KONYA OVASI PROJESİ BÖLGE KALKINMA İDARESİ BAŞKANLIĞI
KIRSAL DEZAVANTAJLI ALANLARDA TARIMSAL - KIRSAL KALKINMAYA YÖNELİK MODEL GELİŞTİRİLMESİ ve ELMA, KİRAZ, ÜZÜM ve ÇİLEK MEYVELERİNDE DEĞER ZİNCİRİ ANALİZİ ARAŞTIRMA ETÜT PROJESİ danışmanlık hizmeti işi için, yeterli tecrübeye sahip adaylar teklif vermek üzere ön yeterlik başvurusuna davet edilmektedir. Ön yeterlik değerlendirmesi sonucu yeterliği tespit edilenler arasından ön yeterlik şartnamesinde belirtilen kriterlere göre sıralanmak suretiyle kısa listeye alınarak teklif vermeye davet edilecek isteklilerin katılımıyla 4734 sayılı Kanunun 5 inci bölümünde yer alan hükümlere uygun olarak belli istekliler arasında ihale usulü ile ihale edilecektir.
İhale Kayıt Numarası | : | 2015/137194 |
1-İdarenin | ||
a) Adresi | : | HOROZLUHAN MAH. ANKARA CAD. 201 42110 SELÇUKLU/KONYA |
b) Telefon ve faks numarası | : | 3322802800 - 3322802900 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | bilgi@kop.gov.tr |
ç) Ön yeterlik dokümanının görülebileceği internet adresi | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2- Ön yeterlik konusu danışmanlık hizmetinin
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | KOP Bölgesindeki (Aksaray,Karaman,Konya ve Niğde İlleri) Kırsal Dezavantajlı Alanlarda Tarımsal- Kırsal Kalkınmaya Yönelik Model Geliştirilmesi ve Elma, Kiraz, Üzüm ve Çilek Meyvelerinde Değer Zinciri Analizi Araştırma Etüt Danışmanlık Hizmet Alımı Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Yapılacağı yer | : | Aksaray, Karaman, Konya ve Niğde illerinin idari sınırları. |
c) İşin süresi | : | İşe başlama tarihinden itibaren 360 takvim günüdür |
3- Ön yeterlik değerlendirmesinin
a) Yapılacağı yer | : | Konya Ovası Projesi Bölge Kalkınma İdaresi Başkanlığı Horozluhan Mah. Ankara Cad. No: 201 42110 - SELÇUKLU/KONYA |
b) Tarihi ve saati | : | 11.11.2015 14:30 |
4. Ön yeterlik değerlendirmesine katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile ön yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1 Ön yeterlik değerlendirmesine katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya ilgili Meslek Odası Belgesi,
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ilgili meslek odasından ya da ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan tarihinin ya da ihale veya son başvuru tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan tarihinin ya da ihale veya son başvuru tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Ön yeterlik başvurusu yapmaya yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3 Şekli ve içeriği Ön Yeterlik Şartnamesinin ekinde belirtilen Başvuru Mektubu,
4.1.4 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge
4.2. Mali kapasiteye ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.2.1. Bankalardan temin edilecek belgeler: |
150.000 TRY (Türk Lirası) tutarından az olmamak üzere bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisi ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatı gösteren banka referans mektubu, Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunulmak suretiyle de sağlanabilir. |
4.2.2. Adayın ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri: |
İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait; a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan adaylar yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini, b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan adaylar, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar. Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde; a) Cari oranın (dönen varlıklar/kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması, b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/toplam aktif) en az 0,15 olması, c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması ve belirtilen üç kriterin birlikte sağlanması zorunludur. Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır. Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir. |
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler: |
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu, b) Taahhüt altında devam eden danışmanlık hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen danışmanlık hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar. Serbest meslek erbabının iş hacmi serbest meslek kazanç defteri özeti ile belgelendirilir. Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir. Bu belgelerin değerlendirilmesinde ; a) Toplam ciro için en az 275.000 TRY (Türk Lirası) b) Taahhüt altında devam eden danışmanlık hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen danışmanlık hizmet işleri için, 175.000 TRY (Türk Lirası) tutarı ön yeterlilik asgari şartı olarak istenir. Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan yeterli kabul edilir. |
4.3. Teknik yeteneğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. İş deneyim belgeleri: |
Son beşyıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan 300.000 TRY (Türk Lirası) tutarından, az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler. |
4.3.2. Organizasyon yapısı ve personel durumuna ilişkin belgeler: |
a) Anahtar Teknik Personel: |
Anahtar Teknik Personele İlişkin Bilgiler; Takım Lideri (1 kişi) (Proje Yöneticisi - Sorumlu Müdür) Kalifikasyonları ve Deneyimi a) İktisadi İdari Bilimler veya Ziraat Fakültelerinin herhangi bir bölümünden mezun olmak, b) En az 10 yıllık mesleki tecrübeye sahip olmak, c) Benzer iş konularında 5 yıl çalışmış olmak d) Benzer iş konularında en az iki projede proje yöneticisi olarak görev yapmış olmak, e) İngilizce lisanını biliyor olmak (Özgeçmiş formunda beyan edilecektir). |
b) Teknik Personel: |
Danışman Firmanın çalışma süresince aşağıdaki özellikleri belirtilen anahtar teknik personeli ve teknik personelleri tam zamanlı olarak bünyesinde çalıştırması zorunludur. Ayrıca Danışman Firma anahtar teknik ve teknik personeller dışında işin gerekliliklerine göre yardımcı personel, yarı zamanlı veya belirli süreli personel çalıştırabilecek olup bu durumdan doğacak bütün yasal sorumluluklar Danışman Firmaya ait olacaktır. 1. Anahtar Teknik Personel Danışman Firma tarafından çalışma süresince proje yöneticisi olarak istihdam edilecek kişinin asgari aşağıdaki şartları sağlaması zorunludur. İktisadi İdari Bilimler veya Ziraat Fakültelerinin herhangi bir bölümünden mezun olmak En az 10 yıllık mesleki tecrübeye sahip olmak Benzer iş konularında 5 yıl çalışmış olmak Benzer iş konularında en az iki projede proje yöneticisi olarak görev yapmış olmak İngilizce lisanını biliyor olmak (özgeçmiş ile beyan edilecektir) Proje yöneticisi olarak belirlenen kişi projenin genel koordinasyonundan sorumlu olacaktır. İdare adına veya İdarece istenen proje ile ilgili her türlü bilgilendirme ve sunumlar bu kişi tarafından gerçekleştirilecektir 2 Teknik Personel Teknik personellerinin belirtilen özelliklerinin yanı sıra Yüksek Lisans / Doktora eğitim durumu Konu ile ilgili sertifika veya sertifikalar Ek avantaj olarak değerlendirilecektir (Teknik teklifte kanıtlayıcı belgeler sunulacaktır). 2.1 Ziraat Mühendisi Üniversitelerin Ziraat Fakültesinin bölümlerinin birinden mezun olmak En az 5 yıllık mesleki tecrübeye sahip olmak En az 3 yıl sahada aktif olarak görev yapmış olmak (özgeçmiş ile beyan edilecektir) 2.2 Kırsal Kalkınma Uzmanı Üniversitelerin Ziraat Fakültelerinin Tarım Ekonomisi bölümlerinden veya İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesinin ilgili bölümlerinden mezun olmak En az 5 yıllık mesleki tecrübeye sahip olmak En az 3 yıl ekonomik modeller konusunda çalışmış olmak (özgeçmiş ile beyan edilecektir) Kırsal Kalkınma Uzmanı dezavantajlı alanlarda gelir seviyesini artırmak için devlet teşvik ve destekleme modeli oluşturmaya yönelik çalışacaktır. Sürekli iş göremezlik, tutukluluk vb. gibi çeşitli sebeplerden dolayı görevine devam edemeyecek veya etmek istemeyen çalışanın veya İdarece çalışmaları aksattığı tespit edilen çalışanların yerine 20 gün içerisinde aynı niteliklerde ve İdare’nin uygun bulduğu bir çalışanın göreve getirilmesi gerekmektedir. Bu değişiklikler nedeniyle Danışman Firma ek süre ve ücret talep edemeyecektir. 3. Yarı Zamanlı Uzmanlar Danışman Firma işin gerekliliklerini göz önünde bulundurarak aşağıda özellikleri verilen personeli yarı zamanlı olarak çalıştırabilecektir. Yarı zamanlı uzmanlar Tedarik Zinciri Uzmanı, Veri Analisti, Koordinasyon Personeli ve diğer gerekli personellerden oluşacak olup özellikleri aşağıda belirtilmiştir. 3.1 Tedarik Zinciri Uzmanı Üniversitelerin Mühendislik Fakültelerinin ilgili bölümlerinin birinden mezun olmak En az 5 yıllık mesleki tecrübeye sahip olmak Asgari 3 yıl tedarik zinciri, değer zinciri, kümelenme konularında aktif olarak görev yapmış olmak (özgeçmiş ile beyan edilecektir) Tedarik zinciri uzmanı üretilen ürünlerin tamamının tedarik zincirini düşünerek bütünleşik bir rapor oluşturmaya yönelik çalışacaktır. 3.2 Veri Analisti Üniversitelerin Tarım Ekonomisi, İşletme, İktisat, İstatistik, ve Endüstri Mühendisliği bölümlerinin birinden mezun olmak En az 5 yıllık mesleki tecrübeye sahip olmak En az 2 yıl veri analisti olarak görev yapmış olmak Tedarik zinciri, kümelenme, değer zinciri, GZFT analizi, rekabetçilik analizi, ihtiyaç analizi konuları ile ilgili en az iki projede bulunmuş olmak (özgeçmiş ile beyan edilecektir) 3.3 Koordinasyon Personeli Üniversitelerin İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi bölümlerinin birinden mezun olmak En az 3 yıllık mesleki tecrübeye sahip olmak Bu Personel İdare ile Danışman Firmanın koordinasyonundan ve sekretaryasından sorumlu olacak, diğer zamanlarda Danışman Firmanın vermiş olduğu görev ve sorumlulukları yerine getirecektir. 4. Diğer Yarı Zamanlı Uzmanlar Yukarıda belirtilenlerin dışında çalıştırılacak yarı zamanlı personeller konusunda uzman kişiler olacak olup asgari aşağıdaki kalifikasyonlara sahip olacaktır. En az lisans mezunu olmak (özgeçmiş ile beyan edilecektir) Asgari 2 yıl mesleki deneyime sahip olmak Yarı zamanlı personellerin nitelikleri özgeçmiş ile kontrol teşkilatına sunulacaktır. Proje kapsamında çalıştırılan personel, idare tarafından gerekli görülmesi halinde aynı nitelikte başka personelle hiçbir ek ücret talep edilmeksizin 20 (yirmi) gün içerisinde değiştirilecektir. |
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler: |
4.4.1.Tarım konusunda her türlü danışmanlık hizmetleri veya kırsal kalkınma konusundaki her türlü danışmanlık hizmetleri veya bölgesel kalkınma konusunda her türlü danışmanlık hizmetleri veya her türlü değer zinciri analizi ve tedarik zinciri konusunda danışmanlık hizmetleri veya diğer danışmanlık ve müşavirlik hizmetleri ayrı ayrı benzer iş olarak kabul edilecektir. |
5. Yapılacak ön yeterlik değerlendirmesi sonucunda, yeterlikleri tespit edilenler arasından 9 aday teklif vermek üzere davet edilecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. Ön yeterlik dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. Ön yeterlik dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Konya Ovası Projesi Bölge Kalkınma İdaresi Başkanlığı Horozluhan Mah. Ankara Cad. No: 201 42110 - SELÇUKLU/KONYA adresinden satın alınabilir. Ön yeterlik dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla Ön yeterlik dokümanını satın almak isteyenler, posta masrafı dahil yurtiçi için 75 TRY (Türk Lirası), yurtdışı için 150 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Vakıfbank Büsan Organize Sanayi Şubesindeki TR91 0001 5001 5800 7300 3261 68 nolu hesaba yatırmak zorundadır. Posta yoluyla Ön yeterlik dokümanı satın almak isteyenler, Ön yeterlik doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ve adına ihale dokümanı satın alınacak gerçek/tüzel kişiye ait TC Kimlik/Vergi Kimlik numarası bilgisi ile Ön yeterlik dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği Ön yeterlik dokümanı talep başvurularını son başvuru tarihinden en az beş gün önce yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye göndermek zorundadır. Ön yeterlik dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. Ön yeterlik dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir. Ön yeterliğe başvuracak olanların Ön yeterlik dökümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8.İhale dokümanı, teklif vermek üzere ihaleye davet edilecek adaylara davet mektubu ekinde gönderilecektir.
9. Ön yeterlik başvurusu, ön yeterlik değerlendirmesi tarihi ve saatine kadar Konya Ovası Projesi Bölge Kalkınma İdaresi Başkanlığı Horozluhan Mah. Ankara Cad. No: 201 42110 - SELÇUKLU/KONYA adresine elden teslim edilebileceği gibi iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
10. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif veremezler.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|