• İhale No
    2010/548318
  • İhale Adı
    FİZİK TEDAVİ TIBBİ CİHAZ VE SARF MALZEMELERİ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tıbbi Cihazlar
    Tıbbi İlaçlar ve Tıbbi Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    16 Şubat 2011 10:00
  • İdare
    Hatay Antakya Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Hatay
  • İşin İli
    Hatay
  • Yayın Tarihi
    12 Aralık 2013
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
FİZİK TEDAVİ TIBBİ CİHAZ VE SARF MALZEMELERİ SATIN ALINACAKTIR

Hatay Antakya Devlet Hastanesi Baştabipliği

FİZİK TEDAVİ TIBBİ CİHAZ VE SARF MALZEMELERİ ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2010/548318
1-İdarenin
a) Adresi : ALTINÇAY MH. M.KAFADAR CD. NO:53 ANTAKYA/HATAY
b) Telefon ve faks numarası : 03262194000 - 03262274435
c) Elektronik Posta Adresi : hataydhs1@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : www.antakyadh.saglık.gov.tr


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : HATAY ANTAKYA DEVLET HASTANESİ AMBAR BİRİMİ
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalanmasına müteakip 30 (Otuz) gün içerisinde teslim edilecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : HATAY ANTAKYA DEVLET HASTANESİ BAŞTABİPLİĞİ TOPLANTI SALONU ALTINÇAY MAH. M.KAFADAR CAD. ANTAKYA/HATAY
b) Tarihi ve saati : 16.02.2011 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:

 

 Bütün kalemler için; İsteklilerin T.C İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası'na (TİTUBB) sistemde kayıtlı olduklarını ve teklif ettikleri ürünlerin TİTUBB'da Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olduğuna dair belgeleri teklif ile birlikte sunacaklardır.Ayrıca istekli ürünün tedarikçi firmasının bayii olması durumunda bayii olması durumunda bayi olduğuna dair TİTUBB kaydı ibraz edilecektir.

1.,2.,3.,4.,6.,20.,21. ve 22. kalemler için;

Sanayi Bakanlığı Satış Sonrası Hizmetleri Yeterlilik Belgesi: İstekli imalatçıveya disribitör ise Sanayi Bakanlığı Satış Sonrası Hizmetleri Yeterlilik Belgesi'ni, İstekli yetkili bayi ise imalatçı yada distribütör firmasının sanayi Bakanlığı Satış Sonrası Hizmetleri Yeterlilik Belgesi'ni teklifle birlikte sunacaklardır.

İstekliler HUAP programından hazırlanmış ihale bildirim formlarını XML formatında hazırlayarak elektronik ortamda (CD) teklifle sunacaklardır.


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve Teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:

Yedek Parça : 1., 2., 3., 4., 6., 7., 20., 21., ve 22. kalemler için yetkili satıcı firma ile distribütör firma veya üretici firma yedek parçaların 10(On) yıl boyunca geçerli olacak döviz bazındaki fiyatlı parça listelerini ve yıllık periyodik bakım bedellerini parça dahil ve parça hariç olmak üzere hazırlanacak olan belgeyi onaylı bir şekilde teklifle birlikte vereceklerdir.

Garanti : Bütün kalemler için teklif edilen ürünler en az  2(iki) yıl garantili olacajk ve bu garanti Türkiye Temsilcisi ve varsa yetki verilen satıcı firma tarafından muayene aşamasında verilecektir. Garanti bitiminden sonra ayrıca en az 10(On) yıl süreyle ücreti mukabilinde yedek parça sağlamayı Türkiye Temsilcisi ve varsa yetki verilen satıcı firma tarafından hazırlanan belgeyi onaylı bir şekilde muayene komisyonuna sunacaklardır.Ayrıca tıbbi cihazların kullanma klavuzu ve etiket belgeleri Türkçe olacak ve Türkçe kullanım klavuzu ve etiket balgeleri muayene komisyonuna sunacaklardır.

4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

Katolog: Bütün kalemler için  Teknik Şartname maddelerinin işaretlenmiş olduğu katolog teklif ile birlikte sunulacaktır.

Teknik Şartnameye Cevap Yazısı: Bütün kalemler için istekliler ihale konusu malzemeye ait teknik şartnamede yazılı maddelerin sıralanışına göre hazırlayacakları teknik şartnameye cevap şeklindeki yazılarını onaylı bir şekilde teklif ile birlikte sunacaklardır.

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Son 5 (Beş) yıl içerisinden özel veya kamu kurumlarında tıbbi demirbaş veya tıbbi cihaz satış işi yapmış olmak kabul edilir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 200 TRY (Türk Lirası) karşılığı HATAY ANTAKYA DEVLET HASTANESİ SATINALMA BİRİMİ.Ayrıca Antakya Ziraat Bankası Merkez Şubesi 310001000306 Iban 39367081-5001 no?lu hesaba ücreti yatırılmak ve dekontu idareye fakslanmak üzere ihale dokümanı karşı ödemeli olarak kargo yoluyla gönderilebilecektir. adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar HATAY ANTAKYA DEVLET HASTANESİ BAŞTABİPLİĞİ ALTINÇAY MAH. M.KAFADAR CAD. ANTAKYA/HATAY adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
ESWT CİHAZI 1,00 ADET
OMUZ CPM CİHAZI 1,00 ADET
DİZ CPM CİHAZI 2,00 ADET
MANYETİK DİRENÇLİ OMUZ ÇARKI 1,00 ADET
EL REHABİLİTASYON MASASI 1,00 ADET
KOMBİNE ELEKTROTERAPİ 4 KANAL- ULTRASON VAKUM CİHAZI 5,00 ADET
HAOTPACK KAZANI 1,00 ADET
EL EGZERSİZ SETİ 1,00 ADET
EGZERSİZ TÜPÜ SETİ 1,00 ADET
EGZERSİZ TOPU 1,00 ADET
DENGE TAHTASI 1,00 ADET
PORTATİF EGZERSİZ ÜNİTESİ 1,00 ADET
DİRENÇLİ PARMAK EGZERSİZ ALETİ 5,00 ADET
GANYOMETRİ SETİ 2,00 ADET
KUM TORBASI SETİ 10,00 ADET
FTR BEL KEMERİ 4,00 ADET
EGZERSİZ TÜPÜ AKSESUARLARI SETİ 1,00 ADET
YEDİ PARÇALI EL DEĞERLENDİRME SETİ 1,00 ADET
THERA BANDA SETİ 1,00 ADET
YATARAK(YATAKLI) SERVİKAL TRAKSİYON CİHAZI 1,00 ADET
OTURARAK (DUVARA MONTELİ) SERVİKAL TRAKSİYON CİHAZI 1,00 ADET
ALT VE ÜST EXTREMİTE ERGOMETRİ EGZERSİZ CİHAZI 1,00 ADET