• İhale No
    2021/433267
  • İhale Adı
    EÜAŞ Genel Müdürlüğüne bağlı 3 adet Termik Santralın ( Afşin-Elb B TS: 4000 ton, 18 Mart Çan TS: 480 ton, Çayırhan TS: 2400 ton) ihtiyacı olan toplam 6880 sülfürik asidin nakliye dahil satın alınması ve ilgili İşletme Müdürlüğüne teslim edilmesi işi
  • Sektör
    Kimyasallar, Gazlar, Metaller ve Madencilik Ürünleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    İstisna - Kapsam Dışı
  • İhale Tarihi
    18 Ağustos 2021 11:00
  • İdare
    ELEKTRİK ÜRETİM A Ş GENEL MÜDÜRLÜĞÜ EÜAŞ Satın Alma ve Malzeme Yönetimi Daire Başkanlığı İç Satın Alma Müdürlüğü
  • İhale İli
    Ankara
  • İşin İli
    Ankara
  • Yayın Tarihi
    02 Ağustos 2021
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
SÜLFÜRİK ASİT SATIN ALINACAKTIR

ELEKTRİK ÜRETİM A.Ş GENEL MÜDÜRLÜĞÜ(EÜAŞ) SATIN ALMA VE MALZEME YÖNETİMİ DAİRE BAŞKANLIĞI - İÇ SATIN ALMA MÜDÜRLÜĞÜ

İhale Kayıt Numarası : 2021/433267
İşin Adı : Eüaş Genel Müdürlüğüne Bağlı 3 Adet Termik Santralın ( Afşin-Elb B Ts: 4000 Ton, 18 Mart Çan Ts: 480 Ton, Çayırhan Ts: 2400 Ton) İhtiyacı Olan Toplam 6880 Sülfürik Asidin Nakliye Dahil Satın Alınması Ve İlgili İşletme Müdürlüğüne Teslim Edilmesi İşi
İhale Türü - Usulü : Mal Alımı - Açık İhale Usulü
1 - İdarenin
a) Adresi : Eskişehir Yolu 7. Km No:166 Kat:8 Mustafa Kemal Mah. - ÇANKAYA / ANKARA
b) Telefon ve faks numarası : 3122955000/21229 - 3122197905
c) Elektronik posta adresi : aytac.cakir@euas.gov.tr
ç) İhale / Ön Yeterlik dokümanının
görülebileceği internet adresi
: www.euas.gov.tr
2 - İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı : EÜAŞ Genel Müdürlüğüne bağlı 3 adet Termik Santralın (Afşin-Elb B TS: 4000 ton, 18 Mart Çan TS: 480 ton, Çayırhan TS: 2400 ton) ihtiyacı olan toplam 6880 sülfürik asidin nakliye dahil satın alınması ve ilgili İşletme Müdürlüğüne teslim edilmesi işi
b) Teslim [yeri / yerleri] : Afşin-Elbistan B TS İşletme Müdürlüğü Afşin/K.MARAŞ 18 Mart Çan TS İşletme Müdürlüğü Çan/ÇANAKKALE Çayırhan TS İşletme Müdürlüğü, Çayırhan Nallıhan/ANKARA
c) Teslim [tarihi / tarihleri] : Fiili işe başlama tarihinden itibaren 730 takvim günüdür. (Teslim programına ilişkin diğer hususlar ve teslim programı, teknik şartnamede ayrıntılı olarak düzenlenmiştir.)
3- İhalenin / Ön Yeterlik /
Yeterlik Değerlendirmesinin
:
a) Yapılacağı yer : EÜAŞ Genel Müdürlüğü Satın Alma ve Malzeme Yönetimi Daire Başkanlığı İhale Toplantı Salonu Eskişehir Yolu 7. km No: 166 Çankaya/ANKARA
b) Tarihi ve saati : 18.08.2021 - 11:00
4-İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler :

4.1.1. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.2. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat

4.1.4. İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.5. Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:

İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:

 İdare tarafından Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin  EÜAŞ Genel Müdürlüğü Satın Alma ve Malzeme Yönetimi Daire Başkanlığı Eskişehir Yolu 7. km No: 166 Kat:8 Oda No:810 Çankaya/ANKARA, adresinde görülebilir ve 118,00- TL karşılığı EÜAŞ Genel Müdürlüğü Satın Alma ve Malzeme Yönetimi Daire Başkanlığı Eskişehir Yolu 7. km No: 166 Kat:8 Oda No:810 Çankaya/ANKARA adresinden satın alınabilir.

7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.

7.3. AYRICA, İHALE DOKÜMANI E-POSTA YOLUYLA DA SATIN ALINABİLİR.

İhaleye teklif verilebilmesi için ihale saatinden önce İdaremizden ihale dokümanının satın alınması zorunludur.

İstekli olabilecek firmaların, IBAN numarasına (Türkiye Vakıflar Bankası T.A.O. Enerji Bağlı Şubesi İBAN:TR05 0001 5001 5800 7295 3080 63) doküman bedelini havale/eft ettiklerine dair dekontu faks veya e-posta ile İdareye ulaştırmaları durumunda, ihale dokümanı isteklinin e-posta adresine gönderilecektir. İhale dokümanı ile birlikte gönderilen “ihale dokümanı satın alındı formu” nun istekli tarafından doldurulup imzalanarak faks veya e-posta ile İdareye ulaştırmaları durumunda, ihale dokümanı satın alma prosedürü tamamlanmış olacaktır. (Yaşanmakta olan COVİD-19 salgını nedeni ile bu madde yeniden düzenlenmiş ve e-posta ile satış ibaresi eklenmiştir.)

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar EÜAŞ Genel Müdürlüğü Satın Alma ve Malzeme Yönetimi Daire Başkanlığı A Blok Giriş Kat Oda No: Z-1, Mustafa Kemal Mah. Dumlupınar Bulvarı 7. Km. No:166 Çankaya/ANKARA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Mal alımı ihalesi 3 (ÜÇ) KISIMDAN oluşmakta olup, her bir kısım için ayrı ayrı kısmi teklif verilebilir. Her kısım için verilen tekliflerin kendi içinde değerlendirilmesi neticesinde ekonomik açıdan en avantajlı birinci ve ikinci teklif sahibi istekliler belirlenecektir. Her bir kısım için ayrı ayrı olmak üzere birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

1. Kısım: Afşin-Elb B TS: 4000 ton

2. Kısım: 18 Mart Çan TS: 480 ton

3. Kısım: Çayırhan TS: 2400 ton


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:

-Bu ihale 4734 sayılı Kanunun 3 üncü  maddesinin (g) bendi hükümlerine istinaden Şirketimiz Satın Alma ve İhale Yönetmeliği usul ve esasları doğrultusunda yapılacaktır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
23 Ağustos 2021

İhale İptal Edilmiş.
IKN : 2021/433267
İptal Nedeni : Bütün Tekliflerin Alıma Ayrılan Ödeneğin/ Yaklaşık Maliyetin Çok Üzerinde Olması Nedeniyle -
İptal Tarihi : 20 Ağustos 2021