• İhale No
    1839101
  • İhale Adı
    ELEKTRİK MALZEMESİ ALIMI
  • Sektör
    Elektrik, Elektromekanik İşleri Donanım, Yapım ve Bakım
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    08 Nisan 2019 16:00
  • İdare
    Ahi Evran Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi
  • İhale İli
    Kırşehir
  • İşin İli
    Kırşehir
  • Yayın Tarihi
    08 Nisan 2019
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

 

 

UBE'.*^S aAnhOÖ so

walzem£n:n cif-si

MODELİ

MİKTAi^l

0JJ?ıM

FİtAT

TOPLAM

FİYAT

 

 

HASTANEMİZ GENELİNDE KULLANILİVİAK ÜZERE AŞAĞIDAKİ MALZEMELERE İHTİYAÇ VARDIR.

 

 

 

 

 

1

 

18W FLOREASAN (BEYAZ) AMPUL

 

350

ADET

 

 

2

 

18W FLOREASAN (GÜN IŞIĞI) AMPUL

 

100

ADET

 

 

3

 

YUVARLAK LED 18W

 

10

ADET

 

 

TOPLAM -

 

DİKKAT EDİİ fCEK HUS'JSt AR

  1. Teklif Bilim Fiyallan KDV Hariç ve Türk Lirası olarak verüccekiir.

  2. Silinti, kazmlı ve imza kaşe bukmnıayan teklifler dcğericıiinncye almmayacakiır.

  3. Nııımıııe İsleııiIJİgi lakiirde numune en kısa sürede sadnalma birimine gönderik'cektir.

  4. U13D/U ı s kapsamında yer alan ürünlerin tek bajma ÜBB/UTS kaydı yeicıii olmayıp, icklill ürciici/iılıalalyi finııa di}indi5 \eren finııalar için , üretici \e>a il!ıa!alı,'i tarafından ÜBB.'UTS de alt bayii olarak liinımlanmış olması "crekmektedir.

  5. Dakanlıgımız TKHK ıııın 09.01.2017 tarih ve ÛıH)36Sy0436 say ılı yazıları yereîmıce , LİÜB kapsamındaki malzemeler ivin ilnnalaı m ‘•IIBBİCİH.AZ sat is YERİ YETERLİLİK. BELGELERİNİ de tekiineri ile birlikle sunmalan i-erckmektedir.

  6. istekliler listedeki bütün kalemlere veya diledikleri kalemlere teklif verebilirler.

  7. Sözkonusu alımla ilgili tüm vergi-resim ve harçlar, kargo taşıma ve tüm ulaşım giderleri sigorta giderleri uhtosinde kalan kişi/firmaya aittir.

  8. ldaremiz mal/hizmeti alıp almamakta veya bir kısmını almakta serbosttir.Firmalar teklif vermekle bu hükmü kabul elmiş saydır.

  9. Dcüorlendirmeıniz kalem kalem , yada işin bütünlük ara etmesi bakıııımdan toplam fiyat esasına göre yapılabilecektir.Ödemeler kurumun mali durumuna göre yapılır. Teklifimize fiyat veren firma bu hükmü kabul etmiş sajılır.

  10. Malzemeler Depo teslimidir.Depoya taşınması ile ilgili tüm taşıma v.b.giderler finnaya aittir.

  11. Teklif veren firma S.U.T.hükümleri gereğince idare tarafından işlem yapılacağını kabul etmiş sayılır.

  12. Alımlar Acil ihtiyaçlarımıza yönelik olduğundan , idaremiz tarafından verilen sipariş sonrası belirtilen gün içerisinde teslimatı yapılmayan ürünler için idaremiz siparişi tek taraflı iptal etme hakkına sahiptir. Firn'ıalar teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır.

  13. Alım uhtesinde katan firma alıma ilişkin olarak düzenleyeceği faturada malzemenin barkod numarası ile SUT Kodunu belirtecektir. Tedarikçi firma bunların SUT hükümleri doğrultusunda doğru eşleştirilmiş olmasından sorumludur. Geri ödeme kurumu barkod ve SUT kodlarının eşleştirilmesi ile ilgili olarak TİTUBB kayıtlarını esas almadığından , hastanemiz idaresi bu kayıtları esas almayacak , anılan kurumun herhangi bir surette malzeme barkod ve SUT kodunun doğru eşleşmediğini tespit ederek geri ödeme yapmaması halinde oluşan zarar nedeniyle idare tarafından da tedarikçi firmaya rücu edilerek , ödeme yapılsa bile tespit edilen zarann tamamı alım yapılan firmadan tahsil edilecektir. Firma teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır.

  14. Son teklif verme süresi içerisinde teslim edilmeyen teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.Firmalar teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır.

• TEKNİK ŞARTNAME TÜM Î.'ADDELURİNE UtGUN ÜRÜN TEKLİF ETTİĞİMİZİ KABUL VE DEVAN EOKRİZ.

Ir.’.ZA VE KAŞE :

 

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim