• İhale No
    2010/540260
  • İhale Adı
    ELEKTRİK ŞEBEKESİ COĞRAFİ BİLGİ SİSTEMİ YAZILIMI
  • Sektör
    Yazılım, Bilişim Ürünleri ve Bilgisayar Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    30 Kasım 2010 14:00
  • İdare
    Kayseri ve Civarı Elektrik T. A.Ş.
  • İhale İli
    Kayseri
  • İşin İli
    Kayseri
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
ELEKTRİK ŞEBEKESİ COĞRAFİ BİLGİ SİSTEMİ YAZILIMI HİZMETİ ALINACAKTIR
KAYSERİ VE CİVARI EL EKTRİK T.A.Ş.

ELEKTRİK ŞEBEKESİ COĞRAFİ BİLGİ SİSTEMİ YAZILIMI
hizmet alımı

4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2010/540260
1-İdarenin
a) Adresi:Seyitgazi Mah. Nuhnaci Yazgan Cad. No:32 38030 Melikgazi / KAYSERİ
b) Telefon ve faks numarası:3522224422 - 3522318203 - 3522229769
c) Elektronik Posta Adresi:kursat.tanrioven@kcetas.com.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):-

2-İhale konusu hizmetin
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer:Kayseri ili Kayseri ve Civarı Elektrik T.A.Ş. Hizmet Binası
c) İşin süresi
:
İşe başlama tarihi 17.01.2011, işin bitiş tarihi 15.08.2011

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Kayseri ve Civarı Elektrik T.A.Ş. Seyitgazi Mah. Nuhnaci Yazgan Cad. No:32 Melikgazi/KAYSERİ
b) Tarihi ve saati:30.11.2010 - 14:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan
veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan
veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:

Teklif edilen bedelin

%10 dan
az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,

Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. Bilanço veya eşdeğer belgeler:

İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait;

a) Yıl sonu bilançosunun ve bilançonun gerekli görülen bölümleri,

b) (a) bendinde belirtilen belgelere eşdeğer belgeler,

a ve b bendinde sayılan belgelerden birinin sunulması yeterlidir.

İsteklinin;

a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,50 olması,

b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,10 olması,

c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,75’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.


Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.

Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir. Bu durumda, yukarıda bilançolar veya gerekli görülen bölümler üzerinden hesaplanacak oranlar aranmaz.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:

a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,

b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,

Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.

Toplam cironun teklif edilen bedelin

%15 inden , taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin
%10'undan
az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.

Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:

Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin

% 50
oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.3.2. Kalite ve standarda ilişkin belgeler:


kalite yönetim sistem belgesi



Kalite yönetim sistem belgesi Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edilen belgelendirme kuruluşları veya Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenmesi zorunludur. Bu belgelendirme kuruluşlarının, Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşu olduklarının ve bu kuruluşlarca düzenlenen belgelerin geçerliliğini sürdürdüğünün, Türk Akreditasyon Kurumundan alınacak bir yazı ile teyit edilmesi gerekir. İhale tarihi veya bu tarihten önceki bir yıl içinde alınan teyit yazıları geçerlidir. Ancak, Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edildiği duyurulan belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenen ve TÜRKAK Akreditasyon Markası taşıyan belge ve sertifikalar için Türk Akreditasyon Kurumundan teyit alınması zorunlu değildir. Bu belgenin ihale tarihinde geçerli olması yeterlidir.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.


Coğrafi Bilgi Sistemi yazılımları, Varlık Yönetim Sistemi yazılımları, Master Plan/Şebeke Hesaplama yazılımları ve Elektrik SCADA yazılımları



5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
fiyatla birlikte fiyat dışındaki unsurlar da dikkate alınarak belirlenecektir.


Yeterlilikler, fiyat dışı unsurlar (toplam puan 500, nispi ağırlık (%50) 0,5)



 Tüm istekli firmalar aşağıda belirtilen fiyat dışı unsurları tek tek cevaplarak açıklama yapacaktır. Bu açıklamaları ve belgeleri fiyat teklifi ile birlikte verecektir.



 1-Elektrik dağıtım, elektrik altyapı sektörlerinde müşterilerin ihtiyaçlarını karşılayan şebeke yönetim yazılımları olmalıdır. Bu sektörlerde referansları olan istekli firmalar tecrübelerini ve referansları belgelendirecek ve belgeler fiyat dışı unsur olarak değerlendirilecektir. (puan 50, nispi ağırlığı 0,05)



 2- Her bir modül yazılımın performansı  (yeni bir obje eklemek, tum atlıklar ve katmanlar açıkken kaydırma, zoom fonksiyonu, yer bulma, bilgi arama vb. ) telifle birlikte belirtilecek ve demo uygulama yazılımları üzerinde test yapılarak tutanak altına alınacaktır. Kullanıcıların kullanım ve bakım amaçlı eğitimi, ilave eğitim gerektirmemesi, ürünün performansından ve çalışmamasından kaynaklanan iş kaybı maliyetinin düşük olması ve performansı en hızlı olan yazılımlar fiyat dışı unsur olarak değerlendirilecektir. (puan 100, nispi ağırlığı 0,1)



 3- KCETAŞ’a benzer yapıda ve büyüklükte olan elektrik dağıtım şirketlerinde teklif edilen CBS modülü yazılımını en az üç yıldır kullanan şirket sayısının on dan fazla olması durumu ve yurt dışı çözüm ortağı firmanın olması durumu fiyat dışı unsurlarda değerlendirilecektir.  Bu referanslar liste olarak verilecektir. Önerilen çözüm son üç yıl içerisinde en az 3 yeni elektrik firmasında veya  daha fazla firmada uygulanmış olması fiyat dışı unsurlarda değerlendirilecektir.  (puan 50, nispi ağırlığı 0,05)



 4- İstekli firma kadro yapısında en az beş yıldır çalışan  bilgisayar (yazılım) mühendisi, elektrik veya elektrik-elektronik mühendis sayısının beş den fazla veya daha çok  olması durumu ve teklif edilen yazılımlar için yıllık bakım destek bedelinin düşük olması fiyat dışı unsurlarda değerlendirilecektir.  (puan 50, nispi ağırlığı 0,05)



 5- Uygulama yazılımları ile ortak veri tabanı yazılımının  (Oracle vb.) paket olarak lisanslamanın, kurulumunun teklif edilmesi ve ürünün kurulum, konfigürasyon, uzaktan erişim kolay olması ve yönetim/işletme/entegrasyon maliyetlerinin düşük olması fiyat dışı unsurlarda değerlendirilecektir. (puan 50, nispi ağırlığı 0,05)



 6- Teklif edilen yazılımlar ile mevcut yazılımlarla (Şebeke Hesaplama, SCADA, AMR (Otomatik Sayaç Okuma), Çağrı merkezi yazılımı vb.) entegrasyonu yapılmış çalışan referanslara sahip ise belgelendirilecek ve belgeler fiyat dışı unsur olarak değerlendirilecektir. (puan 100, nispi ağırlığı 0,1)



 7- Önerilen sistem profesyonel masaüstü uygulaması, sistem yöneticisi uygulaması, mobil uygulama (çevrimdışı/çevrim içi), web uygulamasını içeren tam entegre bir çözüm önermeli ve bu uygulamaların hepsi tek veritabanı üzerinden dinamik olarak çalışabilmelidir. Bu durumu sağlayan firmalar bilgi ve belgeleri verecek ve fiyat dışı unsur olarak değerlendirilecektir. (puan 100, nispi ağırlığı 0,1)




6.
İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

Tekliflerin değerlendirilmesinde yerli istekliler lehine fiyat avantajı uygulanmayacaktır.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

200 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

Kayseri ve Civarı Elektrik T.A.Ş. (İhale Servisi) Seyitgazi Mah. Nuhnaci Yazgan Cad. No:32 Melikgazi/KAYSERİ adresinden satın alınabilir.

İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil

yurtiçi için 220 TRY (Türk Lirası), yurtdışı için 250 TRY (Türk Lirası)
doküman bedelini
İŞ BANKASI KAYSERİ ŞUBESİ (IBAN: TR210006400000153530000058) yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler,
ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır.
İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir.
İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından
veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.

7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.




8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
Kayseri ve Civarı Elektrik T.A.Ş. (Evrak Kayıt Servisi) Seyitgazi Mah. Nuhnaci Yazgan Cad. No:32 Melikgazi/KAYSERİ
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.



9. İstekliler tekliflerini,

Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 75 (yetmişbeş) takvim günüdür.



12.
Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.








Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim