TÜRKİYE HALK SAĞLIĞI KURUMU DESTEK HİZMETLERİ BAŞKAN YARDIMCILIĞI
Florürlü Vernik (set olarak) alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2017/82380 |
1-İdarenin | ||
a) Adresi | : | Sağlık Mahallesi A. Adnan Saygun 2 Caddesi No: 55 06430 Sıhhiye ÇANKAYA/ANKARA |
b) Telefon ve faks numarası | : | 3125655233 - 3125655092 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | satinalma@thsk.gov.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | 5.000.000 Adet Florürlü Vernik (set olarak) Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yeri | : | Türkiye Halk Sağlığı Kurumu Depoları ve 81 İl Halk Sağlığı Müdürlüklerine |
c) Teslim tarihi | : | 1.Teknik şartnamedeki hükümler doğrultusunda Sözleşme imzalanıp işe başlama tarihinden itibaren mal/malzeme 160(Yüz Altmış) takvim günü içinde ve 2 (İki) parti halinde, idarenin göstereceği yerlere teslim edilecektir. İlk partide 2.500.000 adet ürün sözleşmenin imzalanmasını takiben en geç 90(doksan) gün içinde; kalan 2.500.000 adet ürün ise ilk parti teslimatından sonra 70(yetmiş) gün içinde teslim edilecektir.Tüm parti ürünlerin toplam teslimat süresi 160(Yüzaltmış) günden fazla olmayacaktır. 2.Kurum deposuna teslim edilen ürünler, muayene kabulün tamamlanmasından sonra, yüklenici firma tarafından, idarenin vereceği listeye göre 81 ilin halk sağlığı müdürlüğüne 10 (on) gün içerisinde teslim edecektir.Teslim tutanakları idareye sunulacaktır. 3.Yüklenici, İdarece onaylanmış teslim programına aynen uymak zorundadır. Ancak zorunlu hallerde İdarenin uygun görüşü ile teslim programında değişiklik yapılabilir. İdarece onaylanan bir süre uzatımı bulunduğu takdirde, Yüklenici bu hususun kendisine tebliği tarihinden başlamak üzere 3 (üç) gün içinde yeni duruma göre bir teslim programı düzenlemek zorundadır. Teslim edilecek ürünlerin imal tarihi ile son kullanma tarihlerine fatura veya teslimat belgesinde yer verilecektir. |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | Türkiye Halk Sağlığı Kurumu Destek Hizmetleri Başkan Yardımcılığı Satınalma ve İdari İşler Daire Başkanlığı İhale Birimi (Refik Saydam Yerleşkesi Sağlık Mah. A.Adnan Saygun 2 Cad.No: 55 A Blok Sıhhıye-Çankaya/ANKARA) |
b) Tarihi ve saati | : | 31.03.2017 - 10:30 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler |
Teklif edilen bedelin % 10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi kredisini veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu, Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir. |
4.2.2. İş hacmini gösteren belgeler: |
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu, b) Taahhüt altında devam eden mal satışlarının gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen mal satışlarının parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar, Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir. Bu belgelerdeki tutarların, toplam ciro için, isteklinin teklif edeceği bedelin % 25 inden, taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlere ilişkin mal satışlarının parasal tutarının ise teklif edilen bedelin % 15 inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir. Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayan istekliler, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde belgeleri sunulan son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır. Yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait gelir tablosunu sunmayanlar, iki önceki yılın gelir tablosunu sunabilirler. Bu gelir tablosunun yeterlik kriterini sağlayamaması halinde, iki önceki yılın ve üç önceki yılın gelir tabloları sunulabilir. Bu durumda gelir tabloları sunulan yılların parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler: |
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 10 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi. |
4.3.2. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler: |
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler, b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler, c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi. İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir. a) Aday veya istekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi, b) Adayın veya isteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen Kapasite Raporu, c) Adayın veya isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen İmalat Yeterlik Belgesi, ç) Adaylar veya isteklilerin adlarına veya unvanlarına düzenlenmiş olan teklif ettiği mallara ilişkin yerli malı belgesi veya teknolojik ürün deneyim belgesi, d) Adayın veya isteklinin alım konusu malı ürettiğine ilişkin olarak ilgili mevzuat uyarınca yetkili kurum veya kuruluşlarca düzenlenen ve aday veya isteklinin üretici veya imalatçı olduğunu gösteren belgeler. İstekli imalatçı olduğunu yukarıdaki belgelerden birini sunarak tevsik edecektir.Bu belgelerin ihale veya son başvuru tarihinde geçerli olması gerekmektedir. |
4.3.3. |
4.3.3.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler: |
İstekliler ve isteklilerin teklif ettiği ürünler TITUBB kayıt/bildirim işlemini tamamlamış olmalıdır.Teklif veren istekliler, teklif edilen ürünlerin/cihazların T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası(UBB) tarafından onaylanmış bulunan ürün numarasını, ihale sıra numarasını belirterek, teklifleriyle birlikte, yazılı olarak vereceklerdir.UBB tarafından onaylanmayan ürünlerin alımı yapılmayacaktır.Ürünün TITUBB kaydı CLASS II a olarak yapılmış olmalıdır.
|
4.3.4. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman: |
- İstekliler teklif edecekleri ürünlere ait, ihale sıra numarası, firma adını yazarak 20 (Yirmi) adet numuneyi ihale saatinden önce idareye teslim edip,ihale dosyasına teslim tutanağını koymak zorundadır.İhale dosyasında teslim tutanağı olmayan,numune üzerinde firma adı,sıra numarası yazılı olmayan kalemler değerlendirme dışı bırakılacaktır. -İstekli,Ürüne ait muhafaza koşullarını içeren, farklı sıcaklık değerlerinde, ürün yapısında ve etkinliğinde meydana gelebilecek değişimleri gösteren, değişim oluşması halinde nasıl hareket edileceğine dair algoritmaları içeren ayrıntılı bir kullanım kılavuzu teklif ekinde sunulacaktır. - İstekli firma tarafından, ürün için uluslararası geçerliliği olan içerik analiz yönetemi ile ürün yapısında ve içeriğinde değişime neden olarak ürünün kullanılmasına engel olacak durumların tespit edileceği analiz yönetemleri, uygulama basamakları teklif ekinde sunulacaktır. -İstekliler ürüne ait doküman içeriği; ürüne ilişkin kullanım talimatını, saklama şartlarını, endikasyon ve kontrendikasyonlarını, ürün içeriğindeki maddeler ile bu maddelerin miktar veya oranlarını, ürünün içerdiği florid iyonunun miktarını (ppm) ihtiva etmelidir. Ayrıca, ürün içeriğindeki maddelerin miktar ve oranları ile içerdiği florid iyonunun kaç ppm olduğuna ilişkin akredite olmuş uluslararası geçerliliği olan kuruluşlar tarafından raporlanmış olmalıdır.Raporlar; orijinal dilinde ve Türkçe olarak teklif dosyası ile birlikte sunulmalıdır. Belgelerin Türkçeye çevrilmesi işlemi firma tarafından, yeminli bir tercümana yaptırılacaktır. - İstekliler, şartname maddelerine Türkçe olarak, ayrı ayrı ve şartnamedeki sıraya göre cevap vereceklerdir. Bu cevaplar “Şartnameye Uygunluk Belgesi” başlığı altında teklif veren firmanın başlıklı kağıdına yazılmış ve yetkili kişi tarafından imzalanmış olmalıdır. Bu cevaplar orijinal doküman ile karşılaştırıldığında herhangi bir farklılık bulunursa, firma ihale dışı bırakılacaktır. Ürünün markası belirtilecektir. Şartnameye uygunluk belgesi hazırlamayan ve şartnamede istenilen teknik özellikleri sağlamayan firmaların teklifleri reddedilecektir. |
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler: |
4.4.1.
Kamu veya Özel Sağlık kurumlarına muhtelif tıbbi malzeme, diş sarf malzemeleri, florür vernik satışı benzer iş olarak kabul edilecektir. |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 3 (üç) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Sağlık Bakanlığı Merkez Saymanlık Müdürlüğüne "Konur 2 Sokak No:37 Kızılay Ankara " doküman bedeli yatırılması durumunda Türkiye Halk Sağlığı Kurumu Destek Hizmetleri Başkan Yardımcılığı Satınalma ve İdari İşler Daire Başkanlığı İhale Birimi (Sağlık Mahallesi A.Adnan Saygun 2 Cad No: 55 06100 Sıhhıye/Ankara) adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Türkiye Halk Sağlığı Kurumu Destek Hizmetleri Başkan Yardımcılığı Satınalma ve İdari İşler Daire Başkanlığı İhale Birimi (Refik Saydam Yerleşkesi Sağlık Mah. A.Adnan Saygun 2 Cad.No: 55 A Blok Sıhhıye-Çankaya/ANKARA) adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
Florid Vernik Seti | 5.000.000 | adet |
İhale İptal Edilmiş.
IKN : 2017/82380
İptal Nedeni : İhaleye Geçerli Teklif Veren İstekli Çıkmaması Nedeniyle -
İptal Tarihi : 05 Nisan 2017