DEVLET HASTANESİ -MERSİN TOROS SAĞLIK BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK
FİLTRE-HEPAFİLTRE ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2018/182769 |
1-İdarenin | ||
a) Adresi | : | YENI MAHALLE CEMALPASA CADDESI 33050 AKDENİZ/MERSİN |
b) Telefon ve faks numarası | : | 3242337180 - 3242388371 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | mersindhs6.satinalma@saglik.gov.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | 14 KALEM FLİTRE-HEPAFİLİTRE ALIMI Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yeri | : | Mersin Toros Devlet Hastanesi Teknik Birim |
c) Teslim tarihi | : | Sözleşme imzalandığı tarihten itibaren idarenin isteği doğrultusunda 12 ay içerisinde 6 sipariş şeklinde teslimat yapılacaktır. |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | Yeni Mahalle Cemal Paşa Caddesi Akdeniz/MERSİN |
b) Tarihi ve saati | : | 24.04.2018 - 14:30 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler: |
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler, b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler, c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi. İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir. Aday veya istekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi, Aday veya isteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen Kapasite Raporu, Aday veya isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen İmalat Yeterlik Belgesi, isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenmiş ve teklif ettiği mala ilişkin Yerli Malı Belgesi, Aday veya isteklinin alım konusu malı ürettiğine ilişkin olarak ilgili mevzuat uyarınca yetkili kurum veya kuruluşlarca düzenlenen ve aday veya isteklinin üretici veya imalatçı olduğunu gösteren belgeler, |
4.3.2. |
4.3.2.1. Standarda ilişkin belgeler: |
Ürün EN 779 Standardına ve Eurovent 4/5 Standardına uyacak ve yüklenici firma tarafınan belgelendirilecektir. Tüm filtrelerin ISO 9001: 2000 ve/veya benzeri kalite sertifikaları olacaktır.( TÜV, DIN) |
4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman: |
Teklif edilen ürünlerin teknik şartnameye uygunluğunu teyit etmek amacı ile istekliler ürünlere ait numuneleri, firma adı ve markasını belirterek liste halinde bir tutanakla imza karşılığı ihale saatine kadar satın alma birimine teslim etmek zorundadır. ihale saatinden önce malzemelerin öncelikli olarak numunesi, satınalma birimine teslim edilecektir. Numunesi teslim edilemeyecek nitelikte olan malzemelerin katologları ihale dosyasında sunulması zorunludur. Kataloğu konulan malzemelerin ihale komisyonu tarafından gerektiğinde numuneleri istenebilecektir.Teslim edilen numunelerden kullanılmayan malzemeler sözleşme imzalanmasını müteakip geri iade edilecektir. sözleşme imzalanmasından 15 gün içinde firmalar tarafından iade alınmayan numunelerden idaremiz sorumlu olmayacaktır. |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Mersin Toros Devlet Hastanesi Satınalma Birimi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 60 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini HALKBANKASI Mersin Metropol Şubesi İBAN: TR05 0001 2009 5940 0005 0000 16 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ve adına ihale dokümanı satın alınacak gerçek/tüzel kişiye ait TC Kimlik/Vergi Kimlik numarası bilgisi ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar : Mersin Toros Devlet Hastanesi Satınalma Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
G4 FİLTRELER (592X592X50) | 165 | adet |
G4 FİLTRELER (287X592X50) | 100 | adet |
G4 FİLTRELER (490X592X50) | 75 | adet |
G4 FİLTRELER (287X490X50) | 20 | adet |
F7 TORBA FİLTRELER (592X592X600) | 35 | adet |
F7 TORBA FİLTRELER (490X592X600) | 21 | adet |
F7 TORBA FİLTRELER (287X592X600) | 17 | adet |
F9 COMPACT FİLTRELER (592X592X292) | 25 | adet |
F9 COMPACT FİLTRELER (287X592X292) | 15 | adet |
F9 COMPACT FİLTRELER (490X592X292) | 20 | adet |
HEPA FİLTRELER (610X610X78) | 72 | adet |
HEPA FİLTRELER (305X610X292) | 6 | adet |
HEPA FİLTRELER (557X557X78) | 32 | adet |
HEPA FİLTRELER (457X457X78) | 18 | adet |