• İhale No
    2011/86386
  • İhale Adı
    EŞENADASI MEMELİ YABAN HAYVANI (ALAGEYİK) ÜRETME YERİNDE GENEL TEMİZLİK VE ALAGEYİK BAKIMI HİZMETLERİNİN 11.07.2011-31.12.2011 TARİHLERİ ARASINDA 5 AY 21 GÜN SÜRE İLE TOPLAM 6 PERSONEL İLE GERÇEKLEŞTİRİLMESİ
  • Sektör
    Temizlik, İşçilik ve Personel Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    20 Haziran 2011 10:30
  • İdare
    Antalya İl Çevre ve Orman Müdürlüğü
  • İhale İli
    Antalya
  • İşin İli
    Antalya
  • Yayın Tarihi
    13 Haziran 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


EŞENADASI MEMELİ YABAN HAYVANI (ALAGEYİK) ÜRETME YERİNDE GENEL TEMİZLİK VE ALAGEYİK BAKIMI HİZMETLERİNİN 11.07.2011-31.12.2011 TARİHLERİ ARASINDA 5 AY 21
GÜN SÜRE İLE TOPLAM 6 PERSONEL İLE GERÇEKLEŞTİRİLMESİ
Çevre Ve Orman Bakanlığı Antalya İl Çevre Ve Orman Müdürlüğü
Eşenadası Memeli Yaban hayvanı (alageyik) üretme yerinde genel temizlik ve alageyik bakımı hizmetlerinin
11.07.2011-31.12.2011 tarihleri arasında 5 ay 21 gün süre ile toplam 6 personel ile gerçekleştirilmesi hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/86386
1-İdarenin
a) Adresi : Sedir Mahallesi Vatan Bulvarı No:1 Çallı/Antalya
b) Telefon ve faks numarası : 2423350009 - 2423451466
c) Elektronik Posta Adresi : antalya@cevreorman.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İhale konusu hizmetin
a) Niteliği, türü ve miktarı
İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta
: (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Eşenadası Alageyik Üretme İstasyonu-Düzlerçamı-Döşemealtı-Antalya
c) Süresi : İşe başlama tarihi 11.07.2011, işin bitiş tarihi 31.12.2011
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer : Antalya Çevre ve Orman İl Müdürlüğü, Sedir Mahallesi Vatan Bulvarı
No:1 (Toplantı Salonu) 07040/Antalya
b) Tarihi ve saati : 20.06.2011 - 10:30
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin %
25 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.Kamu veya Özel Sektörde Gerçekleştiriln her türlü Genel Temizlik Hizmet İşleri Benzer İş olarak kabul
edilecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 150 TRY (Türk Lirası) karşılığı Antalya Çevre ve Orman
İl Müdürlüğü, Sedir Mahallesi Vatan Bulvarı No:1 (Oda No:54) 07040/Antalya adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Antalya Çevre ve Orman İl Müdürlüğü, Sedir Mahallesi Vatan Bulvarı
No:1 (Oda No:54) 07040/Antalya adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta
vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13.Diğer hususlar:
7. Maddeye ek olarak; ihale dokümanı bedeli olan 150,00 TL ile nakit olarak sunulacak geçici teminatlar Antalya Çevre ve Orman İl Müdürlüğü Döner Sermaye Saymanlığının Ziraat Bankası Antalya-Şarampol şubesi nezdinde ki 595-36896580-5001 (TR19 0001 0005 9536 8965 8050 01) nolu hesabına yatırılarak makbuz karşılığı Sedir Mah. Vatan Bulvarı No:4 07040 Antalya Adresindeki Hizmet Binasında Yer Alan 54 nolu odadan satın alınacaktır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Kişi Sayısı Süre Birim
11.07.2011-31.07.2011 tarihleri arası kıst gün çalışma ücreti 6,00 21,000 gün
01.08.2011-31.12.2011 tarihleri arası çalışma ücreti 6,00 5,000 ay
Resmi Tatil ve Ulusal Bayram Günlerinde Çalışma Ücreti 28,500 gün