• İhale No
    1941346
  • İhale Adı
    FORD MARKA ARAÇLARIN BAKIM ONARIMI İŞİ HİZMET ALIMI
  • Sektör
    Araç ve Yedek Parça Satış ve Bakımı
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    07 Ekim 2019 15:30
  • İdare
    Balıkesir İl Jandarma Komutanlığı
  • İhale İli
    Balıkesir
  • İşin İli
    Balıkesir
  • Yayın Tarihi
    07 Ekim 2019
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

DETAY Cuma 04.Ekim.2019
KAYIT SIRA NUMARASI 
119560
İŞİN TANIMI 
FORD MARKA ARAÇLARIN BAKIM ONARIMI İŞİ HİZMET ALIMI
İŞİN MİKTARI 
6 ADET
İHALENİN YAPILACAĞI YER 
İL J.K.LIĞI/BALIKESİR
İRTİBAT TELEFONLARI 
02662212400-8126
İHALE KOMİSYONU 
İHALE KOMİSYON BAŞKANLIĞI
İHALE TARİH VE SAATİ 
7 Ekim 2019 Pazartesi 15:30:00
TESLİM YERİ 
BALIKESİR İL JANDARMA KOMUTANLIĞI
TEDARİK USULÜ 
4734 SAYILI KİK, MADDE:22/d, DOĞRUDAN TEMİN USULÜ
İHALE DÖKÜMANI DOSYA İNDİR
İHALE İLAN METNİ
S.NU STOK NO MALZEMENİN ADI BİRİMİ MİKTARI BİRİM FİYATI TOPLAM FİYATI
1 10 JAA 038 PLAKALI FORD TOURNEO CONNECT ARACI BAKIM ONARIMI ADET 1
2 10 JAA 207 PLAKALI FORD CONNECT ARACI BAKIM ONARIMI ADET 1
3 10 JAA 121 PLAKALI FORD TOURNEO CONNECT ARACI BAKIM ONARIMI ADET 1
4 10 JAA 049 PLAKALI FORD TOURNEO CONNECT ARACI BAKIM ONARIMI ADET 1
5 10 JAA 040 PLAKALI FORD CUSTOM ARACI BAKIM ONARIMI ADET 1
6 10 JAA 161 PLAKALI FORD CUSTOM ARACI BAKIM ONARIMI ADET 1
AÇIKLAMALAR
MAL/İŞ'E AİT İDARİ ŞARTLAR
1. Teklifin geçerlilik süresi, idareye teslim tarihinden itibaren 30 takvim günü olacaktır
2. Yüklenici firma tarafından değişimi yapılan parçalar ve onarımlar için en az 6 (altı) ay süreli garanti taahhütnamesi verilecektir.
3. İhtiyacın tamamı bir istekliden temin edilecek olup, fiyat değerlendirilmesi ihtiyacın kısmı/kalemi için istekilirece verilen toplam teklif bedeli üzerinden yapılmayacak ve en düşük fiyat esas alınacaktır. Sadece ihtiyacın belli bir kısmı/kalemi için verilen teklifler kabul edilmeyecek ve kısım/kalem bazında teklif değerlendirilmesi yapılmayacaktır.
4. Teklifler KDV hariç olarak verilecektir.
5. Mal / İş idareye BEŞ ( 5) takvim gününde teslim edilecektir. Söz konusu iş için sözleşme yapılmış ise işin teslim tarihi sözleşmede yazılı iş bitim tarihi esas alınacaktır.
6. Mal / iş idarece denetim, muayene ve kabul işlemi yapıldıktan sonra teslim alınacaktır.
7. İdare Mal / işi alıp almamakta veya bir kısmını almakta serbesttir.
8. Söz konusu malın / işin kati kabülünü müteakip taşınır mal işlem belgesi 810 numaralı taşınır mal saymanlığınca kesilecek olup, vergi borcu yoktur yazısı yüklenici firma tarafından 810 numaralı taşınır mal saymanlığına verilecek ve maliye şube müdürlüğünce mali kontrollerin yapılmasını müteakip gerekli belge düzenlenerek ödemesi yapılacaktır.
9. Teklif Mektubu ve ekleri okunup, kabul edildiği, teklif edilen bedelin rakam ve yazı ile yazılması, aritmetik hata olmaması, üzerinde silinti kazıntı ve düzeltme bulunmaması, Ad,Soyad ve ticaret ünvanı yazılmak suretiyle yetkili kişilerce imzalanmış olmalıdır.
10. Yüklenici ile idare arasında sözleşme imzalanmayacaktır. Yüklenici firma tarafından karar damga pulu bedeli %569 (binde beşyüzaltmışdokuz) yatırılacaktır.
11. Teklif mektubu şartnamesinin uygulanmasından doğabilecek ihtilaflar BALIKESİR Mahkemelerince 4734 sayılı Kanun hükümleri dahilinde çözümlenir.
12. 3065 sayılı KDV Kanunu ve 117 sayılı KDV tebliği gereği, (1.000,00 TL' yi aşan) hizmet alımlarında 5/10 oranında tevkifat uygulanacaktır. Faturada gösterilecektir.
MAL/İŞ'E AİT TEKNİK ŞARTLAR
Hizmet Alımı Onarım Keşif Formlarında belirtilen hususlara göre yapılacaktır.
 
 

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim