• İhale No
    2015/157407
  • İhale Adı
    EV İDARESİ HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    İşçilik Personel ve Temizlik Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    25 Aralık 2015 14:30
  • İdare
    HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ Erişkin Hastanesi
  • İhale İli
    Ankara
  • İşin İli
    Ankara
  • Şikayet Bedeli
    202.718,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    253.439.417 TL'den fazla
  • Yayın Tarihi
    26 Kasım 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

EV İDARESİ HİZMETİ ALINACAKTIR

ERİŞKİN HASTANESİ YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ

EV İDARESİ HİZMETLERİ (TEMİZLİK, DEZENFEKSİYON, STERİLİZASYON HİZMETLERİ, YEMEK SERVİS HİZMETLERİ, YARDIMCI HİZMETLER) hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2015/157407

1-İdarenin

a) Adresi : ADNAN SAYGUN CD. 06100 SIHHİYE ALTINDAĞ/ANKARA
b) Telefon ve faks numarası : 3123051227 - 3123114192
c) Elektronik Posta Adresi : satinal@hacettepe.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : Ev İdaresi Hizmetleri (Temizlik, Dezenfeksiyon, Sterilizasyon hizmetleri,Yemek Servis Hizmetleri, Yardımcı Hizmetler) (1057 Kişi ile 10 Aylık)
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Hacettepe Üniversitesi Hastaneleri Erişkin Hastanesi binası ve ekleri, İhsan Doğramacı Çocuk Hastanesi binası ve ekleri, Onkoloji Hastanesi binası ve ekleri, Oran Hastanesi binası ve ekleri, Diş Hekimliği Fakültesi Hastanesi binası, Beytepe Gün Hastanesi binası, Yabancı Diller Yüksek Okulu binası ve Fizyoterapi ve Rehabilitasyon Bölümü binaları
c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.03.2016, işin bitiş tarihi 31.12.2016


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Hacettepe Üniversitesi Döner Sermaye İşletmesi Sağlık Merkezleri Satınalma Müdürlüğü (H.Ü. Erişkin Hastanesi C Katı) Toplantı Salonu
b) Tarihi ve saati : 25.12.2015 - 14:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %25'inden , taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %15'inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

İsteklinin yurt içinde veya yurt dışında kamu veya özel sektörde bedel içeren tek bir sözleşme kapsamında taahhüt edilen Hastanelerin temizlik, yemek servis hizmetleri, hasta taşıma-yardımcı hizmetler, sterilizasyon ve dezenfeksiyon alanlarında verilmiş hizmet alımları benzer iş olarak kabul edilecektir. Sunulacak olan iş deneyim belgesi bu hizmetlerden herhangi birine ait olabileceği gibi ikisi veya üçünü bir arada barındıracak şekilde de verilebilir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Hacettepe Üniversitesi Döner Sermaye İşletmesi Sağlık Merkezleri Satınalma Müdürlüğü (H.Ü. Erişkin Hastanesi C Katı). adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Hacettepe Üniversitesi Döner Sermaye İşletmesi Sağlık Merkezleri Satınalma Müdürlüğü (H.Ü. Erişkin Hastanesi C Katı) adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Kişi Sayısı Süre Birim
İŞÇİ ÜCRETİ (Temizlik grubundaki işçilerin mesai hariç birim maliyeti)(Brüt asgari ücretin %15 fazlası) 427 10 Ay
İŞÇİ ÜCRETİ (Temizlik ENGELLİ grubundaki işçilerin mesai hariç birim maliyeti)(Brüt asgari ücretin %15 fazlası) 13 10 Ay
İŞÇİ ÜCRETİ (Yemek Servisi grubundaki işçilerin mesai hariç birim maliyeti)(Brüt asgari ücretin %15 fazlası) 131 10 Ay
İŞÇİ ÜCRETİ (Yemek Servisi ENGELLİ grubundaki işçilerin mesai hariç birim maliyeti)(Brüt asgari ücretin %15 fazlası) 4 10 Ay
İŞÇİ ÜCRETİ Bahçıvan Yardımcısı grubundaki işçilerin mesai hariç birim maliyeti)(Brüt asgari ücretin %15 fazlası) 3 10 Ay
İŞÇİ ÜCRETİ ( Yardımcı Hizmetler grubundaki işçilerin mesai hariç birim maliyeti)(Brüt asgari ücretin %30 fazlası) 413 10 Ay
İŞÇİ ÜCRETİ (Yardımcı Hizmetler ENGELLİ grubundaki işçilerin mesai hariç birim maliyeti)(Brüt asgari ücretin %30 fazlası) 13 10 Ay
İŞÇİ ÜCRETİ ( Sterilizasyon grubundaki işçilerin mesai hariç birim maliyeti)(Brüt asgari ücretin %30 fazlası) 14 10 Ay
İŞÇİ ÜCRETİ (Yemek Servisi Gözetmeninin mesai hariç birim maliyeti)(Brüt asgari ücretin %85 fazlası) 7 10 Ay
İŞÇİ ÜCRETİ (Ekip Şefinin mesai hariç birim maliyeti)(Brüt asgari ücretin %85 fazlası) 27 10 Ay
İŞÇİ ÜCRETİ (Yemek Servisi Hizmetleri Yöneticisinin birim maliyeti)(Brüt asgari ücretin %90 fazlası) 1 10 Ay
İŞÇİ ÜCRETİ (Sorumlu Md.Yrd mesai hariç birim maliyeti)(Brüt asgari ücretin %110 fazlası) 3 10 Ay
İŞÇİ ÜCRETİ (Sorumlu Müdürünün birim maliyeti)(Brüt asgari ücretin %130 fazlası) 1 10 Ay
MESAİ ÜCRETİ (Temizlik grubundaki işçilerin mesai ücreti)(Brüt asgari ücretin %15 fazlası) 250 13,5 Gün
MESAİ ÜCRETİ (Yemek Servisi İşçisi grubundaki işçilerin mesai ücreti)(Brüt asgari ücretin %15 fazlası) 120 13,5 Gün
MESAİ ÜCRETİ (Yardımcı Hizmetler grubundaki işçilerin mesai ücreti)(Brüt asgari ücretin %30 fazlası) 300 13,5 Gün
MESAİ ÜCRETİ (Sterilizasyon grubundaki işçilerin mesai ücreti)(Brüt asgari ücretin %30 fazlası) 10 13,5 Gün
MESAİ ÜCRETİ (Yemek Servisi Gözetmeni mesai ücreti)(Brüt asgari ücretin %85 fazlası) 5 13,5 Gün
MESAİ ÜCRETİ (Ekip Şefi mesai ücreti)(Brüt asgari ücretin %85 fazlası) 8 13,5 Gün
MESAİ ÜCRETİ (Sorumlu Müdür Yardımcısı mesai ücreti)(Brüt asgari ücretin %110 fazlası) 2 13,5 Gün
Temizlik/ Kimy,Miyatlı Sarf ve Diğer Malzemeler 1 adet
Yol Bedeli 824.460 adet
Varicella Zoster Virus (VZV)IgG ( su çiçeği) 200 adet
IgG Kızamık 200 adet
IgG Kabakulak 200 adet
IgG Anti Rubella 200 adet
HBsAg (ELISA) 200 adet
Anti HBs (ELISA) 200 adet
Anti HCV (ELISA) 200 adet
Anti HIV (ELISA) 200 adet
Hepatit B Aşısı 500 adet
Hepatit B İmmunglobulin 3 adet
ALT 200 adet
25 Aralık 2015

İhale İptal Edilmiş.

14 Şubat 2018

İHALE İPTAL İLANI
EV İDARESİ HİZMETİ ALINACAKTIR
ERİŞKİN HASTANESİ YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ

EV İDARESİ HİZMETİ ALINACAKTIR ihalesi , 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 16 ncı maddesine göre iptal edilmiştir.
İhale Kayıt Numarası:2015/157407
1- İdarenin
a) Adresi:ADNAN SAYGUN CD. 06100 SIHHİYE ALTINDAĞ/ANKARA
b) Telefon ve faks numarası:3123051227 - 3123114192
c) Elektronik posta adresi:satinal@hacettepe.edu.tr
2-İptal edilen ihalenin ilanının yayımlandığı
a) Kamu İhale Bülteninin tarih ve sayısı :26.11.2015 - 2988
b) Gazetenin adı ve tarihi (yayımlanmış ise) :: -
3- İhale İptal Tarihi:24.12.2015
4- İptal nedeni veya nedenleri

25.12.2015 TARİH SAAT 14:30 ‘DA İHALESİ YAPILACAK OLAN 2015/157407 İHALE KAYIT NUMARALI EV İDARESİ HİZMETLERİ (TEMİZLİK, DEZENFEKSİYON, STERİLİZASYON HİZMETLERİ, YEMEK SERVİS HİZMETLERİ, YARDIMCI HİZMETLER) İŞİNE AİT İHALENİN İZ SOSYAL HİZM.TUR.EĞT.KARGO BİL.İNŞ.GIDA TEM.SAN.VE TİC.LTD.ŞTİ. FİRMASININ ŞİKÂYET DİLEKÇESİ ÜZERİNE, YENİDEN İHALEYE ÇIKILMAK ÜZERE İPTAL EDİLMİŞTİR.