• İhale No
    2011/117546
  • İhale Adı
    ELEKTRONİK BELGE YÖNETİM SİSTEMİ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Yazılım, Bilişim Ürünleri ve Bilgisayar Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    05 Eylül 2011 14:00
  • İdare
    TÜVASAS Türkiye Vagon Sanayi Satın Alma ve Ticaret Dairesi Başkanlığı - TCDD
  • İhale İli
    Sakarya
  • İşin İli
    Sakarya
  • Yayın Tarihi
    08 Ağustos 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


ELEKTRONİK BELGE YÖNETİM SİSTEMİ SATIN ALINACAKTIR
Tüv a sa ş T ür kiy e Va g o n Sa na y ii A. ş. / Sa t ına l ma Ve T ica re t Da i.bş k. lığ ı
Elektronik Belge Yönetim Sistemi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/117546
1-İda re nin
a) Adresi : Mithatpaşa Mah. Milli Egemenlik Cad. No:123 54198 Adapazarı
Sakarya
b) Telefon ve faks numarası : 0264 275 16 60 - 0264 275 16 79
c) Elektronik Posta Adresi : satinalma@tuvasas.com.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : 1 Adet - Mal Alımı (Detaylı Açıklamalar 44.417 Teknik Şartnamede
Yapılmıştır)
b) Teslim yeri : Tüvasaş/Adapazarı
c) Teslim tarihi : Tamamı Sözleşmeyi Müteakip 150 Takvim Günü İçinde Tüvasaş'a
Teslim Edilecektir.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Türkiye Vagon Sanayii A.Ş./Adapazarı
b) Tarihi ve saati : 05.09.2011 - 14:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk
ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
* İhaleye teklif verecek olan istekliler,
- en az 10 yıl süreyle yedek parça temin garantisi ve destek verecekler ve tekliflerinde belirteceklerdir.
- garanti süresi bitiminden sonra yıllık destek ve bakım/onarım hizmet prosedürlerini, donanım ve yazılımlar için ayrı ayrı tekliflerinde belirteceklerdir.
- garanti bitimi sonrası yapacakları sözleşme örneğini teklif dosyasında sunacaklardır.
- garanti süresi bitiminde uygulayacakları destek ve bakım hizmet bedelini tekliflerinde belirteceklerdir.
- ayrıca 5 yıllık alternatif destek ve bakım sözleşmesi bedellerini de tekliflerinde belirteceklerdir.
4.3.2.
4.3.2.1. Standarda ilişkin belgeler:
* İstekliler, Verecekleri Yazılım İçin Ts 13298 Nolu Standart Belgesini Teklifleri Ekinde Sunacaklardır.
4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
İhaleye Teklif Verecek Olan İstekliler, 44.417 Nolu Teknik Şartnamenin (4.4. Maddesi Çerçevesinde) Tüm
Maddelerine Tek Tek Cevap Verecekler Ve Teklifleri Ekinde Sunacaklardır.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 12 TRY (Türk Lirası) karşılığı TÜVASAŞ - Satınalma ve. Tic.Dai. Başkanlığı ? Araştırma ve İhale Hazırlama Şube Müdürlüğü adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 15 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Vakıflar Bankası Adapazarı Şubesine (IBAN NO: TR92 0001 5001 5800 7265 4647 38) yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale
dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla
gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç
ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanı n
postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar TÜVASAŞ ?Genel Evrak Şefliği adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, götürü bedel üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle
toplam bedel üzerinden götürü bedel sözleşme imzalanacaktır.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
** İhaleye teklif verecek olan istekliler,
- önerecekleri proje teklifi için, öngördükleri tüm donanım, yazılım, lisanslar ve hizmet kalemlerini ayrı ayrı fiyatlandırmalıdırlar. Teklife dahil edilmeyen her türlü (donanım, yazılım, hizmet, v.b.) Gider ücretsiz kabul edilecektir.
- 44.417 nolu teknik şartnamenin 4.3.2. Maddesinde belirtilen eğitim programını teklifleri ekinde sunacaklardır.
Sistemin tam olarak teslim hale getirilebilmesi için geçecek süreyi tekliflerinde belirteceklerdir.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim