• İhale No
    1702999
  • İhale Adı
    FORD MARKA ARACIN MOTOR REVİZYONU YAPILMASI HİZMET İŞİ ALIMI
  • Sektör
    Araç ve Yedek Parça Satış ve Bakımı
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    26 Eylül 2018 10:30
  • İdare
    ANKARA İL JANDARMA KOMUTANLIĞI
  • İhale İli
    Ankara
  • İşin İli
    Ankara
  • Yayın Tarihi
    24 Eylül 2018
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

DETAY Pazartesi 24.Eylül.2018
KAYIT SIRA NUMARASI 
105725
İŞİN TANIMI 
FORD MARKA ARACIN MOTOR REVİZYONU YAPILMASI HİZMET İŞİ ALIMI.
İŞİN MİKTARI 
1 (BİR) KALEM
İHALENİN YAPILACAĞI YER 
İL J.K.LIĞI/ANKARA
İRTİBAT TELEFONLARI 
0-312-387-35-15 (8178)
İHALE KOMİSYONU 
İHALE KOMİSYON BAŞKANLIĞI
İHALE TARİH VE SAATİ 
26 Eylül 2018 Çarşamba 10:30:00
TESLİM YERİ 
ANKARA İL JANDARMA KOMUTANLIĞI BAKIM ONARIM KOMUTANLIĞI
TEDARİK USULÜ 
4734 SAYILI KİK, MADDE:22/d, DOĞRUDAN TEMİN USULÜ
İHALE DÖKÜMANI DOSYA İNDİR
İHALE İLAN METNİ
ALINACAK MALZEMENİN CİNS VE MİKTARI:

1. FORD TRANSIT 450 ED MOBİL ASAYİŞ KARAKOL ARACININ MOTOR REVİZYONU YAPILMASI İŞİ. (06 JAA 059 PLAKALI) 1 ADET


PARÇALI BAKIM VE ONARIMI YAPILACAK OLAN İŞLER :

CİNSİ:FORD TRANSİT 450 ED MODEL:2014 ŞASİ NO:NM0XXXTTFXDD10539 GARANTİ:YOK

1.Motor komple revizyon yapılacak,motor piston ve segman değişecek,motor ana kol yatak,kol yatak,kol burcu değişecek 1 ADET
2.Silindir kapak değişecektir.Subaplar ve subap lastikleri değiştirilerek subaplar alıştırılacak,piston yükseklikleri ayarlanacak. 1 ADET
3.Yağlama emzikleri değişecek olup yüklenici tarafından alınacaktır. 1 TAKIM
4.Yapılan motorların krank ve pistonların montajı yüklenici firma tarafından takılacak,Cıvata ve somunlar uygun torkta sıkılacak. 1 ADET
5.Triger zincir seti değiştirilecektir. 1 ADET
6.Motor conta takımı alt üst komple yüklenici tarafından temin edilecektir
7.Yedek parçalar yüklenici tarafından karşılanacaktır.
8.Motor Bloğu çatlak testi edilecek.Kırık civatalar çıkarılacaktır.
9.Yüklenici firma tarafından ISO 9001-2008 STANDARTLARINA UYGUNLUK BELGESİ istenecektir.


TEDARİKTE ARANACAK HUSUSLAR :

1. Bilinen arıza haricinde arıza meydana gelmesi durumunda, meydana gelen arızanın giderilmesi yüklenici firma tarafından yapılacaktır. Bu ve benzeri yapılan işler için yüklenici firmaya idare tarafından ayrıca bir ücret ödenmeyecektir.
2. İşin yapımında kullanılacak her türlü; malzeme, alet, araç, gereç, ayar cihazı, tüm sarf malzemeleri, yedek parçalar vb. yüklenici firma tarafından karşılanacaktır.
3. İşin yapımında kullanılacak her türlü; yedek parça ve sarf malzemesi, imalatçı firmanın kataloglarındaki özellikleri eksiksiz olarak ihtiva edecek, sistemin ve malzemelerin orijinal biçim ve fonksiyonlarını değiştirmeyecek ve bozmayacak şekilde, yeni (Kullanılmamış), orijinal ve birinci sınıf kalitede malzemelerden olacaktır.
4. Yapılacak tüm işlemler ile malzemelerin nakliyesi, taşınması, imalat, demontaj, montaj, tesisat kurulumu ve işçilik yüklenici firma tarafından karşılanacaktır.
5. Yapılacak işin ve malzemenin komple genel bakım, temizlik ve kontrolü yapılacaktır.
6. Kullanıcı personele, yapılan iş ve malzemelerin kullanılması ile ilgili yerinde eğitim verilecektir.
7. Yüklenici firmanın veya çalışan personelinin, iş esnasında, bu alandaki, bina müştemilatı, malzeme ve eşyalara, dikkatsizlik ve tedbirsizlikten kaynaklanan vereceği her türlü zarar ve hasar yüklenici firma tarafından karşılanacaktır. Her türlü kaza ve hasara karşı yüklenici firma sorumludur.
8. Yüklenici firma işi, fen ve sanat kurallarına uygun olarak yapacaktır.
9. Yüklenici firma tarafından bakım ve onarımı ile değişimi yapılan malzemeler için teknik servis formu düzenlenecek ve imzalanacak ve idareye teslim edilecektir. Teknik servis formuna bakım ve onarımı yapılan işlerin detayı ile değişimi yapılan malzemelerin cins ve miktarı yazılacaktır. Bakım ve onarımı yapılan işler ile değişimi yapılan malzemeler yüklenici firma tarafından bir (1) yıllık süre ile garanti kapsamında olacaktır.
10. Yüklenici firma tarafından yapılacak iş ve arıza yerinde görülecek, keşfi yapılacak ve tüm arızaları tespit edilecektir. İşle ilgili tüm onarım ve bakımlar yapılarak, çalışır vaziyette teslim edilecektir. Anlaşılmayan hususlar idare ile koordine edilecektir.
11. Yüklenici firma personeli, çalışacağı yerde tüm kişisel koruyucu donanımlarını eksiksiz kullanmak, tüm iş ve emniyet kurallarına uymakla yükümlüdür. Bu husus yüklenici firma tarafından takip ve kontrol edilecektir.
12. Yüklenici firma İş Kanunu'nun iş sağlığı ve iş güvenliği hükümlerine göre çalıştıracağı personelin sağlık ve emniyet tedbirlerin alacaktır.
13. Yukarıda belirtilen hususların doğruluğu yüklenici firma tarafından yazılı olarak taahhüt edilecektir.

AÇIKLAMALAR
Mal Alımı / Hizmet İşi Alımı / Yapım İşi Alımı sözleşmesinin imzalanmasından itibaren işin teslim süresi ONBEŞ (15) takvim günüdür. Kısmi teklif verilmeyecektir. İhaleyi kazanan firmadan Karar Pulu Bedeli, Sözleşme ve Garanti Taahhütnamesi bedeli alınacaktır. Yapılan işe bir (1) yıl süre ile Garanti Taahhütnamesi verilecektir. Matbu teklif mektubu ve tüm tedarik evrakları İhale Komisyon Başkanlığından bizzat gelerek alınacaktır. Ankara İl J.K.lığı tarafından teslim edilen matbu teklif mektubu haricinde, verilen teklif mektupları hiçbir şekilde değerlendirmeye alınmayacaktır. İhale sonucu kazanan kişi/firma, sözleşme ve diğer evrakların tanzimini idare merkezinde yapacaktır.
 
 

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim