• İhale No
    2014/52767
  • İhale Adı
    Erzincan Tavuk Kombinası (Kanatlı Et İşleme Tesisi) için gerekli olan 66 Adet Makineler ile 15 Takım Makinelerin
  • Sektör
    Sanayi, Tarım, Maden Makineleri Alımı ve Bakımı
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Pazarlık
  • İhale Tarihi
    21 Temmuz 2014 14:00
  • İdare
    ET VE SÜT KURUMU GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
  • İhale İli
    Ankara
  • İşin İli
    Ankara
  • Yayın Tarihi
    18 Haziran 2014
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

KANATLI ET İŞLEME TESİSİ (MAKİNE İLE TAKIM MAKİNELERİ) SATIN ALINACAKTIR

ET VE SÜT KURUMU GENEL MÜDÜRLÜĞÜ

Erzincan Tavuk Kombinası (Kanatlı Et İşleme Tesisi) için gerekli olan 66 Adet Makineler ile 15 Takım Makinelerin alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 21 inci maddesinin e bendine göre pazarlık usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2014/52767
1-İdarenin
a) Adresi : Oguzlar Mah. Ceyhun Atif Kansu Cad. 1370. Sokak 10 Balgat ÇANKAYA/ANKARA
b) Telefon ve faks numarası : 3122843670 - 3122863702
c) Elektronik Posta Adresi : ihale1@esk.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2- İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 66 Adet Makineler ile 15 Takım Makinelerdir.
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Et ve Süt Kurumu Erzincan Tavuk Kombinası Müdürlüğü Adres : Organize Sanayi Bölgesi (Aydoğdu Köyü 102. Ada 12. Parsel) ERZİNCAN
c) Teslim tarihi : 1.Alınacak olan ekipmanların imalatı, termini ve deneme süresi dahil toplam 300 takvim günüdür. Alınacak olan makine ve ekipmanların montajı için ilgili kombina (Erzincan Tavuk Kombinası)’nın inşaat yönünde hazır olmaması durumunda, yüklenici firma İdarenin belirleyeceği veya uygun göreceği bir mahalde veya kombinada muhafaza altına alacak ve bütün sorumluluğu, nakliyesi ve gerekli emniyet tedbirleri yükleniciye ait olacaktır. Yüklenici bu kapsamda herhangi bir itirazda ve talepte bulunamayacaktır. Ancak muhafaza aşamasında geçen süre, işin bitim süresine ilave edilecektir. 2.Alınacak olan makineler, kombinanın hazır olmamasından dolayı yer teslim tarihinden itibaren 100 takvim gününden sonra Kombina alanına getirilebilecektir. 3.Makinelerin sahaya iş yerine veya idarenin belirleyeceği bir mahale getirilmesi ve şartnameye uygun olması durumunda İdarece rapor tutulacak ve % 75 oranında ihzarat yapılacaktır. Makine ve ekipmanların ön kabul işlemleri montaj ve deneme çalışmaları sonrasında yapılacaktır. 4.2014 yılına ait iş kapsamında % 10 ödenek bulunduğundan ihaleyi kazanan firmalar makine ekipman için teslim tarihlerini belirtecektir. 2014 yılında teslim edilecek makineler % 10’ luk ödenek miktarını aşması ve ilave ödenek gelmemesi durumunda en erken taahhüt edilen makineden başlayarak %10’ luk ödenek miktarını doldurana kadar makine ekipmanın 2014 yılı içerisinde gelmesi sağlanacaktır. Bu kapsamda Firmaların yaptığı taahhüdü zamanında yerine getirememesi durumunda, taahhütte bulunduğu makinenin montajlı bedeli üzerinden günlük % 0,5 ceza uygulanacaktır.


3- Yeterlik değerlendirilmesinin

a) Yapılacağı yer : Et ve Süt Kurumu Genel Müdürlüğü (Ceyhun Atıf Kansu Caddesi 1370 Sokak No:10 Balgat ANKARA)
b) Tarihi ve saati : 21.07.2014 - 14:00


4. Yeterlik değerlendirmesine katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler :
4.1. Yeterlik değerlendirmesine katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da esnaf ve sanatkârlar odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde,ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3 Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirtilen başvuru mektubu,
4.1.4 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,
c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
Adayın yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir.
İsteklinin imalatçı olduğu asağıdaki belgeler ile tevsik edilir.

1) İstekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi.

2) İsteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenen İmalat Yeterlik Belgesi.

3) Alım konusu makinelerin gıda veya gıda ile temas eden madde ve malzeme olması durumunda Gıda Sicil Belgesi (Sertifikası) yada istekli adına ve teklif edilen ürüne ilişkin düzenlenen Gıda Üretim Sertifikası / Gıda Üretim İzin Belgesi.

4) İsteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenen üretim Kapasite Raporu.

4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:

İki yıl bedelsiz parça garantisi ve ve On yıl yedek parça garantisi olmalıdır.

4.3.3. Makine, teçhizat ve diğer ekipmana ilişkin belgeler:

Şartnamesinde mevcuttur.

4.3.4. Kapasite raporuna ilişkin belgeler:

İsteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenen Kapasite Raporu teklif verdiği kısımlardaki miktarlar kadar olmalıdır.

4.3.5.
4.3.5.1. Kaliteye ilişkin belgeler:
Kalite yönetim sistem belgesi ve çevre yönetim sistem belgesi Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edilen belgelendirme kuruluşları veya Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenmesi zorunludur. Bu belgelendirme kuruluşlarının, Uluslararası Akreditasyon Forumu Karşılıklı Tanınma Antlaşmasında yer alan ulusal akreditasyon kurumlarınca akredite edilmiş belgelendirme kuruluşu olduklarının ve bu kuruluşlarca düzenlenen belgelerin geçerliliğini sürdürdüğünün, Türk Akreditasyon Kurumundan alınacak bir yazı ile teyit edilmesi gerekir. İhale tarihi veya bu tarihten önceki bir yıl içinde alınan teyit yazıları geçerlidir. Ancak, Türk Akreditasyon Kurumu tarafından akredite edildiği duyurulan belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenen ve TÜRKAK Akreditasyon Markası taşıyan belge ve sertifikalar için Türk Akreditasyon Kurumundan teyit alınması zorunlu değildir. Bu belgelerin ihale tarihinde geçerli olması yeterlidir. İş ortaklıklarında, ortaklardan birinin istenilen belgeyi sunması yeterlidir.
4.3.5.2. Standarda ilişkin belgeler:

Teknik Şartnamesinde belirtilmiştir.

4.3.5.3. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:

imalatçısının, satıcısının kaydına ilişkin bir düzenleme gerçekleştirilmesi durumunda; yapılan düzenleme esas alınarak bu belge veya belgeler ihaleye katılımda yeterlik belgesi olarak istenir. İş ortaklığında ortaklardan biri tarafından teklif edilen malın kayıt belgesinin sunulması yeterlidir. Ancak satışın gerçekleştirilebilmesi için imalatçı veya satıcı kaydına yönelik bir düzenleme bulunması durumunda; iş ortaklığı ortaklarından her biri durumuna uygun belgeyi sunmak zorundadır.

Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren dokümanların, tamamı yazılı olarak idareye evrak kaydı ile teslim edilecektir.

4.3.6. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

Teklif edilen kısımlara ilişkin malların teknik şartnamede yer alan teknik kriterlere uygunluğunu belirlemek amacıyla numune, teknik bilgilerin yer aldığı katalog, teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman ile fotoğraf ayrı ayrı idareye yazılı olarak teslim edilecektir.

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Her türlü beyaz ve kırmızı et işleme makinelerine ait işler benzer iş olarak kabul edilecektir.


5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 250 TRY (Türk Lirası) karşılığı Et ve Süt Kurumu Genel Müdürlüğü Teknik İşler Daire Başkanlığı adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 275 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Ankara Ziraat Bankası Kamu Kurumsal şubesindeki TR 30 0001 0017 4536 2613 0764 59 İban numaralı Türk Lirası hesabına veya TR 73 0001 0017 4536 2613 0764 61 İban numaralı Amerikan Doları hesabına yada TR 03 0001 0017 4536 2613 0764 60 İban numaralı Euro hesabına yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye başvuracak olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Başvurular, ihale tarih ve saatine kadar Et ve Süt Kurumu Genel Müdürlüğü (Ceyhun Atıf Kansu Caddesi 1370 Sokak No:10 Balgat ANKARA) adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem/kalemleri için teklif edilen birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, fiyatı içeren ilk teklif verme tarihinden itibaren 120 (Yüzyirmi) takvim günüdür.

11. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
14 Şubat 2025

İhale iptal edilmiş
İstekliler Yeterli kriterleri sağlayamadığından ihalenin iptaline
Diğer