• İhale No
    2011/17307
  • İhale Adı
    EPİDERMAL TANI TESTİ ALIMI İŞİ
  • Sektör
    Tıbbi Cihazlar
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    24 Şubat 2011 10:00
  • İdare
    Uşak Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Uşak
  • İşin İli
    Uşak
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
EPİDERMAL TANI TESTİ SATIN ALINACAKTIR
SAĞLIK BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK UŞAK Devlet Hastanesi

EPİDERMAL TANI TESTİ ALIMI İŞİ
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2011/17307
1-İdarenin
a) Adresi:CUMHURIYET MAH. BAHÇELI SOK. NO: 1 64200 UŞAK MERKEZ UŞAK
b) Telefon ve faks numarası:2762240000 - 2762238477
c) Elektronik Posta Adresi:usakdh@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):www.usakdh.gov.tr

2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri
:Uşak Devlet Hastanesi
c) Teslim tarihi:İşin süresi 282(İkiyüzseksenİki ) takvim günüdür. Hastane idaresi ile yüklenici arasında sözleşme yapıldıktan sonra 1 gün içinde işe başlanacaktır.Malzemeler ise idarenin isteği doğrultusunda peyder pey teslim edilecektir. Sipariş verildikten sonra en geç 10 gün içinde sipariş teslim edeceklerdir. Sözleşmenin süresi 31.12.2011 tarihine kadardır.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Uşak Devlet Hastanesi Baştabipliği F Blok Satın Alma Birimi İhale Odası
b) Tarihi ve saati:24.02.2011 - 10:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:


1. Teklif edilen Aplikatör ve Prick Test Film için , T.C. İlaç Ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası´na (TITUBB) kayıt belgesine haiz olmalı ve TITUBB´da "Sağlık Bakanlığı tarafından onaylıdır." ibaresi bulunmalıdır ve bu husus ihalede de belgelendirilmelidir. Sağlık Bakanlığı onay tarihi en geç ihale tarihi itibari ile olmalıdır. Teklif veren isteklilere verilmiş yetki belgesi de teklife eklenecektir. ( TITUBB bayi bilgi formu)


4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:


2. Teklif edilen Aplikatör ve Prick Test Film kalemler için İstekliler ihale dokümanında belirtilen şartlara uygunluğunu teyit etmek amacıyla ihale tarih ve saatine kadar malzemelere ait numunelerini ihale komisyonuna teslim edeceklerdir. Söz konusu numuneler üzerine firma ismini ve ürünleri ihaledeki sıra numarasını belirten etiket yapıştırılmış şekilde olacaktır.

3. Teklif edilen malzemelerin teknik şartnameye uyumluluğu ve istenilen özellikleri taşıyıp taşımadığı isteklilerin teklif dosyası içerisinde verecekleri üreticinin detaylı ürün evsaflarını gösteren katalog veya broşürlerindeki bilgileri ihale dosyasında sunacaklardır.

 



5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

50 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

Uşak Devlet Hastanesi Satın Alma Birimi adresinden satın alınabilir.


İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil
57 TRY (Türk Lirası)
doküman bedelini

ZİRAAT BANKASI UŞAK ŞUBESİ TR 500001000256363570125001 IBAN NOLU HESABA yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler,
ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır.
İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir.
İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından
veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.

7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.




8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
Uşak Devlet Hastanesi Baştabipliği F Blok Satın Alma Birimi İhale Odası
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 75 (Yetmiş Beş ) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.







Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
HİSTATROL 6,00 FLAKON
FENOL SALINE 6,00 FLAKON
MITE MIX 6,00 FLAKON
SPC.GRASS MIX 6,00 FLAKON
SPC.TREE MIX 6,00 FLAKON
EGG WHOLE 6,00 FLAKON
TOMATO 6,00 FLAKON
STRAWBERY 6,00 FLAKON
LATEKS 6,00 FLAKON
HAMAM BÖCEĞİ 6,00 FLAKON
SPC.MOLD MIX 6,00 FLAKON
SPC. WEED MIX 6,00 FLAKON
MIXED EPİDERMALS 6,00 FLAKON
CORN POLEN 6,00 FLAKON
COWS MİLK 6,00 FLAKON
POLEN lll 6,00 FLAKON
APLİKATÖR 6000,00 ADET
PRİCK TEST FİLM 3000,00 ADET