• İhale No
    1632936
  • İhale Adı
    EÜAŞ- AEL İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ İHTİYACI, 34 KALEM MUHTELİF POLYESTER SAPAN ALIMI
  • Sektör
    Muhtelif Hizmetler ve Ürünler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    21 Haziran 2018 14:00
  • İdare
    ELEKTRİK ÜRETİM A.Ş. ( EÜAŞ AEL ) Afşin Elbistan Linyitleri İşletme Müdürlüğü
  • İhale İli
    Kahramanmaraş
  • İşin İli
    Kahramanmaraş
  • Yayın Tarihi
    01 Haziran 2018
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

  Başklık
İhale Konusu EÜAŞ- AEL İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ İHTİYACI, 34 KALEM MUHTELİF POLYESTER SAPAN ALIMI
Tip Açık
İhale Tarihi 21.6.2018 00:00:00
İhale Zamanı 14,00
Yer AEL İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ GENEL MUHABERATI
iletişim
Adres AEL İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ
Telefon 0344 5242282
FAx 03445242280
Mail musa.firat@euas.gov.tr
İlgili Kişi Musa FIRAT
İhale İlan Metni

İHALE İLANI

Elektrik Üretim A.Ş. Afşin-Elbistan Linyitleri İşletme Müdürlüğünden:

Aşağıda özellikleri belirtilen malzemenin alımı Açık İhale usulü ile ihale edilecektir.

1-) İdarenin

a)Adresi                              : AEL İşletme Müdürlüğü Çoğulhan Mh. Afşin/KAHRAMANMARAŞ

b)Telefon ve faks numarası: (0344) 524 22 82 / (0344) 524 22 80

c)Elektronik Posta Adresi   : ael@euas.gov.tr.

2-) İhale konusu malın

a)Niteliği ve Türü:              Miktarı:     İ.K.No:           Dosya No:   D.Bedeli:   İhale Tarihi:

Muhtelif Polyester Sapan     34 Kalem    2018/273111   2018-0118    75,00₺        21.06.2018

b) Teslim yeri             : AEL İşletme Müdürlüğü Merkez Ambarı

c) Teslim  Tarihi         : 50 Takvim günü

d) İhale Usulü            : EÜAŞ Satınalma ve İhale Yönetmeliği 23. madde kapsamında Açık İhale Usulü

3-) İhalenin

a-) Yapılacağı Yer        : AEL İşletme Müdürlüğü İhale salonu   Afşin/KAHRAMANMARAŞ

b-) Tarihi ve Saati        : Yukarıda belirtilen tarihte, Saat :14.00'te

c-)  İhale Dokümanlarının Görülmesi ve Temini : AEL İşletmesi Satınalma Şube Müdürlüğü

4-1)İhale dökümanı (Teklif İsteme Belgeleri) aşağıda belirtilen adreslerde ve Şirketimizin İnternet Sitesinde (www.euas.gov.tr) bedelsiz olarak görülebilir. Ancak ihaleye teklif verecek olanların İhale Dokümanını satın alması zorunludur.

4.2) Konu ile ilgilenen teklif sahipleri, İhale Dokümanı (Teklif İsteme Belgelerini) bedelini Vakıfbank Elbistan Şubesi TR920001500158007286006913 IBAN numarasına yatırıldığına dair, üzerinde ihale konusu iş ile ilgili istekli firma bilgilerinin yer aldığı banka dekontu ile (en az 5 gün önce) Afşin-Elbistan Linyitleri İşletme Md.lüğü.(faks:0344-5242280) müracaat edildiği takdirde temin edilir.

5-)İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kıstaslar. (Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri, Standart forma uygun Teklif mektubu, Teklif bedelinin %3'ünden az olmamak üzere Geçici teminat, İhale dokümanının satın alındığına dair belge, Vekâleten ihaleye katılma halinde, noter tasdikli vekâletname ile noter tasdikli imza beyannamesi, Mevzuatı gereği isteklinin Ortak girişim olması halinde şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen Ortak Girişim Belgesi, )

6-) Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7-) Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:

7.1.- Aday veya İstekliler teklif ettikleri ürünlere ait katalogları tekliflerinde sunacaklardır.

7.2.- İstekliler teklif edecekleri kılıflı sapanlar için uzunluk ve tonajdan bağımsız olarak 1'er adet numune getirecekler ve değerlendirme buna göre yapılacaktır. Değerlendirme işleminden sonra numuneler isteklilere geri teslim edilecektir.

7.3.- Numune göndermeyen firmaların kılıflı sapanlar için olan teklifleri geçersiz sayılacaktır.

7.4.- Firmalar teklif edeceği ürünlerin üreticisi veya yetkili bayisi olduğunu gösterir belgeyi teklifleriyle birlikte sunacaklardır. Aşağıda a veya b bentlerinde belirtilen belgelerden en az birini,

a- İstekli imalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,

b- İstekli yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,

İsteklinin imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler ise şunlardır:

-Aday veya istekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi,

-Adayın veya isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen İmalat Yeterlik Belgesi,

-Adaylar veya isteklilerin adlarına veya unvanlarına düzenlenmiş olan teklif ettiği mallara ilişkin yerli malı belgesi veya teknolojik ürün deneyim belgesi,

-Adayın veya isteklinin alım konusu malı ürettiğine ilişkin olarak ilgili mevzuat uyarınca yetkili kurum veya kuruluşlarca düzenlenen ve aday veya isteklinin üretici veya imalatçı olduğunu gösteren belgeler

8-) -Teklifler, ihale tarihi saat 14.00'a kadar AEL İşletme Müdürlüğü Genel Muhaberatına verilebileceği gibi, İadeli Taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.(Postadaki gecikmeler dikkate alınmaz.)

9-) Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren en az 60 takvim günü olmalıdır.

10-) İş bu ihaleler 4734 sayılı kanunun 3.g maddesi kapsamında olduğundan, EÜAŞ Genel Müdürlüğü Satın alma ve İhale Yönetmeliği (MADDE 23) hükümlerine göre yapılarak neticelendirilecektir.​

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim