• İhale No
    2024/1214573
  • İhale Adı
    Elektronik Denetleme Sistemi Sarf Malzemeleri alımı ve kurulumu
  • Sektör
    Elektronik Cihazlar ve Takip-Tanıma Sistemleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    15 Ekim 2024 14:30
  • İdare
    Kayseri Büyükşehir Belediyesi Destek Hizmetleri Daire Başkanlığı
  • İhale İli
    Kayseri
  • İşin İli
    Kayseri
  • Şikayet Bedeli
    118.286,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    26.293.115 ile 197.198.246 TL arası
  • Yayın Tarihi
    17 Eylül 2024
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
ELEKTRONİK DENETLEME SİSTEMİ SARF MALZEMELERİ SATIN ALINACAKTIR

KAYSERİ BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ DAİRE BAŞKANLIĞI

Elektronik Denetleme Sistemi Sarf Malzemeleri alımı ve kurulumu mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN : 2024/1214573
1-İdarenin
a) Adı : KAYSERİ BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ DAİRE BAŞKANLIĞI
b) Adresi : Sahabiye Mah. Mustafa Kemal Paşa Bul. No:15 38010 Kocasinan/KAYSERİ
c) Telefon ve faks numarası : 3522071652 - 3522228954
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu mal alımın

a) Adı : Elektronik Denetleme Sistemi Sarf Malzemeleri alımı ve kurulumu
b) Niteliği, türü ve miktarı : 20 Kalem Elektronik Denetleme Sistemi Sarf Malzemeleri alımı ve kurulumu işi.
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer : Kayseri Büyükşehir Belediyesi sınırları içindeki ek listede belirtilen kavşak ve noktalara
ç) Süresi/teslim tarihi : İhale konusu malzemeler, işe başlama tarihinden itibaren 120 (yüzyirmi) gün içerisinde teknik şartnamede belirtilen özelliklerde ek listede belirtilen kavşak ve noktalara kurulumları yapılarak teslim edilecektir.
d) İşe başlama tarihi : Sözleşme imzalandıktan itibaren 1 (bir) gün sonra işe başlanır.


3-İhalenin

a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati : 15.10.2024 - 14:30
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) : Kayseri Büyükşehir Belediyesi Destek Hizmetleri Dairesi Başkanlığı 2.kat 223 nolu oda


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İstekliler, ihale konusu alımın alt yüklenicilere yaptırmayı düşündükleri kısmını yeterlik bilgileri tablosunda belirteceklerdir.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belgeye ilişkin bilgiler,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgelere ilişkin bilgiler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 15 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgelere veya teknolojik ürün deneyim belgesine ait bilgiler.
4.3.2. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgelere ilişkin bilgiler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgelere ilişkin bilgiler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgelere ilişkin bilgiler,
c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerde belirtilen serbest bölge faliyet belgesine ilişkin bilgiler.
İsteklilerin yukarıda sayılan bilgilerden, kendi durumuna uygun bilgi veya bilgileri belirten isteklilerin yeterlik bilgileri tablosu uygun kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgelerdeki bilgiler ile tevsik edilir.
İmalatçı Belgesi
Serbest Bölge Faaliyet Belgesi
Yetkili Satıcı Belgesi
4.3.3. İsteklinin teklifi kapsamında sunması gerektiği İdari Şartnamenin 7nci maddesi dışındaki maddeleri ile teknik şartnamede belirtilen aşağıdaki belgeler:
Belge ve raporlar
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Elektronik Denetleme Sistemleri (Ortalama Hız ve/veya Kırmızı Işık İhlal) kapsamında yapılan işler benzer iş olarak kabul edilecektir.


5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.

9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.


10. Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.

14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

15. Diğer hususlar:
Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
(OHTS) Hız Koridorları İçin Plaka Tanımlama Sistemi 57 Şerit
(KİTS) Kırmızı Işık İhlal Tespit Sistemi 51 Şerit
Sola Dönüş İhlal Tespit Sistemi 2 Şerit
Fiber Patch Panel 37 adet
Cat6 Patch Panel 37 adet
Beton Menhol ve Montajı Tip - 10 37 adet
N Tipi Plaka Tanıma Sistemi Direği ve Montajı 31 adet
L Tipi Plaka Tanıma Sistemi Direği ve Montajı 5 adet
B61-ETrafik Elektronik Denetleme Levhası (Konstrüksiyon Dahil) 8 adet
B61-GTrafik Elektronik Denetleme Levhası (Konstrüksiyon Dahil) 12 adet
B61-ATrafik Elektronik Denetleme Levhası Omega Dahil) 170 adet
Kits Bilgilendirme Levhası 40 adet
Sola Dönüş İhlal Bilgilendirme Levhası 2 adet
Sabit İzleme Kamerası 17 adet
C Tipi Ethernet Anahtarı (1 Adet SFP ve Güç Kaynağı Dahil) 37 adet
1 Kva Ups ve Kurulumu 37 adet
Saha Dolabı 37 adet
Tip-1 Sunucu (EDS-PTS-İHLAL) 3 adet
Ağ Anahtarı 1 adet
Depolama Ünitesi 1 adet