyal yardımlara ilişkin taahhütname.
i)- İhale dokümanının satın alındığına dair belge,
İsteklinin ortak girişim olması halinde bu maddenin (b), (c), (f), ve (h) bentlerinde yer alan belgelerin herbir ortakça ayrı ayrı verilmesi zorunludur.

Ekonomik açıdan en avantajlı teklif en düşük fiyat esasına göre fiyat dışındaki unsurlaarda dikate alınarak belirlenecektir.
5- İhale dokümanı Elazığ PTT Başmüdürlüğü İdari ve Sosyal İşler Müdürlüğü Malzeme biriminde görülebilir ve KDV dahil 12,00 TL karşılığı aynı adresten temin edilebilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.

6- Teklifler 06.03.2012 Tarih saat 10.00; a kadar Elazığ PTT Başmüdürlüğü İdari ve Sosyal İşler Müdürlüğün Malzeme birimine verilebileceği gibi, iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.Postadaki gecikmelerden idaremiz sorumlu değildir.
7- İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatlarının çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme düzenlenecektir.

8- İstekliler teklif ettikleri bedelin % 3 ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir. 
Geçici teminat mektupların süresi Teklifin geçerlilik süresinin 30 ( Otuz) fazla olmalıdır.
9- Verilen tekliflerin geçerlik süresi, ihale tarihinden itibaren en az 90 (doksan) takvim günü olmalıdır.
10- Konsorsiyumlar ihaleye teklif veremezler.
11- İhaleye sadece yerli istekler katılabileceklerdir.
12-Bu ihale ceza ve yasaklar hariç, 4734 sayılı Kamu İhale Kanununa tabi değildir.
16.05.2008 Tarih ve 26878 sayılı Resmi gazetede yayımlanarak yürürlüğe giren Posta Telgraf Teşkilatının 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu 3.cü maddesi (g) bendi kapsamında , yapacağı Mal ve hizmet alımlarında uygulanacak esas ve usuler hakındaki , yönetmenlik hükümlerine göre yapılacaktır.





Mikail PARLAK Bedri EVRAN 
Başmüdür Yrd Başmüdür 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim