• İhale No
    1210250
  • İhale Adı
    Elektrik Malzemeleri Alımı
  • Sektör
    Elektrik Malzemeleri ve Yapım İşleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    16 Kasım 2016 14:00
  • İdare
    İZMİR DENİZ İŞLETMECİLİĞİ NAK. VE TUR. TİC. A.Ş. - İzmir Deniz A.Ş.( İZDENİZ A.Ş.)
  • İhale İli
    İzmir
  • İşin İli
    İzmir
  • Yayın Tarihi
    15 Kasım 2016
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

İhale no : Elektrik Malzemeleri Alımı
Alım usulü : X
Birimi : İzmir Deniz A.Ş.
İhale Tarihi : 2016-11-16 14:00
İhale dokuman linki :  

İZDEN#

İZMİR deniz işletmeciliği

NAKLİYE VE TURİZM TİCARET A.Ş.                                                                 .                   .

İZMİR BUYUKŞEHIR BELEDİYESİ

İZDENİZ A.Ş.

TEKLİF İSTEME FORMU

DTN: 16DT489550

 
  Metin Kutusu: A\	AY
lürü


İlgili Birim: MALZEME ve İKMAL DEP. - AMBAR             Teklif İsteme Tarihi: 14.11.2016

SIRA

NO

SATIN ALINACAK MAL ve/veya HİZMETİN CİNSİ

Birim

Miktar

Marka

Birim Fiyat (KDV Hariç)

Toplam Tutarı (KDV Hariç)

1

FİŞ TOPRAKLI L TİPİ (BEYAZ)

ADET

50

 

 

 

2

ELEKTRİK BANDI (SİYAH)

ADET

100

 

 

 

3

İNCE PİL 1,5 V AAA ALKALİN

ADET

100

 

 

 

Genel Toplam (KDV Hariç)

 

Yukarıda belirtilen Mal/Hizmetler teklif alma usulü ile satın alınacaktır/yaptırılacaktır. Bu işe alaka gösterdiğiniz takdirde aşağıdaki şartlar çerçevesinde tanzim edeceğiniz iş bu Teklif İsteme Mektubunu idaremiz satınalıpa biriminp imzalı ve kaşeli olarak kapalı zarf içinde elden, faks (teyit alınız) veya e-posta olarak gönderilmesini rica ederim.


 

TEKLİF VERME VE SATINALMAYA İLİŞKİN HUSUSLAR:

1.       Teklifinizi en geç 16.11.2016. saat 14:00’a kadar İzmir Deniz işletmeciliği Nakliye ve Turizm Tic. A.Ş. Satınalma Birimine gönderiniz.

1.1.  Adres: Talatpaşa Bulv. No:59 Alsancak iş Merkezi K:3 D:305 Alsancak / İzmir

1.2.  e-mail: kinal@izdeniz.com.tr. dgevlani@ izdeniz.com.tr. aqundav@ izdeniz.com.tr

1.3.  Faks : 0 232 463 00 57

1.4.  Tel : 0 850 360 0 350

2.       Teklifinizi KDV hariç, Birim Fiyat ve Toplam Bedel olarak ve TL bazında veriniz. Teklif mektubunun ve teknik şartnamenin her sayfasını kaselevip imzalayınız, varsa markasını mutlaka yazınız.

3.       Teklif mektubunuzda teklif edilen mal ve/veya hizmetin toplam tutarı Kamu İhale Kanunu Doğrudan Temin Usulü ile alımda veya diğer ihale usulleriyle ihale edilmesine karar verilmesi halinde YAKLAŞIK MALİYET tespitinde değerlendirileceğinden SON FİYAT’ ınızı yazınız. Doğrudan Temin Usulü ile alım yapılması halinde aşağıdaki şartlar geçerlidir.

4.       Teklif mektubunda vermiş olduğunuz fiyatlar Teknik Şartnamede aksine bir süre yoksa 30 (otuz) gün süreyle geçerli olacaktır.

4.1.    Taahhüt edilen mal veva hizmet. İZDENİZ A.Ş. Bostanlı Ambarına teslim edilecektir. Teslim süresinin bitiminde taahhüdün verine getirilmemesi halinde geciken her gün için toplam tutarın (Teknik Şartnamede aksi bir oran yoksa) %1 (yüzde birVi oranında ceza uygulanır. Ancak azami gecikme süresi 7 gün olup, gecikme süresinin 7 günü geçmesi halinde idare tek taraflı olarak alımdan vazgeçebilir.

4.2.     Mal / hizmetin TESLİM SURESİNİ MUTLAKA BELİRTİNİZ. Teslim süresi 15 günü geçen alımlarda sözleşme imzalanacaktır. Yüklenici ile sözleşme imzalanması halinde, sözleşme tutarının % 0,948 (binde 9,48) oranında sözleşme pulu yüklenici tarafından sözleşmenin imzalanmasından itibaren yasal süresi içinde Vergi Dairesine yatırılacak ve alınacak belge fatura ile teslim edilecektir.

4.3.     Mal ve/veya hizmetin teslimi ve kabulünü müteakip ekli şartnamelerde aksine bir süre yoksa ödeme en geç 30 (otuz) gün içinde banka hesabına havale şeklinde olacaktır.

4.4.    Teklif veren firmalar, yukarıdaki şartlarla birlikte, varsa teknik şartname ve/veya numunedeki özellikleri aynen kabul etmiş sayılır.

4.5.     İdare mal/hizmeti alıp almamakta veya bir kısmını almakta serbesttir.

5.       Teklif veren firmalar bağlı bulundukları Vergi Daireleri ve Vergi Numaralarını belirtecektir. Gerçek kişi olması halinde T.C. Kimlik No'sunu belirtecektir. Tekliflerle ilgili ihtilaf halinde kurum kayıtları esas alınacaktır.

6.       Teklif mektubunda teklif edilen bedel rakam ve yazı ile yazılmalı, üzerinde kazıntı silinti ve düzeltme bulunmamalıdır. Ad, Soyad ve Ticaret Unvanı yazılmak suretiyle yetkili kişiler tarafından imzalanmış ve kaşelenmiş olmalıdır.

7.       6183 sayılı kanunun 22/a maddesi gereği 1.000,00 (bin)TL’yi geçen tüm ödemelerde “Borcu Yoktur” belgesini firma ibraz edecektir.

8.       ihale ilanlarımızı (www.izdeniz.com.tr) internet adresimizden takip edebilirsiniz.

Ek: 2 Sayfa Teknik Şartname

TEKLİF VEREN KİSİNİN/FİRMANIN:

Adı, Unvanı Vergi No Adres Tel/Faks Teklif Tarihi

 
  Metin Kutusu: İZDENİZ


İZMİR DENİZ İŞLETMECİLİĞİ NAKL. VE TUR. TİC. A.Ş.

TEKNİK ŞARTNAME TARİHİ:

07.11.2016

 

TEKNİK ŞARTNAME NUMARASI:

2016M İM 11001

TEKNİK ŞARTNAME KONTROL NUMARASI:

09.11.2016 12:18:19

 

ELEKTRİK MALZEMELERİ ALIMI

TEKNİK ŞARTNAMESİ

İDARENİN ADI                    : İZMİR DENİZ İŞLETMECİLİĞİ NAKLİYE VE TURİZM TİC. A.Ş. (İZDENİZ)

İDARENİN ADRESİ              : HAŞAN ALİ YÜCEL BULVARI NO:35 BOSTANLI VAPUR İSKELESİ KARŞIYAKA - İZMİR

İDARENİN TELEFONU : 0(232) 330 50 71 FAKS NO: 0 (232) 362 41 26

TEKLİFLERİN VERİLECEĞİ ADRES: TALATPAŞA BULVARI NO:59 D: 304-305 ALSANCAK İŞ MERKEZİ KONAK - İZMİR TELEFON VE FAKS NUMARASI : TEL: 0 (232) 404 09 09 - 15                                          FAKS: 0(232) 463 00 57

dgevlani(a)izdeniz.com.tr kinal@izdeniz.com.tr agundav(5>izdeniz.com.tr

1.      İŞİN ADI

Elektrik Malzemeleri Alımı işidir.

2.       İŞİN KONUSU

İşletmemiz iskele ve gemilerinde kullanılmak üzere elektrik malzemeleri alımı işidir.

3.      TEMİNE İLİŞKİN İSTEK, ÖZELLİK VE ESASLAR

3.1.    [Topraklı fiş.

3.1.1.      L    tipi olmalıdır.

3.1.2.                     Beyaz  renk olmalıdır.

3.2.     Elektrik bandı.

3.2.1.Siyah renk olmalıdır.

3.3.     İnce Pil

3.3.1.1,5 v olmalıdır.

3.3.2.                AAA     olmalıdır.

3.3.3.                       Alkalin    olmalıdır.

4.       NAKLİYE, TAŞIMA VE TESLİMATA İLİŞKİN ESASLAR

Alıma konu malzeme teslim yeri teknik şartnamenin ilgili maddesinde belirtilen yerdir. Belirtilen bu yere teslimat yüklenici tarafından mesai saatleri içerisinde yapılacaktır.

(Pazartesi - Cuma günleri arasında saat 08:00 ile 17:00 saatleri arasında ve Cumartesi günleri Saat 08:00 ile 12:00 saatleri arası)

5.       KABUL KRİTERLERİ

Siparişe konu malzemelerin irsaliye ve faturası ile birlikte teknik şartnamede belirtilen adrese teslim edilmesi ile birlikte malzeme geçici kabul bölgesine ambar yetkililerince teslim alınır. Teslim edilen malzemenin teknik şartname ve alım dokümanlarına uygun olarak teslim edilmesi durumunda kabul komisyonu kabul sürecine başlar.

fjk

 

İZDENİZ

\Âs • ■ . . ....

İZMİR DENİZ İŞLETMECİLİĞİ NAKL. VE TUR. TIC. A.Ş.

6.       GARANTİ ŞARTLARI VE ESASLARI

Yapılacak inceleme sonucu malzemelerin imalattan kaynaklanan bir nedenden dolayı hatalı olduğunun belirlenmesi durumunda malzemeler firma tarafından ücretsiz olarak 5 (beş) iş günü içerisinde yenileri ile değiştirilecektir. Teslim edilen yeni ürünlerin garantisi süresi en az ilk teslim edilen ürünün garanti süresi kadar olacak ve garanti süresi yeni ürünlerin teslim tarihinden itibaren başlayacaktır. Firmalar teklif vermekle Garanti Şartları ve Esasları bölümünü peşinen kabul etmiş sayılır.

7.       ÖDEME YERİ VE ŞARTLARIYLA AVANS VERİLİP VERİLMEYECEĞİ

(VERİLECEKSE ŞARTLARI VE MİKTARI İLE SÖZLEŞME KONUSU İŞLER İÇİN ÖDENECEKSE FİYAT FARKININ NE ŞEKİLDE ÖDENECEĞİ)

Bu iş için avans verilmeyecektir. İZDENİZ A.Ş. tarafından bu alıma ait ödemeler, İZDENİZ A.Ş. Muhasebe ve Mali İşler Müdürlüğü tarafından yapılacaktır. Alım konusu malın teknik şartname ve alım dokümanlarına uygun şekilde teslim edilmesi koşuluyla, muayene ve kabul komisyonunca kabul raporu düzenlenmesinden itibaren en geç 30 (OTUZ) Gün içinde ödeme yapılacaktır.

8.          TESLİM YERİ

Teslim yeri HAŞAN ALİ YÜCEL BULVARI NO:35 BOSTANLI Vapur İskelesi KARŞIYAKA / İZMİR adresinde bulunan İZDENİZ Ambarı dır.

9.          İŞİN SÜRESİ

Firmaya siparişin verilmesini müteakip 12 (ONİKİ) işgünü (Cumartesi günü işgünüdür) içerisinde İDARE'nin istediği yere tüm masraflar yükleniciye ait olmak üzere ürünlerin teslimi yapılacak ve İDARE'nin uygun gördüğü alana YÜKLENİCİ firma çalışanları tarafından indirilecektir. Siparişin belirtilen güne kadar teslim edilememesi durumunda. 7 (YEDİ) güne kadar toplam sipariş bedelinin % 1 (YÜZDEBİR) oranında günlük gecikme cezası uygulanarak teslim alınabilir.

10.             İş bu teknik şartname, bu madde dâhil I 10 (ON) ana madde olmak üzere 2 (İKİ) sayfadan ibaret olup tarafımızca hazırlanıp 07.11.2016 Tarihinde imza altına alınmıştır.


 

 

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim