FİZİK TEDAVİ CİHAZI SATIN ALINACAKTIR
Sağlık Bakanlığı Müsteşarlık Kütahya Yoncalı Fizik Tedavi Ve Rehabilitasyon Hastanesi
9 KALEM FİZİK TEDAVİ CİHAZI ALIM İHALESİ alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/44874
1-İdarenin
a) Adresi : Yoncalı MERKEZ KÜTAHYA
b) Telefon ve faks numarası : 2742494180 - 2742494185
c) Elektronik Posta Adresi : satinalma@yoncalihastanesi.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP‟ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Kütahya Yoncalı Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Hastanesi
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalandığının,idare tarafından yüklenicinin kendisine veya tebligat için gösterdiği adrese yapılacak işe başlama talimatının tebliğinden itibaren mal teslim edilecek/işe başlanacaktır. İşin süresi
45 (kırkbeş) takvim günüdür.
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer : Kütahya Yoncalı Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Hastanesi
b) Tarihi ve saati : 27.04.2011 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk
ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
a) Teklif edilen cihazın teknik servisini gösterir liste b) Cihazın gerektiğinde yedek parçalarının kolay ve hızlı temini için Kütahya`ya en yakın yetkili servis listesi ile bu servislerde çalışan üretici firma tarafından eğitim sertifikası verilmiş personelin listesi.(Personele ait SGK prim bildirgeleriyle belgenecek)
4.3.2.
4.3.2.1. Standarda ilişkin belgeler:
a) Garanti sonrası cihaz bakım sözleşmesi için her yıl OcakAyında kalibrasyon dahil ihale fiyatının (dolar karşılığı )%3`ünü geçmeyecek oranda bedelini gösteren taahhütname verecektir. b) Cihaz bakımında belli periyodlarla değişmesi gereken, sıklıkla arıza yapabilen parça listesi ile bu parçaların dolar olarak bedelini gösteren liste. c) Garanti süresi sonrası üretici yada ithalatçı firmanın yüklenici firma tarafından ihalede verilen bakım (yılda bir kez kalibrasyon dahil)sözleşme bedeli ve yedek parça bedellerine sadık kalarak yükümlülükleri yerine getireceğine dair taahhütname verecektir. d)Cihazın garanti süresini gösterir belge.
4.3.2.2. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:
a) Teklif edilen cihazın T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına ( TİTUBB ) kayıtlı olduğunu gösterir belgenin olması. b)Teklifi veren firmaya ait UBB kaydı.
4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
a) Firma teklif edilen cihaza ait orjinal kullanım kılavuzu vermelidir.Ayrıca cihaza ilişkin çalışma esasları kılavuzunu ve etiket bilgilerini Türkçe olarak vermelidir. b)Cihazlara ait aplikasyon parametreleri,kullanım, arıza, bakım vs.ile ilgili orjinal kitap ve kataloglarıyla birlikte 1 adet Türkçe kullanım kılavuzu verilmesi zorunludur.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Kütahya Yoncalı Fizik
Tedavi ve Rehabilitasyon Hastanesi Satınalma Servisi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 60 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini T.C.Ziraat Bankası Kütahya Şb. TR65 0001 0001
7941 2624 9550 01 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale
dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da
dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Kütahya Yoncalı Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Hastanesi Satınalma
Servisi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3‟ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|