İhale Dosya Nu. | : | 2017-10 |
İşin Konusu / Malzeme Cinsi | : | ERITME PEYNIR |
İlan Kategorisi | : | GIDA MALZEMELERI |
İşin Tanımı / Kısım ve Malzeme Miktarı | : | 1 kalem malzeme |
İhtiyaç Sahibi Birlik | : | |
Ödemeyi Yapacak Saymanlık | : | |
Satın Alma Komisyonu Tel. | : | Tel:(324) 237 0170/ 1870 Fax:(324) 2378905AKDENIZ BOLGE IHALE KOMISYONU BSK.LIGI |
Muayene Komisyonu | : | |
İşin Yapılacağı Şehir | : | MERSINMERSIN |
İhale Tarihi * | : | 17.02.2017 |
İhale Saati * | : | 17:00 |
İlan Edilme Tarihi * | : | 13.02.2017 |
İhale Türü | : | Mal Alımı |
İhale Yöntemi | : | 4734 - Dogrudan Temin (Madde 22) |
İhale Dökümanlarının Alınabileceği Yerler | : | |
İhale Dökümanı Satınalma Bedeli | : | 0 |
İhale Bitti mi ? | : | Hayır Bitmedi |
İhale Kararı | : | |
SATES İh Kayıt Nu. | : | 112784 |
Teklif Mektubu | : | TEKLİF MEKTUBU MEVCUTTUR GÖRMEK İÇİN TIKLAYINIZ |
1. STOK MAL SAYMANLIGI/MERSIN IKMAL DESTEK K.LIGI'ınca ihtiyaç duyulan aşağıda cins ve miktarı yazılı malzemeler/hizmetler 4734 Sayılı Kanunun 22 nci maddesi (d) bendi kapsamında DOĞRUDAN TEMİN yöntemiyle satın alınacaktır.
2. Satin alimiyla ilgili yapilacak sozlesme ve diger belgeler icin noter tasdiki aranmayacaktir.
3. Ödeme, malın teslimini takiben ve kabulü halinde en kısa sürede ve bir kerede Ikmal Destek Komutanligi/Mersin'nın düzenlediği ödeme evrakları ile Mersin Defterdarligi Muhasebe Müdürlügü saymanlığı tarafından yapılacaktır. Fatura bedeli üzerinden 1,896(%0,948 damga vergisi,% 0,948 sozlesme damga vergisi) damga vergisi kesilecektir.
4. Komutanligimiz belirtilen malzeme/mazlemeleri hangi firma/firmalardan alacağı konusunda serbesttir.
5. Yüklenici, teslim ettiği malın 5 (bes) ay süre içerisinde evsafını kaybetmesi halinde, evsafını kaybeden malı yenisi ile değiştirme garantisi verecektir. Yüklenici, teklif formunu imzalamak suretiyle bu hususu kabul etmiş sayılacak olup, fatura tarihi garanti süresi başlangıç tarihi kabul edilecektir.
6. Malzemeler, Mersin Ikmal Destek Komutanlig'ınca siparişin verilmesini müteakip ----- takvim günü içinde, bu sürenin resmi tatile uğraması halinde takip eden ilk iş günü saat 16:00a kadar taahhüt edildiği şekilde Ikmal Destek Komutanligina teslim edilecektir.
7. KDV hariç tüm masraflar (vergi, harç, nakliye, sigorta, her türlü yükleme/boşaltma v.b.) yükleniciye aittir.
8. Yukarıda belirtilen esaslar çerçevesinde KDV HARİÇ NİHAİ TÜRK LİRASI (TL) teklifinizi 17/02/2017 saat 17:00 a kadar, faks yada kapalı zarf içinde AKDENIZ BÖLGE KOMUTANLIGI MERSIN IHALE KOMISYON BASKANLIG`NA teslim etmenizi rica ederim.
9. Malzemelerde aranacak özellikler :
a) Malzemelerin fiziki muayeneleri yapilacak, laboratuar ve kimyasal muayeneleri yapilmayacaktir.
b) Ürün/Ürünlere yönelik kalite belgesi olan mallar tercih edilecektir.
c) 2000,00 TL üzeri ödemelerde Vergi Borcu Olmadigina dair vadesi geçmis borç durumunu gösterir belge (15 gün süre ile geçerli) ödemeden önce idareye teslim edilecektir.
d) SATIN ALINACAK MALZEMELER IÇIN SÖZLESME YAPILACAK SÖZLESME BEDELI ÜZERINDEN %6 TEMINAT ALINACAKTIR. GARANTI SÜRESININ BITIMINI MÜTEAKIP TEMINAT IADE EDILECEKTIR.
e) ALINACAK MALZEMENIN TESLIM TARIHI ILE SON TÜKETIM TARIHI ARASINDA EN AZ 5 (BES) AY OLACAKTIR.
f) BU ALIM IÇIN GARANTI TAAHHÜTNAMESI ISTENMEYECEK, ANCAK GARANTI SÜRESI IÇINDE BOZULMASI/EVSAFINI KAYBETMESI HALINDE YÜKLENICI HIÇBIR ÜCRET TALEP ETMEDEN 20 TAKVIM GÜNÜ IÇERISINDE YENISI ILE DEGISTIRECEKTIR.
g) ALINACAK ERITME PEYNIR YÖRSAN, PINAR, SÜTAS, KARPER, ÜLKER, LA VACHE QUIRIT, SEK VEYA EKICI MARKALARINDAN HERHANGI BIRI OLACAKTIR.
g) MALZEMENIN TESLIM TARIHLERI; 1. TAKSIT 450 KG 27 SUBAT-03 MART, 2. TAKSIT 450 KG 19-23 HAZIRAN, 3. TAKSIT 600 KG 02-06 EKIM 2017 TARIHLERI ARASINDA MERSIN IKMAL DESTEK KOMUTANLIGINA TESLIM EDILECEKTIR.
h) SATIN ALINACAK MALZEMELER IÇIN EN EKONOMIK TEKLIFI VEREN ISTEKLI TARAFINDAN TEMINATIN YATIRILMAMASI/MALZEMENIN HERHANGI BIR SEBEBLE TESLIM EDILMEMESI/MALZEMENIN NITELIKLERINE UYGUN BULUNMAMASI DURUMUNDA IDARE 2. EN EKONOMIK TEKLIFI VEREN FIRMADAN ALIM YAPILABILECEKTIR.
İMZA |
|
|
|
NOT 1: Anilan özellikler haricinde ürünler için teklif verilmemesi rica olunur. Aksi teklifler degerlendirilmeyecektir.
NOT 2 : AKDENIZ BLG.K.IHALE KOM.BSK. tarafindan Dogrudan Temin Usulü ile alim yapilacak malzemelere ait dogrudan temin duyurularina ve sonuçlarina www.ekm.tsk.tr adresinden ulasabilirsiniz.
NOT 3 : Telefon numaramiz 324 2370170-1870-1898, faks numaramiz 324 2388281
İlgili harcama talimatı no: 10
1. Tarafımızdan yukarıda bahse konu tüm hususlar incelenmiş, okunmuş ve herhangi bir ayrım ve sınırlama yapmadan bütün koşullarıyla kabul edilmiştir.
2.Alım konusu iş için teklif birim fiyatlar üzerinden teklif ettiğimiz toplam bedel KDV hariç ....................................... rakam ve ......................................................... yazı ile olup, toplam bedelin ayrıntısı teklif mektubumuzun ekindeki fiyat cetvelindedir.
BİRİM FİYAT TEKLİF CETVELİ | ||||||||
S.No | Stok No | Malzemenin/Hizmetin Cinsi ve Özellikleri |
Dağıtım Birimi | Miktarı | Teklif Edilen Birim Fiyat (TL) (K.D.V. hariç) |
KDV (%) |
ÖTV (%) |
Tutar (TL) (K.D.V. hariç) |
1 | 270048388 | PEYNIR ERITME 1-ERITME PEYNIR: YAGLI VEYA TAM YAGLI, SADE KAHVALTILIK ERITME PEYNIR OLACAKTIR. 2-AMBALAJ: BIRIM AMBALAJLAR 17.5(+- 2.5)GR KÜVET PVC OLACAKTIR. BIRIM AMBALAJLAR EN FAZLA 300 ADETLIK KARTON NAKLIYE AMBALAJLARINDA KONULACAKTIR. BIRIM AMBALAJLAR BOMBE YAPMIS OLMAYACAKTIR. BIRIM AMBALAJLARDA AKMA, SIZMA OLMAYACAKTIR. GIDA ILE TEMAS EDEN AMBALAJ MALZEMESI GIDALARDA KULLANILABILIR OLACAKTIR. NAKLIYE AMBALAJLARI YIRTIK, ISLANMIS VEYA NEMLI; IÇ YÜZEYLERINE NÜFUS EDECEK KADAR KIRLENMIS OLMAYACAKTIR. PEYNIRLERE AIT SON TÜKETIM TARIHI HER BIR BIRIM AMBALAJIN ÜZERINDE BASILI OLARAK YAZACAKTIR. 3-GARANTI SÜRESI: TESLIM TARIHI ILE SON TÜKETIM TARIHI ARASINDA EN AZ 5 AY OLACAKTIR. GARANTI SÜRESI IÇERISIDE IDERE TARAFINDAN; HATALI, AYIPLI OLDUGU, BOZULDUGU VEYA EVSAFINI KAYBETTIGI TESPIT EDILEN MALLAR YÜKLENICI TARAFINDAN HERHANGI BIR ÜCRET TALEP EDILMEKSIZIN 20 TAKVIM GÜNÜ IÇERISINDE DEGISTIRILECEKTIR. 4-TEMINAT: SÖZLESME YAPILACAK OLUP TEKLIF EDILECEK TOPLAM BEDELIN %6 SI KADAR KESIN TEMINAT ISTENECEKTIR. 5-TESLIMAT: 1. TAKSIT 450 KG 27 SUBAT-3 MART 2017, 2. TAKSIT 450 KG 19-23 HAZIRAN 2017, 3 TAKSIT 600 KG 2-6 EKIM 2017 TARIHLERI ARASINDA MERSIN IKMAL DESTEK KOMUTANLIGINA YAPILACAKTIR. NAKLIYE, YÜKLEME, BOSALTMA YÜKLENICIYE AITTIR. HER PARTI MAL TEK TIP OLACAKTIR. 6-ERITME PEYNIR: YÖRSAN, PINAR, SÜTAS, KARPER, ÜLKER, LA VACHE QUIRIT, SEK, VE EKICI MARKALARINDAN BIRISI OLACAKTIR. 7-MUAYENE: BU ALIM KAPSAMINDA FIZIKSEL MUAYENE YAPILACAK LABORATUVAR MUAYENESI YAPILMAYACAKTIR. MUAYENE ESNASINDA KULLANILACAK HER TÜRLÜ ARAÇ GEREÇ SARF VB. MALZEMELERI YÜKLENICI TARAFINDAN KARSILACAKTIR. TESLIM SÜRESI IÇERISINDE TESLIM EDILEN MALIN MUAYENEDE RET OLMASI DURUMUNDA YÜKLENICIYE YAPILACAK RET SONUCU TEBLIGINE MÜTEAKIP TESLIM SÜRESINDEN KALAN SÜRE ILE SINIRLI VE BIR DEFAYA MAHSUS OLMAK KAYDIYLA YÜKLENICIYE MALI YENISI ILE DEGISTIRME HAKKI VERILECEKTIR. YÜKLENICININ MALI DEGISTIRMEK ISTEMEMESI DURUMUNDA YÜKLENICI ITIRAZ MUAYENESI ISTEYEBILECEKTIR. HER TESLIMATTA 1 KG PEYNIR NUMUNE PAYI OLARAK ÜCRETSIZ OLARAK TESLIM EDILECEKTIR. 8-GIDANIN TÜKETIMI ESNASINDA GIDADAN KAYNAKLANAN HERHANGI BIR ZEHIRLENME VEYA SAGLIK PROBLEMI OLMASI DURUMUNDA PEYNIRLERE LABORATUVAR ANALIZI YAPTIRILACAK VE TEKRAR MUAYENE YAPILACAKTIR. LABORATUVAR ANALIZLERI SONUCUNDA GIDANIN TÜRK GIDA KODEKSINE UYGUN OLMADIGININ TESPITI HALINDE LABORATUVAR ÜCRETLERI, TEDAVI MASRAFLARI VE DOGABILECEK TÜM ZARAR VE ZIYAN YÜKLENICI TARAFINDA KARSILANACAK VE SORUMLU OLACAKTIR. |
KG | 1500 | ||||
TOPLAM TUTAR (K.D.V. Hariç) |
TEKLİF TARİHİ |
TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ |
FİRMA ADI, ADRESİ, TELEFON VE FAKS NUMARASI | VERGİ NUMARASI, BANKA ADI, HESAP NO, IBAN HESAP NO (zorunlu), ŞUBE ADI, ŞUBE KODU | TEKLİFİ VEREN YETKİLİNİN ADI, SOYADI, İMZASI VE FİRMA KAŞESİ |
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|