• İhale No
    2013/51890
  • İhale Adı
    ELEKTRONİK ÜCRETALMA MAKİNASI SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Bilgisayar, Büro Makineleri ve Parçaları
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    25 Haziran 2013 14:00
  • İdare
    POSTA TELGRAF TEŞKİLATI GENEL MÜDÜRLÜĞÜ(PTT) Malzeme Dairesi Başkanlığı
  • İhale İli
    Ankara
  • İşin İli
    Ankara
  • Yayın Tarihi
    14 Mayıs 2013
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
ELEKTRONİK ÜCRETALMA MAKİNASI SATIN ALINACAKTIR
POSTA TELGRAF TEŞKİLATI GENEL MÜDÜRLÜĞÜ(PTT) MALZEME DAİRESİ BAŞKANLIĞI

400 adet elektronik ücretalma makinası alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası:2013/51890
1-İdarenin
a) Adresi: Sehit Tegmen Kalmaz Caddesi No:2 F Blok Kat:1 06101 Ulus ALTINDAĞ/ANKARA
b) Telefon ve faks numarası:3125095418 - 3123095616
c) Elektronik Posta Adresi:2satinalma@ptt.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa): https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı :İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri :Ankara Ana Depo Müdürlüğü / Oğulbey-Gölbaşı/ANKARA
c) Teslim tarihi:Sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren 400 adet (350+50) adet elektronik ücret alma makinesi, 180 takvim günü içerisinde en fazla dört (4) partide Ankara PTT Başmüdürlüğü Ana Depo Merkez Müdürlüğü (OĞULBEY) adresine teslim edilecektir.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:PTT Genel Müdürlüğü Malzeme Dairesi Başkanlığı Şehit Teğmen Kalmaz Cad. No:2 F Blok Kat:1 06101 Ulus/ANKARA
b) Tarihi ve saati:25.06.2013 - 14:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar.
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar/kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması ve belirtilen üç kriterin birlikte sağlanması zorunludur.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,
c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.

İsteklinin imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler ise şunlardır:

-Aday veya istekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi.


-Aday veya isteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen Kapasite Raporu.


-Aday veya isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenn İmalat Yeterlilik Belgesi.


-Aday veya isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenmiş ve teklif ettiği mala ilişkin Yerli Malı Belgesi.


-Aday veya isteklinin alım konusu malı ürettiğine ilişkin olarak mevzuat uyarınca yetkili kurum veya kuruluşlarca düzenlenen ve aday veya isteklinin üretici veya imalatçı olduğunu gösteren belgeler.
 

4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:

7.5.4.1. İstekliler, satış sonrası teknik destek sağlamak amacıyla istekli adına düzenlenmiş olan 3 farklı bölgede kendisine ait yetkili teknik servislerin adres bilgilerini teklifleri ile birlikte verecektir.

4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

7.5.6.1. İstekliler, teklif ettikleri düşük hızlı ve yüksek hızlı elektronik ücret alma makine ve modelini tanıtan teknik özelliklerini belirten orjinal dökümanların Türkçe yeminli tercümesi ile birlikte vereceklerdir.


7.5.6.2. İstekliler, teklifleriyle birlikte orjinal (Türkçe veya İngilizce) çalıştırma ve bakım-onarım el kitabı, devre şeması ve resimli parça kataloğu teklifle birlikte bir takım olarak verecektirler.


7.5.6.3. Teklif edilen elektronik ücret alma makinesi PTT hizmetlerinde ilk defa kullanılacak ise istekli tarafından 1 adet numune makine 10 iş günü süreyle denenmek üzere teklifle birlikte veya ihale tarihinden itibaren 10 iş günü içerisinde PTT'ye teslim edilecektir. Aynı marka ve model makine PTT'de kullanılıyor ise firma bu ürüne ait faturanın bir örneğini teklifleri ile birlikte vermesi durumunda ayrıca numune ürün verilmesine gerek yoktur.
 


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif fiyatla birlikte fiyat dışındaki unsurlar da dikkate alınarak belirlenecektir.

Değerlendirme fiyat dışı unsurlar dikkate alınarak hesaplanacaktır.                                                                

Mürekkep ve mürekkep baskı kafası birim fiyatları Garanti süresi dâhil 5 yıl için geçerli olacaktır.
Makinelerle birlikte verilen kartuşlar ve baskı kafaları hesaplamalara dahil edilecektir.
Düşük Hızlı ile Yüksek Hızlı Ücret Alma Makinelerine aynı marka model makine teklif edilmesi halinde makinelerin birim fiyatları farklı olmayacaktır. Teklif edilen Mürekkep baskı kafası ve mürekkep kartuşları da aynı olması halinde fiyatlarında farklılık olmayacaktır. 
*** Düşük hızlı ücret alma makinesi için (350 adet);
Değerlendirme; makine için teklif edilen birim fiyat ve 300.000 adet (yıllık yaklaşık 60.000 adet olacağı, 5 yıl için de 300.000 adet olacağı düşünülerek) tatbik için gerekli kartuş fiyatı toplanarak elde edilen Değerlendirme Rakamı (DR1) üzerinden yapılacaktır. DR1 her istekli için ayrı ayrı hesaplanacaktır.
Makinelerde kullanılacak mürekkep kartuşu gönderi tatbik adeti en fazla 60.000 olacaktır.
 DR1=[Makine Birim fiyat]+[Kartuş Birim Fiyatı*300.000/Kartuş tatbik adeti]+[Baskı Kafası Birim Fiyatı*300.000/baskı kafası adeti ]
 DR1 rakamı en düşük teklif, 350 adet düşük hızlı ücret alma makineleri için en avantajlı teklif olacaktır.

*** Yüksek hızlı ücret alma makineleri için (50 adet);
Değerlendirme; makine için teklif edilen birim fiyat ve 3.000.000 adet (yıllık yaklaşık 600.000 adet olacağı, 5 yıl için de 3.000.000 adet olacağı düşünülerek) tatbik için gerekli kartuş fiyatı toplanarak elde edilen Değerlendirme Rakamı (DR2) üzerinden yapılacaktır. DR2 her istekli için ayrı ayrı hesaplanacaktır.
 DR2=[Makine Birim fiyat]+[Kartuş Birim Fiyatı*3.000.000/Kartuş tatbik adeti]+[Baskı Kafası Birim Fiyatı*3.000.000/baskı kafası adeti ]
 DR2 rakamı en düşük teklif, 50 adet yüksek hızlı ücret alma makineleri için en avantajlı teklif olacaktır.
 



6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı PTT Genel Müdürlüğü Malzeme Dairesi Başkanlığı Şehit Teğmen Kalmaz Cad. No:2 F Blok Kat:1 06101 Ulus/ANKARA adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar PTT Genel Müdürlüğü Malzeme Dairesi Başkanlığı Şehit Teğmen Kalmaz Cad. No:2 F Blok Kat:1 06101 Ulus/ANKARA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Düşük Hızlı Ücretalma Makinesi (en az 3.000 gönderi/saat) 350 adet
Yüksek Hızlı Ücretalma Makinesi (en az 5.000 gönderi/saat) 50 adet