• İhale No
    2011/1052
  • İhale Adı
    Fındık belediyesi Kanalizasyon Şebekesi İnşaatı
  • Sektör
    İnşaat, Peyzaj, Taahhüt
  • İhale Tipi
    Yapım İşleri
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    27 Ocak 2011 09:00
  • İdare
    FINDIK BELEDİYESİ MALİ HİZMETLER MÜDÜRLÜĞÜ
  • İhale İli
    Şırnak
  • İşin İli
    Şırnak
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
KANALİZASYON ŞEBEKESİ İNŞAATI YAPTIRILACAKTIR
FINDIK BELEDİYESİ MALİ HİZMETLER MÜDÜRLÜĞÜ

Fındık belediyesi Kanalizasyon Şebekesi İnşaatı yapım işi
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır.

İhale Kayıt Numarası:2011/1052
1-İdarenin
a) Adresi:Fındık beldesi, Güçlükonak ilçesi ŞIRNAK
b) Telefon ve faks numarası:4866842200 - 4866842201
c) Elektronik Posta Adresi:findikbld@mynet.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2-İhale konusu yapım işinin
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer:FINDIK BELDESİ, GÜÇLÜKONAK İLÇESİ/ŞIRNAK
c) İşe başlama tarihi:
Sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren 15
gün içinde
yer teslimi yapılarak işe başlanacaktır.
ç) İşin süresi:
Yer tesliminden itibaren 365 (üçyüzaltmışbeş) takvim günüdür.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:FINDIK BELDESİ, GÜÇLÜKONAK İLÇESİ/ŞIRNAK
b) Tarihi ve saati:27.01.2011 - 09:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da Esnaf ve Sanatkarlar Odası veya ilgili Meslek Odası Belgesi.

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da esnaf ve sânatkar odasından veya ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri.

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi.

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimi göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:

Son on beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında taahhüt edilen ve teklif edilen bedelin
% 70
oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.3.2. Organizasyon yapısı ve personel durumuna ilişkin belgeler:
a) Anahtar Teknik Personel istenilmemektedir.
b) Teknik Personel:


Adet Pozisyonu Mesleki Unvanı Mesleki Özellikleri



1 Şantiye Şefi İnşaat Mühendisi Asgari 4 yıl deneyimli


4.3.3. Makine, teçhizat ve diğer ekipmana ilişkin belgeler


SIRA NO EKİPMAN CİNSİ MİKTARI

1 Ekskavatör 1 Adet

2 Traktör 1 Adet

3 JCB 1 Adet

4 Kamyon 1 Adet

 



4.4.Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler ve benzer işlere denk sayılacak mühendislik ve mimarlık bölümleri:
4.4.1. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:


 A/V Grubu


4.4.2. Benzer işe denk sayılacak mühendislik veya mimarlık bölümleri:
ihale konusu iş veya benzer işe denk sayılacak mühendislik bölümleri; “İnşaat Mühendisliği”’dir.

5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

500 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

FINDIK BELDESİ, GÜÇLÜKONAK İLÇESİ/ŞIRNAK adresinden satın alınabilir.

7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.



8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
FINDIK BELDESİ, GÜÇLÜKONAK İLÇESİ/ŞIRNAK
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.



9. İstekliler tekliflerini,

Her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.
Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 365 (üçyüzaltmışbeş) takvim günüdür.



12.
Konsorsiyum olarak ihaleye teklif


verilemez.




13. Diğer hususlar:
İhalede Uygulanacak Sınır Değer Katsayısı (N) : 1,20

a- “Sosyal Sigortalar Kurumu Başkanlığı Sigorta Primlerinin hak edişlerden Mahsup Edilmesi ve Ödenmesi İle Kesin Teminatların İadesi Hakkında Yönetmelik” Hükümleri uygulanacaktır.


b- İmalat aşamasında gerekli tüm malzeme ve işten çıkan enkazın ve molozun tahliyesi ile nakli Yükleniciye ait olup,ayrıca nakliye bedeli ödenmeyecektir.


c- İnşaat/imalat sahasına giren tüm malzemenin sorumluluğu,  Yükleniciye aittir. Bu malzemeler iş mahallinde Yüklenici tarafından korunacaktır.


d- Yüklenici, Belediyenin imalat/inşaat iş yerinde gerek kendisi, gerekse çalıştıracağı elemanları İşçi Sağlığı, İş Güvenliği ve Çevre Koruma Mevzuatına ve Yönetmeliklerine uymak ve bunu sürekli olarak takip ve kontrol etmek zorundadır.


e- İnşaat mahallinde, Yüklenici veya çalıştırdığı elemanlar veya makinelerden dolayı meydana gelebilecek her türlü hasar, zarar ve ziyan mahkemeden hüküm almaya gerek olmaksızın, Yüklenici tarafından karşılanacaktır. Ayrıca işçi ve ustalara ait tüm vergi, rüsum ve primler Yüklenici tarafından ödenecektir.


f- Yüklenici; eleman ve işçisini imalatın yapıldığı iş yerine (iş mahalline) kendi aracı ile götürüp getirecek ve iş yerindeki konaklama, yemek, barınma  v.s. ihtiyaçlarını kendisi karşılayacaktır.


g- Yüklenicinin teklifi ile birlikte yanıltıcı belge ve beyanda bulunduğu, belgelerde tahrifat yaptığı sözleşmenin imzalanmasından sonra tespit edilirse, kesin teminat Fındık Belediyesinin lehine irat kaydedilir ve sözleşmesi fesh edilir. İhaleden sonra Petrol’ce istenilen evraklarda, idarece şüpheli bir durum bulunması halinde verilen kurumlara teyit ettirilecektir.


h- Geçici teminatı nakit yatırmak isteyen ve ihale doküman ücretini yatırmak isteyen istekliler geçici teminatı Fındık Belediyesine ait muhasebe biriminden alacakları tahakkuk fişinde belirtilen belediyenin banka hesabına yatırmaları mecburidir. Başka banka hesabına yatırılan teminatlar ve doküman ücreti alındı belgesi geçersiz sayılacaktır.


ı- Ödeme yapılabilmesi için firma, Maliye Bakanlığı’nca yayınlanan Tahsilat Genel Tebliği (Seri:A Sıra No:2)’nde belirtilen çerçevede firmasının vadesi geçmiş borcunun olup olmadığını gösteren belge ile Sosyal Güvenlik Kurumu (SGK) tarafından yayınlanan Yönetmelik gereği SGK’na borcu olup olmadığını gösteren belgeyi Belediye’ye vermek zorundadır. Borcu olması halinde ise ilgili Yönetmelik ve Tebliğe göre işlem yapılacaktır.


i-Yüklenici, hat yapılacak güzergahların arazi çalışmalarını yeniden yapacak ve uygulamaya esas kesin projeleri oluşturacaktır. Bundan dolayı yükleniciye herhangi bir proje bedeli ödenmeyecektir.








Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Ø 200 mm. İÇ ÇAPINDA HDPE KORUGE KANALİZASYON BORUSU İLE KANALİZASYON ŞEBEKE İNŞAATI YAPILMASI (Geri Dolgu) 2500,00 metre
Ø 300 mm. İÇ ÇAPINDA HDPE KORUGE KANALİZASYON BORUSU İLE KANALİZASYON ŞEBEKE İNŞAATI YAPILMASI (Geri Dolgu) 1000,00 metre
Ø 150 mm. İÇ ÇAPINDA HDPE KORUGE KANALİZASYON BORUSU İLE KANALİZASYON ŞEBEKE İNŞAATI YAPILMASI (Geri Dolgu) 1000,00 metre
BUHAR KÜRLÜ 500 Dz.lu PREFABRİK PARSEL BACASI İMALATININ YAPILMASI 100,00 Adet
ÇIKIŞ ÇAPI Ø 200 mm. - Ø 300 mm OLAN BUHAR KÜRLÜ PREFABRİK 500 Dz.lu MUAYENE BACASI İMALATININ YAPILMASI (Geri Dolgu) 90,00 Adet