• İhale No
    2016/426665
  • İhale Adı
    ELEKTRİK ENERJİSİ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Elektrik Enerjisi Alımları
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    15 Kasım 2016 10:00
  • İdare
    Mersin İl Sağlık Müdürlüğü
  • İhale İli
    Mersin
  • İşin İli
    Mersin
  • Şikayet Bedeli
    39.403,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    6.573.254'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    25 Ekim 2016
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

ELEKTRİK ENERJİSİ SATIN ALINACAKTIR

İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ SAĞLIK BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK

2017 Yılı İçin 800000 (kwh) Elektrik Enerjisi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2016/426665
1-İdarenin
a) Adresi : CAMIISERIF MAHALLESI İSMET İNÖNÜ BULVARI NO:102 ANADOLU HAYAT EMEKLİLİK İŞ HANI KAT:1-5-6 AKDENİZ/MERSİN
b) Telefon ve faks numarası : 3242382810 - 3242382814
c) Elektronik Posta Adresi : mersin@mersinsaglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : Mersin Sağlık Müdürlüğü ve bağlı birimlerinin 2017 yılı için 800.000KWh Elektrik Enerjisi Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : Mersin İl Sağlık Müdürlüğü ve Bağlı Olduğu Birimler
c) Teslim tarihi : Sözleşme imzalanmasına müteakip Piyasa Mali Uzlaştırma Merkezinin (PMUM) verdiği tarihe kadar olan süre hazırlık süresi olarak değerlendirilecektir. Yüklenicinin PMUM kayıt işlemlerini tamamlaması gerekmektedir. Anlaşma sonrası aboneliklerin PMUM kaydı Tam Tedarik Anlaşması olarak yapılacak ve PMUM karşı sorumlu taraf Yüklenici olacaktır. İdare, PMUM kayıt işlemleri esnasında ihtiyaç duyulabilecek her türlü evrakı temin etmekle mükelleftir. Elektrik alımına başlanacak tarihin öncesinde gerekli tüm işlemlerin tamamlanması Yüklenici sorumluluğuna aittir. İhale sürecinin uzaması ve öngörülen sürede sonuçlanmaması halinde, mal alım süreci bir sonraki ayın başında başlar. Mal alımı 01 Ocak 2017 saat 00:00 da başlar ve aylık periyotlar halinde 31 Aralık 2017 saat 23:59 da sona erer. Ancak, yüklenicinin kusuru veya işi tamamlayamama gibi sebeplerden dolayı PMUM kayıt yaptırmada kayıp yaşanırsa İdarenin uğrayacağı zararı Yüklenici karşılayacaktır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Mersin İl Sağlık Müdürlüğü Camii Şerif Mahallesi İsmet İnönü Bulvarı Anadolu Hayat Emeklilik Binası No:102 Kat:6 Akdeniz/MERSİN (Toplantı Salonu)
b) Tarihi ve saati : 15.11.2016 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:

Yürürlükteki elektrik piyasası yönetmeliği hükümlerine göre enerji piyasası düzenleme kurulu(EPDK) tarafından düzenlenen ve ihale tarihinde geçerli olan elektrik üretim lisansı, otoproduktor lisansı,ttoproduktor grubu lisansı, iletim lisansı, dağıtım lisansı, toptan satış lisansı ve perakende satış lisansından en az birinin aslını veya noter onaylı suretini veya belge aslının idarece görülmüştür onayı yapılan suretini teklifleri ile birlikte sunmaları zorunludur.


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Mersin İl Sağlık Müdürlüğü Camişerif Mah.İ.İnönü Bul.Anadolu Hayat Emeklilik İşhanı Kat:5 No:518 (Satınalma Birimi) Akdeniz/MERSİN adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 110 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Mersin Defterdarlık Muhasebe Müdürlüğünün T.C. Ziraat Bankası Mersin Merkez Şubesi nezdindeki IBAN No: TR090001000207000010005495 hesabına yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ve adına ihale dokümanı satın alınacak gerçek/tüzel kişiye ait TC Kimlik/Vergi Kimlik numarası bilgisi ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Mersin İl Sağlık Müdürlüğü Camii Şerif Mahallesi İsmet İnönü Bulvarı Anadolu Hayat Emeklilik Binası Kat:5 No: 518 Akdeniz/MERSİN (Satınalma Birimi) adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Elektrik Enerjisi Alımı 800.000 kilowatt-saat