• İhale No
    2015/98223
  • İhale Adı
    ELEKTRONİK SIRA ÇAĞRI SİSTEMİ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Elektrik, Elektromekanik İşleri Donanım, Yapım ve Bakım
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    02 Aralık 2015 14:00
  • İdare
    POSTA TELGRAF TEŞKİLATI GENEL MÜDÜRLÜĞÜ(PTT) SATINALMA DAİRE BAŞKANLIĞI
  • İhale İli
    Ankara
  • İşin İli
    Ankara
  • Şikayet Bedeli
    152.021,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    33.791.911 ile 253.439.417 TL arası
  • Yayın Tarihi
    02 Kasım 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

ELEKTRONİK SIRA ÇAĞRI SİSTEMİ SATIN ALINACAKTIR

T.C.POSTA VE TELGRAF TEŞKİLATI A.Ş. SATINALMA DAİRE BAŞKANLIĞI

850 Adet Elektronik Sıra Çağrı Sistemi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2015/98223
1-İdarenin
a) Adresi : Sehit Tegmen Kalmaz Caddesi No:2 F Blok Kat:1 06101 Ulus ALTINDAĞ/ANKARA
b) Telefon ve faks numarası : 3125095420 - 3123095616
c) Elektronik Posta Adresi : ihale@ptt.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 850 Adet Elektronik Sıra Çağrı Sistemi Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : Teknik şartname eki EK-1 ve EK-2'de belirtilen PTT Merkez ve Şubeleri
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalanmasını müteakip teknik şartnamenin "Prototip Kabul" başlıklı 5.1. maddesinde belirtildiği üzere 30 takvim günü içerisinde prototip sıramatikler (PC'li ve tabletli olmak üzere toplam 2 adet) PTT Genel Müdürlüğüne teslim edilecektir. Prototip kabul tarihinden itibaren toplam 15 ay içerisinde Ek-1 ve Ek-2’de istenen tüm işyerlerine sıramatiklerin ve Ana Merkeze merkezi yazılımın kurulumu dahil olmak üzere tüm sistemin kurulumu ve sorunsuz çalışması sağlanacaktır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Posta ve Telgraf Teşkilatı A.Ş. Satınalma Daire Başkanlığı Şehit Teğmen Kalmaz Caddesi No:2 F Blok Kat:1 06101 Ulus/ ANKARA
b) Tarihi ve saati : 02.12.2015 - 14:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,
c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.

- Aday veya istekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi
- Aday veya isteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen Kapasite Raporu
- Aday veya isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen İmalat Yeterlik Belgesi
- Aday veya isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenmiş ve teklif ettiği mala ilişkin Yerli Malı Belgesi
- Aday veya isteklinin alım konusu malı ürettiğine ilişkin olarak mevzuat uyarınca yetkili kurum veya kuruluşlarca düzenlenen ve aday veya isteklinin üreticisi veya imalatçı olduğunu gösteren belgeler

4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:

1- İstekliler, sistemin tüm bileşenlerine ait yedek parça listesi, montaj, demontaj, parça tamir ücretleri ve teknik servis ücretlerini içeren birim fiyatlarını (teklif edilen para birimi cinsinden) gösterir Ek-8'deki belgeyi teklifleri ile birlikte verecektir. Ana gösterge, gişe göstergesi, kiosk vb. (yazıcı, bilgisayar, tablet, dokunmatik ekran, kart okuyucu ayrı ayrı fiyatlandırılacaktır) sistemi oluşturan her bir birim bu şarta dahil edileceğinden yedek parça listesinde yer alacaktır. Teknik servis ücreti (yol, ulaşım, vb. dahil) birim PC'li Kiosk ünitesinin alım bedelinin %5 'ini aşmayacaktır.
Yıllık parçalı Bakım Onarım Sözleşme oranı olarak teklifle verilen birim fiyatlar üzerinden %5'i geçmeyecek tek bir oran Ek.8'deki tabloya yazılacaktır. Bu oran tüm kalemler için aynı olacaktır.
2- İstekliler, sözleşme tarihinden itibaren 10 (on) yıl boyunca yedek parça sağlanacağına dair Üretici Firma’ dan alınan belgeyi teklifleri ile birlikte vereceklerdir.
3- İstekliler, teklif ettikleri ürünler için, T.C. Gümrük ve Ticaret Bakanlığı web sayfasından alınan  “Garanti Belgesi” örneğine uygun ve Üretici tarafından onaylanmış belgeyi teklifleri ile birlikte vereceklerdir.
4- İstekliler, teklif ettikleri ürüne ait bilet rulo birim ücretlerini belirten belgeyi teklifleri ile birlikte vereceklerdir.
5- İstekliler, teklif ettikleri ürüne ait olan bilet ruloları haricinde mevcut bilet rulosu yerine kullanılabilecek rulo kalınlığını belirten belgeyi teklifleri ile birlikte vereceklerdir.
6- İstekliler, son 5 yıl içinde yurt içinde veya yurt dışında, toplam en az 300 adet komple sıramatik sistemi kurulumu gerçekleştirdiğini belgelendirecektir.

4.3.3. Hizmet yeterlilik belgesi:

İstekliler, kendilerine veya anlaşmış oldukları Firmalara ait Türkiye çapında en az 3 (üç) coğrafi bölgede TS 13166 veya TS 12963 standardına haiz TSE Hizmet Yeri Yeterlilik Belgesi veya Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik Belgesini veya söz konusu standartlara haiz anlaşmış oldukları servis istasyonlarına ait belgenin aslı veya noter tasdikli suretini ve güncel servis istasyonlarını gösterir listeyi teklifleri ile birlikte vereceklerdir.

4.3.4. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

İstekliler, teklif edilen donanım özelliklerini, donanımın marka ve/veya modellerini, ürün kodlarını içeren orijinal CD ve teknik dokümanları içeren orijinal bilgileri teklifleri ile birlikte vereceklerdir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Posta ve Telgraf Teşkilatı A.Ş. Satınalma Daire Başkanlığı Şehit Teğmen Kalmaz Caddesi No:2 F Blok Kat:1 06101 Ulus/ANKARA adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Posta ve Telgraf Teşkilatı A.Ş. Satınalma Daire Başkanlığı Şehit Teğmen Kalmaz Caddesi No:2 F Blok Kat:1 06101 Ulus/ ANKARA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
PC’li kiosk 552 adet
Tabletli Kiosk 298 adet
Ana Gösterge (2 Satırlı) 358 adet
Ana Gösterge (3 Satırlı) 540 adet
Ana Gösterge (4 Satırlı) 115 adet
Gişe göstergesi 4.109 adet
Yeni Gişe Bandı 1.919 metre
Yazılım 850 adet
Montaj (Kablolama, işçilik dahil v.b) 850 adet
Gişe bilet rulosu (En az 80 mt. uzunluk) (En 56 mm-60 mm) 85.000 adet
Bayrak tipi gişe gösterge aparatı (direk, çerçeve v.b) 640 adet