TEKLİF İSTEME FORMU |
Tarih |
: 01/03/2017 |
|
Teklif No |
: |
Siparişi Veren |
: BURSA İLİ KAMU HASTANELER BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ Sağlık Bilimleri Üniversitesi Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
Yetkili Adı Soyadı |
: Metin AKYÜZ (Satınalma Memuru ) |
Telefon |
: 0(224) 294 42 67 |
Faks |
: 0(224) 294 44 76 - 366 63 93- bursaeah1.dtemin@saglik.gov.tr |
Tedarikçi Firma |
: |
Firma Tel & Faks & E Posta |
: |
Yetkili Adı Soyadı |
: |
Sayın ………………………………………………………………………………………………………………. Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartları ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim. |
Sıra |
Marka Model |
Malzemenin Adı |
Miktar |
Birim |
Birim Fiyat |
Toplam Fiyat |
Teslim Tarihi |
|
1 |
|
EP7218 Analog İnput/Output Kart |
1 |
ADET |
|
|
|
|
TOPLAM FİYAT : |
|
|
||||||
TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ |
: |
|
ÖDEME ŞEKLİ (VADE) |
: Faturaların Kurumumuza Giriş Tarihine Göre 6 No'lu Saymanlık tarafından sırayla ödeme yapılacaktır. |
|
NAKLİYE |
: Nakliye ve Depoya Taşıma İşi Firmaya Aittir. |
|
AMBALAJ ŞEKLİ |
: Üretici Firmaya Aittir. |
|
SEVK ADRESİ |
: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldırım/BURSA |
|
DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR |
: Teklifler 03/03/2017 tarihi, saat 10:00 kadar verilmiş olmalıdır. SON TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR! |
|
MAL TESLİM TARİHİ |
: |
|
NOT |
: |
|
LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ! |
|
|
Teknik Şartname Ektedir! |
|
|
TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM DÜZENLEMEYİNİZ! |
|
|
Teklif İsteyen Görevli (İsim,İmza,Kaşe) |
Tedarikçi Firma Onayı (İsim,İmza,Kaşe) |
|
|
Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bölüm Satınalma Servisi tarafından doldurulacaktır) |
Gereken Malzeme |
birim |
MİKTAR |
EP7218 analog input/output kart |
Adet |
1 |
AÇIKLAMALAR: • Orijinal yedek parça olmalıdır. 7 « ® En az 1 yıl garanti kapsamında olmalıdır. ' 1a ^f’ca ® Birebir uyumlu olmalıdır. i |
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|