• İhale No
    2017/423575
  • İhale Adı
    ELEKTRİK ENERJİSİ, YAKACAK VE AKARYAKIT SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Akaryakıt ve Petrol Ürünleri
    Enerji Satın Alımları
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    26 Eylül 2017 10:00
  • İdare
    ADANA KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ
  • İhale İli
    Adana
  • İşin İli
    Adana
  • Şikayet Bedeli
    202.718,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    253.439.417 TL'den fazla
  • Yayın Tarihi
    25 Ağustos 2017
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

ELEKTRİK ENERJİSİ, YAKACAK VE AKARYAKIT SATIN ALINACAKTIR

ADANA KAMU HASTANE BİRLİĞİ SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU

Elektrik Enerjisi, Yakacak ve Akaryakıt Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2017/423575
1-İdarenin
a) Adresi : Yeni Baraj Mah. Hacı Ömer Sabancı Cad. 68008 Sk. No:8 01150 SEYHAN/ADANA
b) Telefon ve faks numarası : 3224557096 - 3224557032
c) Elektronik Posta Adresi : khb01.satinalma@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 7 Kalem Elektrik Enerjisi, Yakacak ve Akaryakıt Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : İdare bazında ihtiyaç listesinde yer alan elektrik enerjisi alımı için idarelere ait abone numaralarına (Teknik Şartnamede Belirtilmiştir) yapılacaktır. idare bazında ihtiyaç listesinde yer alan MOTORİN Diğer (Araçlar İçin) ve Kurşunsuz Benzin 95 oktanı alım yapılan idarelerin bulunduğu yerlerdeki yüklenici firmanın kendi adı altında işlettiği akaryakıt istasyonları (bayi) ile özel anlaşmalarla bayilik kapsamına aldığı firmalar vasıtasıyla, kalorifer ve jeneratörler için alımı yapılan yakacak ürünleri ise alım yapılan idarelerin Kazan Daireleri ve Jeneratör dairelerine teslim edilecektir. Genel Sekreterliğimizce uygun görülmesi durumunda bağlı idarelerden, ihtiyaç bildirmese dahi ihtiyacı olan idarelere teslimat yapılabilecektir. İdare bazlı ihtiyaç listesinde gösterilen ancak herhangi bir nedenle kapatılan sağlık tesisi ihtiyaçları genel sekreterliğimizce belirlenecek diğer sağlık tesislerine teslim edilecektir. Ayrıca Genel Sekreterliğimize bağlı sağlık tesislerimizin herhangi bir nedenle taşınması veya yeni açılacak sağlık tesislerimiz için Genel Sekreterliğimizin uygun görüşü ile sağlık tesisinin adresine/ilgili deposuna teslimat yapılacaktır. Elektrik enerjisi alımında ise yeni açılacak sağlık tesisleri için yüklenici firmaya bildirilen abone numaralarına da teslimat yapılabilecektir.
c) Teslim tarihleri : Yüklenici, sözleşme konusu ürünler için gerekli olan tüm yasal yükümlülüklerini ve teknik şartnamede belirtilen şartları yerine getirerek işe başlama tarihi olan 01.01.2018 tarihinde işe başlayacaktır. Sözleşme konusu ürünler için tüm işlemlerin tamamlanması Yüklenicinin sorumluluğundadır. Elektrik enerjisi için Sözleşmenin süresi hiçbir şekilde 31.12.2019 tarihini geçmeyecektir. Ancak, yüklenicinin kusuru veya işi tamamlayamama gibi sebeplerden dolayı PMUM kayıt yaptırmada kayıp yaşanırsa İdarenin uğrayacağı zararı Yüklenici karşılayacaktır İdare bazında ihtiyaç listesinde yer alan Motorin(Diğer) ve Kurşunsuz Benzin 95 Oktan genel sekreterliğimiz ve bağlı sağlık tesislerinde görevli araçların yakıt tankına otomatik yakıt alma sistemi vasıtasıyla petrol istasyonunda peyderpey olarak, kalorifer ve jeneratörler için alımı yapılan yakacak ürünleri ise alım yapılan idarelerin Kazan Daireleri ve Jeneratör dairelerine teknik şartname hükümleri doğrultusunda yüklenici tarafından teslim edilecektir. Genel Sekreterliğimizce uygun görülmesi durumunda bağlı idarelerden, ihtiyaç bildirmese dahi ihtiyacı olan idarelere teslimat yapılabilecektir. 2,3,4,5,6 ve 7. kalem ürünler için sözleşmenin süresi 12 (oniki) ay olarak planlanmış olup, işin bitiş tarihi 31.12.2018'dir. İhale yetkilisi tarafından onay verilmeden idare bazındaki ihtiyaç miktarlarının aşılması durumunda fazla yapılan teslimattan yüklenici sorumlu olup teslimat yapılan idare tarafından hiçbir şekilde ödeme yapılmaz. **Malın teslim alınması Muayene kabulü ve ödeme işlemleri ilgili idarelerce yapılabilecektir. Gerektiği durumlarda Ceza kesintisi de Ödeme yapan ilgili idare tarafından yapılacaktır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Adana Kamu Hastaneler Genel Sekreterliği Toplantı Salonu Yenibaraj Mah. Hacı Ömer Sabancı Cad. 68008 Sok. No:8 Seyhan/ADANA
b) Tarihi ve saati : 26.09.2017 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:

1. Kalem için İstekliler EPDK tarafından yayınlanmış olan yürürlükteki '' Elektirik PiyasasI Lisans Yönetmeliği '' hükümlerine göre düzenlenmiş Elektirik Toptan Satış Lisansı, Parekende Satış Lisansı,  Üretim Lisansı, OSB Üretim Lisansı , Otoprodüktür Lisansı belgelerden birinin aslını yada noter onaylı suretini veya aslı idarece görülmüştür suretini teklifleriyle beraber sunacaklardır.

Diğer kalemler için ise ilgisine göre;

5015 sayılı Petrol Piyasası Kanunu ve ilgili mevzuatı uyarınca;  İstekli bir "Akaryakıt Dağıtım ve Pazarlama Kuruluşu" ise Enerji Piyasası Düzenleme Kurumu´ndan (EPDK) alınmış vize süresi geçmemiş, teklif sahibinin "Akaryakıt Dağıtım ve Pazarlama Kuruluşu" olduğunu tevsik eden lisans belgesinin aslı veya noter tasdikli sureti.

İstekli bir "Akaryakıt Dağıtım ve Pazarlama Kuruluşu Bayisi" ise ihale tarihi itibari ile bayiliğin devam ettiğine dair, bayisi olduğu Akaryakıt Dağıtım ve Pazarlama Kuruluşu´ndan alınmış, teklif sahibinin mezkur dağıtım kuruluşunun bayisi olduğuna dair yazının/belgenin aslı veya noter tasdikli sureti ile Enerji Piyasası Düzenleme Kurumu´ndan alınmış Bayi lisans belgesinin aslı veya noter tasdikli suretini sunacaktır.

 


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin 5., 3., 7., 6., 4., 2.kısımlarında %15(On Beş ) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Adana Defterdarlığı Muhasebe Müdürlüğünün Türkiye Ziraat Bankası Adana Şubesi nezdindeki TR94 0001 0000 1300 0010 0051 29 İBAN Nolu hesabına veya Adana Defterdarlığı Muhasebe Müdürlüğü Veznesine Doküman bedelini yatırarak, ıslak imzalı makbuz mukabilinde Satınalma Biriminden alınabilir. ihaleye katılmak isteyen Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı gerçek kişiler ile Türkiye Cumhuriyeti kanunlarına göre kurulmuş tüzel kişilerin EKAP a kayıt olması zorunludur. adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Adana Kamu Hastaneler Genel Sekreterliği Satınalma Birimi Yenibaraj Mah. Hacı Ömer Sabancı Cad. 68008 Sok. No:8 Seyhan/ADANA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Elektrik Enerjisi 261.523.185,97 kilowatt-saat
Fuel Oil No:4 (Kalorifer Yakıtı) 355.000 kilogram
Motorin Diğer (Araçlar İçin) 223.500 litre
Motorin Diğer (Araçlar İçin - Tufanbeyli Devlet Hastanesi) 11.000 litre
Motorin Diğer (Araçlar İçin - Pozantı 80. Yıl Devlet Hastanesi) 10.780 litre
Motorin (Jeneratör İçin) 210.500 litre
Kurşunsuz Benzin 95 Oktan 3.000 litre