• İhale No
    2016/13559
  • İhale Adı
    ELEKTRİK ENERJİSİ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Enerji Satın Alımları
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    25 Şubat 2016 10:00
  • İdare
    İzmir İl Sağlık Müdürlüğü
  • İhale İli
    İzmir
  • İşin İli
    İzmir
  • Şikayet Bedeli
    101.344,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946 ile 33.791.911 TL arası
  • Yayın Tarihi
    28 Ocak 2016
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

ELEKTRİK ENERJİSİ SATIN ALINACAKTIR

İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ SAĞLIK BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK

MÜDÜRLÜĞÜMÜZ VE BAĞLI KURUMLARIMIZA SERBEST PİYASADAN ELEKTRİK ENERJİSİ ALIMI (12 AY) alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2016/13559
1-İdarenin
a) Adresi : Hürriyet Bulvari 1 Alsancak KONAK/İZMİR
b) Telefon ve faks numarası : 2324418111 - 2324455970
c) Elektronik Posta Adresi : satinalma@ism.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 1 KALEM-MÜDÜRLÜĞÜMÜZ VE BAĞLI KURUMLARIMIZA SERBEST PİYASADAN ELEKTRİK ENERJİSİ ALIMI (12 AY)
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : MÜDÜRLÜĞÜMÜZ VE MÜDÜRLÜĞÜMÜZE BAĞLI KURUMLAR. (BAĞLI KURUMLAR, TEKNİK ŞARTNAMEDE ABONE NUMARALARI BELİRTİLEN KURUMLARDIR.)
c) Teslim tarihi : Sözleşme taraflarca imzalandıktan sonra, Yüklenici 01 NİSAN 2016'da saat 00:00'da işe başlayacak olup; sözleşmenin 1 NİSAN 2016 tarihinden önce imzalanmaması durumunda, sözleşmenin imzalanmasına müteakip 5(beş) takvim günü içinde işe başlanacaktır. Her halikarda işin bitiş süresi, 31 MART 2017 tarihi saat 23:59'da sona erecektir. Yüklenici firma PMUM'a kayıt işlemlerini ve tüm yasal işlemleri tamamlamış şekilde işe başlayacaktır. Sözleşme sonrası aboneliklerin PMUM'a kaydı Yüklenici tarafından yapılacak ve PMUM'a karşı sorumlu taraf Yüklenici olacaktır. PMUM'a kayıt işlemleri esnasında ihtiyaç duyulabilecek her türlü evrak İdare tarafından temin edilecektir. Yüklenici, İdareden temin ettiği belgelerle birlikte PMUM'da yapılacak işlemleri takip edecek olup; serbest tüketiciye geçiş için , Dağıtım Şirketi ile irtibat kurarak PMUM sistemine kayıt işlemlerini de yerine getirecektir. Ancak, Yüklenicinin kusuru veya işi tamamlayamama gibi sebeplerden dolayı PMUM'a kayıt yaptırmada kayıp yaşanırsa, İdarenin uğrayacağı zararı Yüklenici karşılayacaktır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : İZMİR İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ TOPLANTI SALONU (Hürriyet Bulvarı No:1 Alsancak-Konak-İZMİR)
b) Tarihi ve saati : 18.02.2016 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:

İSTEKLİLERİN ENERJİ PİYASASI DÜZENLEME KURUMU'NUN YÜRÜRLÜKTEKİ "ELEKTRİK PİYASASI LİSANS YÖNETMELİĞİ" HÜKÜMLERİNE GÖRE DÜZENLENEN, "ELEKTRİK TOPTAN SATIŞ LİSANSI" VEYA "PERAKENDE SATIŞ LİSANSI" VEYA "ÜRETİM LİSANSI" VEYA "OTOPRODÜKTÖR LİSANSI" LİSANSLARINDAN BİRİNİN ASLINI VEYA NOTER ONAYLI SURETİNİ TEKLİF ZARFINDA SUNMALARI GEREKMEKTEDİR.


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı İZMİR İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ İDARİ İŞLER ŞUBESİ SATINALMA BİRİMİ (Hürriyet Bulvarı No:1 Alsancak-Konak/İZMİR) adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil yurtiçi için 110 TRY (Türk Lirası), yurtdışı için 120 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini HALK BANKASI BASMANE ŞUBESİ TR24 0001 2009 7330 0005 0000 46 IBAN NO yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ve adına ihale dokümanı satın alınacak gerçek/tüzel kişiye ait TC Kimlik/Vergi Kimlik numarası bilgisi ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar İZMİR İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ İDARİ İŞLER ŞUBESİ SATINALMA BİRİMİ (Hürriyet Bulvarı No:1 Alsancak-Konak-İZMİR) adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Ticarethane Tarifesindeki Tek Zamanlı ELEKTRİK ENERJİSİ 2.012.913 kilowatt-saat
02 Şubat 2016

DÜZELTME İLANI

ELEKTRİK ENERJİSİ SATIN ALINACAKTIR
İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ SAĞLIK BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK

ELEKTRİK ENERJİSİ SATIN ALINACAKTIR ihale edileceği ilan edilmiştir. Ancak 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 26 ncı maddesine göre aşağıdaki hususlarda , düzeltme ilanı yayımlanmasına karar verilmiştir. Tekliflerin hazırlanması ve sunulmasında düzeltilen maddelerin esas alınması gerekmektedir.
İhale Kayıt Numarası:2016/13559
1- İdarenin
a) Adresi: Hürriyet Bulvari 1 Alsancak KONAK/İZMİR
b) Telefon ve faks numarası:2324418111 - 2324455970
c) Elektronik posta adresi:satinalma@ism.gov.tr
ç) Ön yeterlik/İhale dokümanının görülebileceği internet adresi: https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-Düzeltmeye Konu İlanın Yayımlandığı
a) Kamu İhale Bülteninin tarih ve sayısı :28.01.2016 - 3032
b) Gazetenin adı ve tarihi (yayımlanmış ise):EKAP - 28.01.2016
3- Düzeltilen [madde/maddeler ] şunlardır

İhale Tarihi ve saati:25.02.2015 - 10:00

08 Şubat 2016

İhale Tarihi 25.02.2016 10:00 olarak değişmiştir.