• İhale No
    2019/208235
  • İhale Adı
    Esenler KDCH Hastanesi İhtiyacı Olan 16 Kalem Temizlik Malzemesi 5 Kalem Ayniyat Sarf Malzemesi Alımı
  • Sektör
    Tekstil ve Konfeksiyon Ürünleri, İş Güvenliği Malzemeleri
    Temizlik Malzemeleri, Haşere İlaçları ve Vektörle Mücadele Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    15 Mayıs 2019 14:00
  • İdare
    Esenler Kadın Doğum ve Çocuk Hastanesi
  • İhale İli
    İstanbul
  • İşin İli
    İstanbul
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    08 Mayıs 2019
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
ESENLER KDCH HASTANESİ İHTİYACI OLAN 16 KALEM TEMİZLİK MALZEMESİ 5 KALEM AYNİYAT SARF MALZEMESİ ALIMI

İSTANBUL İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ ESENLER KADIN DOĞUM VE ÇOCUK HASTALIKLARI HASTANESİ

Esenler KDCH Hastanesi İhtiyacı Olan 16 Kalem Temizlik Malzemesi 5 Kalem Ayniyat Sarf Malzemesi Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2019/208235
1-İdarenin
a) Adresi : Havaalanı Mahallesi Taşocağı Caddesi No: 19 Esenler/İSTANBUL
b) Telefon ve faks numarası : 0212 440 39 00 - 0212 629 13 03
c) Elektronik Posta Adresi : esenlerkdch.satinalma@gmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 16 Kalem Temizlik Malzemesi ve 5 Kalem Ayniyat Sarf Malzemesi Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Hastanemiz Ayniyat Deposuna Raf Teslimi yapılacaktır.
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalanmasına müteakip işe başlanacak olup 31.12.2019 tarihine kadar pey der pey siparişler çekilecek olup, hastane idaresi tarafından sipariş verilen miktar üzerinden, yükleniciye tebliğ tarihinden itibaren (posta, faks veya e-mail), 10 (On) takvim günü içerisinde hastanemizin Ayniyat Deposuna mesai saatleri içerisinde raf teslimi yapılacaktır. Sözleşme süresi 7 ay olarak belirtilse de sözleşme imzalanmasına müteakip işe başlanacak ve 31.12.2019 tarihinde sözleşme sona erecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Esenler Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi Havaalanı Mah. Taşocağı Cad. No:19 Esenler/İstanbul
b) Tarihi ve saati : 15.05.2019 - 14:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:

a) Yerli malı ürünler için, Bilim Sanayi ve Teknoloji Bakanlığından alınacak "YERLİ MALI" belgeleri ihale dosyasında sunulacak ve üzerinde hangi kaleme ait olduğu yazılacaktır.  Hangi kaleme ait olduğu  belirtilmeyen belgeler değerlendirmeye alınmayacaktır. 

b) İstekliler teklifte bulundukları kalemlere ait barkod numaralarını, marka bilgilerini ve kapsam dışı olan ürünler için kapsam dışı bilgilerini birim fiyat teklif cetvelinde belirtecek veya ayrı bir liste halinde ihale dosyasında sunacaklardır.

c) İstekliler, ithalatçı veya üretici ise teklif ettikleri ürünler ile ilgili TİTUBB ve/veya ÜTS 'ye kayıtlı olduklarına dair belgeyi ve ürün numaralarını (barkod), ithalatçı veya üretici bayi ise bu firmaların adı altında bayiliklerini kanıtlayıcı belgeyi ve ürün numaralarını (barkod) ihale dosyası içinde sunacaklardır.

ç) İstekli firmalar, ihale dosyasında ihalemizin 1. Kalemi, 2. Kalemi, 3. Kalemi, 4. Kalemi, 5. Kalemi, 10. Kalemi ve 11. Kaleminde yer alan ürünlere ait; Çevre ve Şehircilik Bakanlığı'nın "Zararlı Maddeler ve Karışımlara İlişkin Güvenlik Bilgi Formları Hakkında Yönetmelik" hükümlerine göre hazırlanmış güvenlik bilgi formunu (MSDS) kuruma Türkçe olarak sunmalıdır. 

d) İhalemizin 6. Kalemi, 18. Kalemi, 19. Kalemi dışında kalan kalemlerimiz için; ISO, TSE ve Sağlık Bakanlığı onayı olmalıdır. 

4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

a) Teklif edilen ürünlerin teknik şartnameye uygunluğunu teyit etmek amacı ile  teknik özelliklerinin ayrıntılı olarak belirtildiği   "Teknik Şartnameye Uygunluk Belgesi" düzenleyerek ihale dosyası içinde sunacaklardır. Belgede tüm maddeler için karşılamaktadır, uymaktadır ibareleri ile belirtilecektir. 

b) Teklif edilen her bir kalem için  tanıtıcı katalog veya broşür vb. teknik dokümanlar  ihale dosyası içinde sunacaklardır. Teknik şartnamede belirtilen özellikler kataloglarda madde madde işaretlenecektir.

c) İstekliler teklif ettikleri ürüne ilişkin teknik şartnameye birebir uygun olarak teknik şartnamede belirtilen şekilde numunelerini (İhale Komisyonu gerek gördüğü takdirde birden fazla numune isteyebilir.) ihale tarihi de dahil olmak üzere 3 (üç) iş günü içerisinde idaremiz Satın Alma birimine tutanakla birlikte teslim edeceklerdir. Teslim edilmeyen numunelerin teklifleri geçersiz sayılacaktır. Firmaların teklif ettikleri malzemelere ait numunelerin üstüne kaçıncı kaleme ait malzeme olduğu ve firmanın adı yazılmalıdır. Ayrıca isteklilerin teklif dosyasında verdikleri UBB numaraları ile teslim ettikleri numunelerin UBB numaralarının aynı olması gerekmektedir.  Numunenin şartnameye uygunluk aşamasında denenmesi veya kullanılması halinde numune için ayrıca ücret ödenmeyecektir.

d) Yukarıda belirtilen hususlar doğrultusunda kesinleşen ihale kararı firmalara tebliğinden itibaren (sözleşme imzalanan ve itiraz edilen numuneler hariç) 2 ( iki ) ay içerisinde teslim alınmayan numunelerden idaremiz sorumlu olmayacaktır.

 


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Esenler Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi Havaalanı Mah. Taşocağı Cad. No: 19 Esenler/İstanbul - Satınalma Birimi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Esenler Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi Havaalanı Mah. Taşocağı Cad. No:19 Esenler/İstanbul adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.
Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
CAM VEYA PENCERE TEMİZLEYİCİLERİ(CAMSİL) 100 adet
CİLALAR(SÜT CİLA) 100 kilogram
ÇAMAŞIR MAKİNESİ DETERJANLARI(BEYAZLAR İÇİN) 200 kilogram
ÇAMAŞIR MAKİNESİ DETERJANLARI(RENKLİLER İÇİN) 400 kilogram
ÇAMAŞIR MAKİNESİ DETERJANLARI(YENİDOĞAN ÇAMAŞIRLARI İÇİN ÇAMAŞIR MAKİNASI DETERJANI) 300 kilogram
GALOŞ 10 paket
ISLAK MENDİL(ISLAK MENDİL YENİDOĞAN TEMİZLİĞİ İÇİN) 1.850 paket
İŞÇİ ELDİVENİ 50 adet
KAĞIT HAVLULAR(FOTOSELLİ KAĞIT HAVLU) 3.000 rulo
KİR VE CİLA SÖKÜCÜ 1.200 litre
METAL TEMİZLEYİCİLERİ VEYA PARLATICILARI 40 litre
PASPAS ARABASI SIKACAĞI 20 adet
SIVI SABUNLUK VE LOSYON KAPLARI(SENSÖRLÜ SIVI SABUNLUK) 30 adet
TIBBİ ATIK KUTULARI(DELİCİ-KESİCİ ALET KUTUSU 60 LT) 5 adet
TUVALET KAĞIDI(TUVALET KAĞIDI İÇTEN ÇEKMELİ KÜÇÜK) 4.800 rulo
ÇÖP TIBBİ VE TEHLİKELİ ATIK KONTEYNIRLARI(TEHLİKELİ ATIK KONTEYNIRI 240 LK) 1 adet
SEDYE ÖRTÜSÜ(RULO 50*50) 1.200 rulo
YASTIK(SİLİKON) 50 adet
KÜVÖZ ÖRTÜSÜ 200 adet
HASTA BİLEKLİĞİ ANNE BEBEK PEMBE 2.000 adet
HASTA BİLEKLİĞİ ÇOCUK BEYAZ 2.000 adet