• İhale No
    2015/89622
  • İhale Adı
    ELEKTORNİK MALZEME SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Elektronik Cihazlar ve Takip-Tanıma Sistemleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    06 Ağustos 2015 10:30
  • İdare
    ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı
  • İhale İli
    Çankırı
  • İşin İli
    Çankırı
  • Şikayet Bedeli
    39.403,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    6.573.254'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    15 Temmuz 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

ELEKTORNİK MALZEME SATIN ALINACAKTIR

İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ

13 KALEM ELEKTORNİK MALZEME alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2015/89622
1-İdarenin
a) Adresi : ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ ULUYAZI KAMPÜSÜ İMKB REKTÖRLÜK BİNASI 18100 ÇANKIRI MERKEZ/ÇANKIRI
b) Telefon ve faks numarası : 3762189519 - 3762189517
c) Elektronik Posta Adresi : imid@karatekin.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 13 KALEM ELEKTRONİK MALZEME ALIMI
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Üniversitemiz Uluyazı Kampüsü
c) Teslim tarihi : Yüklenici tarafından teslim edilecek olan mallar sözleşme tarihinden itibaren en fazla 60 gün içinde idaremize teslim edilecek şekilde hazırlanıp, idaremize yazılı olarak teslime hazır olduğu bildirildikten sonra bu sürenin dışında idaremizin belirteceği tarihte belirtilen adrese en fazla 5 (beş) gün içerisinde mallar mesai saatleri içerisinde resmi iş günlerinde teslim edilerek kurulumu ve montajı tam ve eksiksiz olarak yapılacaktır. Yüklenicinin uhdesinde birden fazla kalem kalması halinde yüklenici bu kalemlerin tamamını bir defada teslim edebileceği gibi her bir kalemi tek bir parti kabul etmek kaydı ile teslimatı partiler halinde de yapabilir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Uluyazı Kampüsü Rektörlük Binası İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı İhale Salonu
b) Tarihi ve saati : 06.08.2015 - 10:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:

Garanti süresi boyunca kargo ücreti firmaya aittir. Teknik şartnamede belirtilen malzemeler en az 2 yıl üretici firma garantisine sahip olmalıdır.13. kalem Dijital Baskı Makinesi; en az 2 yıl garanti, garanti süresince ücretsiz bakım onarım, garanti sonrası ise ücretli en az 10 yıl servis ve yedek parça temini sağlanmalıdır. İdari şartnamede yer almayan hükümler için teknik şartname hükümleri geçerlidir.

4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

İstekliler teklifleri ile birlikte teklif edilen cihazların teknik şartnamede yer alan teknik kriterlere uygunluğunu belirlemek amacı ile teknik bilgilerin yer aldığı katalog veya teknik şartnameye cevapları veya açıklamaları içeren dokümanları verecektir. Ayrıca teklif ettiği ürünlerin marka ve modelini teklif ekinde sunacaktır.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 5 (beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Uluyazı Kampüsü Rektörlük Binası İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı Satınalma Bürosu adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 120 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Halk Bankası Çankırı Şb.Çankırı Karatekin Üniversitesi Strateji Geliştirme Dairesi Başkanlığı 06000011 (TR54 0001 2009 6460 0006 0000 11) Nolu hesap numarası yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ve adına ihale dokümanı satın alınacak gerçek/tüzel kişiye ait TC Kimlik/Vergi Kimlik numarası bilgisi ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Uluyazı Kampüsü Rektörlük Binası İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı Satınalma Bürosu adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
MONİTÖR 4 adet
PROJEKSİYON 1 adet
FOTOKOPİ MAKİNESİ 1 adet
TARAYICI 5 adet
NOTEBOOK TİP-1 10 adet
NOTEBOOK TİP-2 5 adet
FOTOĞRAF MAKİNESİ 4 adet
İMAC 21.5” 1 adet
İMAC 27” 2 adet
KAMERA 1 adet
OPTİK OKUYUCU 1 adet
ULTRABOOK 2 adet
DİJİTAL BASKI SİSTEMİ 1 adet