• İhale No
    2014/43612
  • İhale Adı
    ELEKTRONİK MALZEMESİ ALIMI( BİNGÖL DEVLET HAS VE SOLHAN DEVLET)
  • Sektör
    Elektronik, Telekom Altyapı ve Ürünleri Satış, Bakım
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    15 Mayıs 2014 10:00
  • İdare
    SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU
  • İhale İli
    Bingöl
  • İşin İli
    Bingöl
  • Yayın Tarihi
    28 Nisan 2014
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

ELEKTRONİK MALZEMESİ ALIMI( BİNGÖL DEVLET HAS VE SOLHAN DEVLET)

SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU BİNGÖL İLİ KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ

Elektronik Malzemesi Alımı( Bingöl Devlet Has ve Solhan Devlet) alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2014/43612
1-İdarenin
a) Adresi : Bingöl Muş Karayolu yolu Gayt Küprüsü Mevkii Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi 12000 Düzağaç BİNGÖL MERKEZ/BİNGÖL
b) Telefon ve faks numarası : 4262134717 - 4262134716
c) Elektronik Posta Adresi : sakir_kavran@hotmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : Elektronik Malzeme Devlet Hastanesi ve solhan devlet hastanesi
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Bingöl Devlet Hastanesi, Solhan Devlet Hastanesi
c) Teslim tarihi : Sözleşme Tarihinde İtibaren 15 gün içinde


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Saray Mah.Elazığ-Muş Karayolu Kazım Karabekir İlköğretim Okulu yanı Düzağaç Mevki /BİNGÖL
b) Tarihi ve saati : 15.05.2014 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,
c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.


a-istekli adına düzenlenmiş sanayi sicil belgesi

b-istekli üyesi olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenen  kapasite raporu

c-istekli kayıtlı olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenen imalat yeterlilik belgesi

ç-isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafrından isteli adına düzenlenmiş ve teklif etiği mala ilişkin yerli malı belgesi

d-isteklinin alım konusu malı üretiğine ilişkin olarak ilgili mevzuat uyarınca yetkili kurum veya kuruluşlarca düzenlenen ve isteklinin üretici veya imalatçı olduğunu güsteren belgeler.

istekilinin bu belgelerden birini sunması yeterli olacaktır.

4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:

1-garanti süresi 2(iki) yıl olacaktır.

4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

1-teklif edilen malın teknik şartnamede yer alan teknik kriterlerine uygunluğu belirlemek amacıyla teknik bilgilerin yer aldığı katalog olmalıdır.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 250 TRY (Türk Lirası) karşılığı Kamu Hastaneler Birliği Genel sekreterliği Halk Bankası Bingöl Şb.TR520001200963500005000129 nolu hesabı adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Satın Alma Komisyonu adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (Yüzyirmi Gün) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Monitör (Led 19 inç.) (Solhan Devlet Hastanesi) 4 ADET
Kenar anahtar (8 portlı Swıtch) 5 ADET
Lazer yazıcı 3 ADET
Masa Üstü Bilgisayar Ana kasa (6 Çekirdek) 3 ADET
Masa Üstü Bilgisayar Ana kasa (8 Çekirdek) 1 ADET
Laptop (Diz üstü bilgisayar) 2 ADET
Kesintisiz Güç Kaynağı (2 KVA) 1 ADET
Barkot Yazıcı 6 ADET
Yazıcı Tarayıcı 2 ADET
Yazıcı 3 ADET
Lcd Televizyon 56 Ekran ( Devlet Hastanesi Yöne.) 15 ADET
mini Buzdolabı 15 ADET
Çift Kapılı Buzdolabı 1 ADET