• İhale No
    2011/30939
  • İhale Adı
    EVAPORATÖR-I VE KIZDIRICI II BORU DEMETİ İMALATI
  • Sektör
    İnşaat, Peyzaj, Taahhüt
  • İhale Tipi
    Yapım İşleri
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    23 Mart 2011 14:00
  • İdare
    ETİ MADEN İŞLETMELERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ(ETİ HOLDİNG) Satınalma Dairesi Başkanlığı
  • İhale İli
    Ankara
  • İşin İli
    Balıkesir
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
EVAPORATÖR-I VE KIZDIRICI II BORU DEMETİ İMALATI YAPTIRILACAKTIR
ETİ MADEN İŞLETMELERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ(ETİ HOLDİNG) Satınalma Dairesi Başkanlığı

EVAPORATÖR-I VE KIZDIRICI II BORU DEMETİ İMALATI yapım işi
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır.

İhale Kayıt Numarası:2011/30939
1-İdarenin
a) Adresi:KORKUTREİS MAH.CİHAN SOK.NO:2 06430 SIHHİYE-ANKARA
b) Telefon ve faks numarası:3122942202 - 3122942245-3122292132
c) Elektronik Posta Adresi:satinalma@etimaden.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ , www.etimaden.gov.tr

2-İhale konusu yapım işinin
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:EVAPORATÖR-I VE KIZDIRICI II BORU DEMETİ İMALATI İŞİ. İŞ, İMALAT-DEMONTAJ-MONTAJ-TEST VE İZOLASYON İŞLERİNİ KAPSAR.
b) Yapılacağı yer:BANDIRMA BOR VE ASİT FABRİKLARI İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ SÜLFÜRİK ASİT FABRİKASI BANDIRMA-BALIKESİR
c) İşe başlama tarihi:
Sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren 5
gün içinde
yer teslimi yapılarak işe başlanacaktır.
ç) İşin süresi:
Yer tesliminden itibaren 150 (yüzelli) takvim günüdür.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Eti Maden İşletmeleri Genel Müdürlüğü Korkutreis Mah.Cihan Sok.No:2 06430 Sıhhiye-ANKARA
b) Tarihi ve saati:23.03.2011 - 14:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da Esnaf ve Sanatkarlar Odası veya ilgili Meslek Odası Belgesi.

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da esnaf ve sânatkar odasından veya ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri.

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi.

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimi göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:

Son on beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında taahhüt edilen ve teklif edilen bedelin
% 50
oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.3.2. Organizasyon yapısı ve personel durumuna ilişkin belgeler:
a) Anahtar Teknik Personel istenilmemektedir.
b) Teknik Personel:


Adet       Pozisyonu          Mesleki Unvanı                   Mesleki Özellikleri



1               Şef            Makina Mühendisi             Kaynaklı imalat konusunda tecrübeli



4.4.Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler ve benzer işlere denk sayılacak mühendislik ve mimarlık bölümleri:
4.4.1. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:


Yapım İşlerinde İş Deneyiminde Değerlendirilecek Benzer İşlere dair Tebliğde yer alan E / II grubuna ait işler benzer iş olarak kabul edilecektir.


4.4.2. Benzer işe denk sayılacak mühendislik veya mimarlık bölümleri:
İş deneyim belgesi yerine diplomalarını sunmak suretiyle ihaleye girecek olan mühendisler için Makina Mühendisliği Bölümü ihale konusu iş veya benzer işlere denk sayılacaktır.

5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

100 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

Eti Maden İşletmeleri Genel Müdürlüğü Korkutreis Mah.Cihan Sok.No:2 06430 Sıhhiye-ANKARA adresinden satın alınabilir.

İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil
110 TRY (Türk Lirası)
doküman bedelini
İhale dokümanını posta yada kargo yoluyla satınalmak isteyen istekliler, doküman satış bedelini Eti Maden İşletmeleri Genel Müdürlüğü Mali İşler Dairesi Başkanlığına veya Türkiye Vakıflar Bankası T.A.O Ankara Kurumsal Merkez Şubesindeki (Hesap No: 158007295184540 IBAN: TR 72 0001 5001 5800 7295 1845 40) Eti Maden İşletmeleri Genel Müdürlüğü hesabına yatırmak ve fatura düzenlenebilmesi için Adı-Soyadı, Ticaret Ünvanı, Bağlı bulunduğu vergi dairesi ve vergi numarası ile telefon ve faks numaralarını belirten ihale dokümanı talep başvurularını Genel Müdürlüğümüz 0312-2942245 veya 0312-2292132 numaralı faksına göndererek ihale dokümanını satın alabilirler. yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler,
ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır.
İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir.
İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından
veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.

7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.



8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
Eti Maden İşletmeleri Genel Müdürlüğü (Gelen Evrak Servisi) Korkutreis Mah.Cihan Sok.No:2 06430 Sıhhiye-ANKARA
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.



9. İstekliler tekliflerini,

anahtar teslimi götürü bedel üzerinden verecektir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle anahtar teslimi götürü bedel sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.
Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 30 (otuz ) takvim günüdür.



12.
Konsorsiyum olarak ihaleye teklif


verilemez.




13. Diğer hususlar:
İhalede Uygulanacak Sınır Değer Katsayısı (N) : 1,20


1-İstekli, teminat mektubu dışındaki nakit geçici
teminatı Kurumumuzun Vakıfbank Ankara Kurumsal merkez Şubesindeki 158007295184540
nolu (IBAN NO: TR7200015001 5800 7295 1845 40) hesaba, banka havale ve komisyon
masrafları istekliye ait olmak üzere yatırılabilir. Makbuzun teklif zarfının
içinde sunulması şarttır.



2-İmalatın bitirilip İşletme Müdürlüğüne tesliminden sonra toplam teklifin %75'i tutarında yapılacak hakedişe göre başlangıç avans oranındaki tutar kesilerek fatura karşılığı ödeme yapılacaktır.Eskisinin demontajı, yenisinin montajı ve devreye almadan sonra işin geçici kabulünü müteakip, geri kalan miktar (toplam teklif tutarının %25'i) üzerinden yapılacak hakedişten kalan avans miktarı kesilerek, fatura karşılığı ödeme yapılacaktır.












Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim