• İhale No
    2017/345567
  • İhale Adı
    EVDE SAĞLIK VE BAKIM DESTEK HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    Eğitim, Danışmanlık ve Büro Personeli Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    25 Ağustos 2017 10:00
  • İdare
    MERSİN BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ Sağlık İşleri Dairesi Başkanlığı
  • İhale İli
    Mersin
  • İşin İli
    Mersin
  • Şikayet Bedeli
    152.021,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    33.791.911 ile 253.439.417 TL arası
  • Yayın Tarihi
    24 Temmuz 2017
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

EVDE SAĞLIK VE BAKIM DESTEK HİZMETİ ALINACAKTIR

MERSİN BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ SAĞLIK İŞLERİ DAİRESİ BAŞKANLIĞI

EVDE SAĞLIK VE BAKIM DESTEK hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2017/345567

1-İdarenin

a) Adresi : Çankaya Mah. İstiklal Cad. Özel İdare İşhanı Kat : 6 AKDENİZ/MERSİN
b) Telefon ve faks numarası : 3245333701 - 3242341405
c) Elektronik Posta Adresi :  
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı : 42 (kırkiki) personel ve 21 (yirmibir) hizmet aracı ile 24 (yirmidört) ay süreyle Evde Sağlık ve Bakım Destek Hizmeti Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Mersin Büyükşehir Belediyesi merkez ilçeleri (Akdeniz, Mezitli, Yenişehir ve Toroslar) öncelikli olmak üzere Tarsus ve Erdemli ilçelerinde (ihtiyaç olması halinde diğer ilçelerde de hizmet verilebilir) Sağlık İşleri Dairesi Başkanlığının belirlediği yer ve/veya yerlere
c) Süresi : İşe başlama tarihinden itibaren 24(yirmi dört) aydır


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Sağlık İşleri Dairesi Başkanlığı Çankaya Mah. İstiklal Cad. Özel İdare İşhanı Kat : 6 Akdeniz / MERSİN
b) Tarihi ve saati : 25.08.2017 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1.3. İhale konusu işin yerine getirilmesi için alınması zorunlu olan ve ilgili mevzuatında o iş için özel olarak düzenlenen sicil, izin, ruhsat vb. belgeler,

İSTEKLİLER  T.C. SAĞLIK BAKANLIĞI İL SAĞLIK MÜDÜRLÜKLERİNDEN ALINMIŞ/VERİLMİŞ OLAN ONAYLI,

-EVDE BAKIM HİZMETLERİ SUNUMU HAKKINDA YÖNETMELİK HÜKÜMLERİNE UYGUN UYGUNLUK BELGESİNİ (RUHSAT) veya

-AMBULANSLAR VE ACİL SAĞLIK ARAÇLARI İLE AMBULANS HİZMETLERİ YÖNETMELİK HÜKÜMLERİNE UYGUN UYGUNLUK BELGESİNİ (RUHSAT)

 İHALE TEKLİF ZARFINDA SUNMALIDIR.


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin alt yüklenicilere yaptırmayı düşündükleri işlere ait listeyi, teklif eki olarak tekliflerine dahil edeceklerdir.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %20’sinden, taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %12'sinden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1. Evde Bakım Hizmetleri ve/veya, Evde Sağlık Hizmetleri ve/veya, Evde Bakım Hizmetleri ve Ambulans ile Hasta Nakil Hizmetleri ve/veya, Evde Sağlık Hizmetleri ve Ambulans ile Hasta Nakil Hizmetleri ve/veya, Ambulans ile Hasta Nakil Hizmetleri

birlikte veya ayrı ayrı benzer iş olarak kabul edilecektir. 


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 10 TRY (Türk Lirası) karşılığı Sağlık İşleri Dairesi Başkanlığı Çankaya Mah. İstiklal Cad. Özel İdare İşhanı Kat : 6 Akdeniz / MERSİN adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Sağlık İşleri Dairesi Başkanlığı Çankaya Mah. İstiklal Cad. Özel İdare İşhanı Kat : 6 Akdeniz / MERSİN adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13.Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Kişi Sayısı Süre Birim
Koordinatör (Brüt asgari ücretin %100 fazlası) 1 24 Ay
Sağlık Personeli (Brüt asgari ücretin %80 fazlası) 8 24 Ay
Evde Bakım Destek Personeli(Brüt asgari ücretin %50 fazlası) 12 24 Ay
Sosyal Çalışmacı (Brüt asgari ücretin %120 fazlası) 3 24 Ay
Evde Temizlik Personeli(Brüt asgari ücretin %20 fazlası) 6 24 Ay
Fizyoterapist (Brüt asgari ücretin %135 fazlası) 3 24 Ay
Psikolog (Brüt asgari ücretin %135 fazlası) 2 24 Ay
Doktor (Brüt asgari ücretin %500 fazlası) 2 24 Ay
Yarı zamanlı Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Uzmanı veya Yarı zamanlı Nöroloji Uzmanı veya Yarı zamanlı Dahiliye Uzmanı(Brüt asgari ücretin %600 fazlası) 1 24 Ay
Sürücü (Brüt asgari ücretin %40 fazlası) 3 24 Ay
Büro Personeli (Brüt asgari ücretin %40 fazlası) 1 24 Ay
Sağlık Personeli (Asgari Ücretin % 80 Fazlası) (Ulusal Bayram ve Genel Tatil Günleri) 180 gün
Evde Bakım Destek Personeli (Asgari Ücretin % 50 Fazlası) (Ulusal Bayram ve Genel Tatil Günleri) 300 gün
Sağlık Personeli (Asgari Ücretin % 80 Fazlası) (Fazla Mesai) 1.500 saat
Evde Bakım Destek Personeli (Asgari Ücretin % 50 Fazlası) (Fazla Mesai) 2.500 saat
Binek Araç (9 Araç x 24 Ay = 216 Araç/Ay) 216 araç/ay
Hafif Ticari Araç (12 Araç x 24 Ay = 288 Araç/Ay) 288 araç/ay
Bakım malzemeleri taşıma çantası 24 adet
Jilet (20’ li) 360 kutu
Lateks eldiven (100’ lü) 160 kutu
Berber Talk Pudrası (500 gr lık) 56 adet
Sabun (4’ lü) 1.000 paket
Kolonya (500 ml lik) 296 litre
Krem (200 ml lik) 80 adet
Kan Taşı (100’ lü) 48 kutu
Galoş 40.000 adet
Erkek Berber Çantası 24 adet
Ustura (tek kullanımlık jilet) 32 adet
Tırnak makası (en büyük boy) 48 adet
Boncuk Saç Fırçası 40 adet
Bıyık Tarağı 40 adet
Ense Fırçası 40 adet
Plastik Suluk 40 adet
Tıraş Fırçası (sakal için) 40 adet
Saç Kesme Makası 40 adet
Saç Tarağı 40 adet
Penuar (saç kesim önlüğü) 400 adet
Havlu (50 cm x 90 cm) 520 adet
Tıraş Sabun Tası 48 adet
Tıraş Sabunu 200 adet
Hijyenik banyo lifi (20 ’lik paket) 600 adet
Ayna 40 adet
Çamaşır Suyu 1.000 litre
Tuz Ruhu 1.000 litre
Bulaşık Deterjanı 280 kilogram
Kireç Çözücü 280 kilogram
Yüzey Temizleyici 280 kilogram
Mikrofiber temizlik bezi 280 adet
Bulaşık eldiveni (adet=çift) 2.000 adet
Kağıt Havlu (adet=rulo) 3.000 rulo
Oluklu bulaşık süngeri 1.000 adet
Su Çekeceği (büyük yüzey için) 100 adet
Battal Boy siyah çöp torbası 600 paket
Faraş Takımı 500 takım
Sarı ot süpürge 100 adet
Lavabo pompası 50 adet
Temizlik malzemeleri taşıma kutusu 24 adet
Bulaşık Teli 800 adet
Tuvalet Temizleme Fırçası 200 adet
Toz Maskesi 2.400 adet
Cam Temizleme Suyu 1.000 litre
Mikrofiber Otomatik Temizlik Seti (adet=set) 64 adet
Lavabo Açıcı Toz 1.000 adet
Misket koku giderici tablet 600 adet
Halı Şampuanı 1.000 litre
Cam Çek 40 adet
Tıbbi Atık Kovası 80 adet
Branül (mavi) 8.000 adet
Branül (sarı) 2.000 adet
Branül (pembe) 2.000 adet
Boş Plastik Sprey Kutu 200 adet
Glukoz Ölçüm Stribi 80 kutu
Rulo Sargı Bezi (10 cm*2 m) 4.000 adet
Rulo Sargı Bezi (20 cm*10 m) 400 adet
Steril Spanç 6.000 kutu
Pamuk 8 kilogram
Şampuanlı Saç Bonesi 2.000 adet
Foley Silikon Sonda (no:14) 80 adet
Foley Silikon Sonda (no:16) 320 adet
Foley Silikon Sonda (no:18) 200 adet
Foley Silikon Sonda (no:20) 200 adet
Elastik Bandaj (8cm*150cm) 80 adet
Elastik Bandaj (15cm*4m) 80 adet
Lenf Ödem Bandajı 56 adet
Enjektör (5cc) 1.000 adet
Enjektör (20cc) 3.000 adet
Enjektör (10cc) 1.000 adet
El Dezenfektanı 80 adet
Steril Eldiven 4.000 adet
Maske 1.000 kutu
Bistüri sapı 24 adet
Bistüri ucu 400 kutu
Enjektör Ucu (siyah) 1.000 adet
Enjektör Ucu (yeşil) 4.000 adet
Enjeksiyon Bandı 4.000 adet
Lanset 2.000 adet
Bez Flaster 2.000 adet
Hasta Yıkama Havlusu (Paket) 2.000 paket
Cilt Bakım Mendili 4.000 adet
Koruyucu Gözlük 24 adet
Elastik Fiksasyon Bandaj (4cmx20m) 40 adet
Elastik Fiksasyon Bandaj (8cmx20m) 40 adet
Elastik Fiksasyon Bandaj (12cmx20m) 40 adet
Tıbbi Atık Poşeti 200 adet
Naylon Önlük Tek Kullanımlık (Paket) 320 paket
İdrar Torbası T Musluklu 4.000 adet
Hipoalerjenik Elastik Sabitleme Bandı (10cm*10mt) 1.200 adet
Yüzey Dezenfektanı (Tıbbi Cihaz ve Yüzeyler İçin) 56 adet
Tek Kullanımlık Sedye Örtüsü Lastikli 2.000 adet
Nazal Oksijen Kanülü 104 adet
Oksijen Maskesi 1.200 adet
Ozon Jeli 240 adet
Steril Tahta Dil Basacağı 10.000 adet
Nitrofurazan Merhem (56 gr.) 192 adet
Gümüş Sulfadiazin Krem (40 gr) 400 adet
İzotonik %9 Nacl 500ml. Mediflex (pvc ambalaj) 280 adet
Damla Ayar Seti 64 adet
Nazogastik sonda 48 adet