• İhale No
    1609164
  • İhale Adı
    EÜAŞ AEL İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ İHTİYACI 10.000 ADET DÖRTLÜ KÖRÜKLÜ RULO LASTİĞİ İMAL ETTİRİLECEKTİR
  • Sektör
    Araç ve Yedek Parça Satış ve Bakımı
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    İstisna - Kapsam Dışı
  • İhale Tarihi
    21 Mayıs 2018 14:00
  • İdare
    ELEKTRİK ÜRETİM A.Ş. ( EÜAŞ AEL ) Afşin Elbistan Linyitleri İşletme Müdürlüğü
  • İhale İli
    Kahramanmaraş
  • İşin İli
    Kahramanmaraş
  • Yayın Tarihi
    04 Mayıs 2018
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

  Başklık
İhale Konusu EÜAŞ AEL İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ İHTİYACI 10.000 ADET DÖRTLÜ KÖRÜKLÜ RULO LASTİĞİ İMAL ETTİRİLECEKTİR.
Tip Açık
İhale Tarihi 21.5.2018 00:00:00
İhale Zamanı 14:00
Yer AEL İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ
iletişim
Adres AEL İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ
Telefon 3445242282
FAx  
Mail ael@euas.gov.tr
İlgili Kişi Necla DOLAR
İhale İlan Metni

İHALE İLANI

ELEKTRİK ÜRETİM ANONİM ŞİRKETİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ

Maden Sahaları Dairesi Başkanlığı

(Afşin-Elbistan Linyitleri İşletme Müdürlüğü)

Aşağıda özellikleri belirtilen malzemelerin alımı işi açık ihale usulü ile ihale edilecektir.

  1-)  Teşekkülün;  
a) Adres                                     : AEL İşletme Müd. Afşin/KAHRAMANMARAŞ                          
b) Telefon ve faks numarası : 0 344 524 22 82 / 0 344 524 22 80                          

    c) Elektronik Posta Adresi                           : n.dolar@euas.gov.tr.

  2-) İhale konusu  malın

 

 

   a) Niteliği    ve     Türü :          Miktarı:     İhale Kayıt No:        Dosya No   :       Şartname Bedeli : İhale Tarihi :

1 Dörtlü Körüklü Rulo Lastiği Alımı

10.000

adet

2018-208394 TER-AEL-2018-0096 100,00-TL 21/05/2018

 

   b) Teslim yeri                     : AEL İşletme Müdürlüğü Merkez Ambarı

   c) Teslim  Tarihi                : Teknik  Şartnamede  termin planı bulunmuyor ise istekliler belirtecektir

   dİhale usulü                    : Açık İhale Usulü.

 

 

3-) İhalenin

 a-) Yapılacağı Yer             :  AEL İşletme Müdürlüğü İhale salonu.

 b-) Tarihi ve Saati             :  21/05/2018, Saat : 14:00

 c-)  İhale Dokümanlarının Görülmesi ve Temini: AEL İşletmesi Satınalma Şube Müdürlüğü

4-1)İhale dökümanı (Teklif İsteme Belgeleri) aşağıda belirtilen adreslerde ve Şirketimizin İnternet Sitesinde(www.euas.gov.tr) bedelsiz olarak görülebilir.Ancak ihaleye teklif verecek olanların İhale dökümanını satın alması zorunludur.

4.2) Konu ile ilgilenen teklif sahipleri, İhale Dökümanı (Teklif İsteme Belgelerini) bedelini Vakıfbank (Elbistan Şb. Hesap No): TR92 0001 5001 5800 7286 0069 13 no'lu hesabına  yatırıldığına dair, üzerinde  ihale konusu iş ile ilgili  istekli firma bilgilerinin yer aldığı banka dekontu ile müracaat edildiği takdirde, aşağıda belirtilen adreslerden temin edilebilir:

EÜAŞ Afşin-Elbistan Linyitleri İşletme Müdürlüğü (Faks:0 344-524 22 80 )

Afşin/KAHRAMANMARAŞ

5-)İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler.( İmza sirküleri, isteklinin Ortak girişim olması halinde şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen Ortak Girişim Belgesi,ihale dökümanının satın alındığına dair belge, iş deneyim belgesi veya kapasite raporu, ü- İsteklinin Kendi Malı olan Makine, Teçhizat ve Diğer Ekipmanları Gösterir Belge, ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistemi belgesi veya ISO/TS 16949 belgesini ve ISO 14001:2004 Çevre Yönetim Sistemi belgesi)

6-) İstekliler teklif ettikleri bedelin % 3 (Yüzde üç) 'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

7-) -Teklifler,ihale tarihi saat 14:00'a kadar AEL İşletme Müdürlüğü Genel Muhaberatına verilebileceği gibi, İadeli Taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.(Postadaki gecikmeler dikkate alınmaz.)

8-) Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren en az 60 takvim günü olmalıdır.

9-) İş bu ihaleler 4734 sayılı kanunun 3.g maddesi kapsamında olduğundan, EUAŞ Genel Müdürlüğü Satın alma ve İhale Yönetmeliği hükümlerine göre yapılarak neticelendirilecektir.​

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim