MERSİN ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜ İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI İHTİYACI 1 ADET XEROX WORKCENTRE 7535 RENKLİ BASKI FOTOKOPİ MAKİNASI SATIN ALINACAKTIR.
DEVLET MALZEME OFİSİ
MERSİN İRTİBAT BÜROSU MÜDÜRLÜĞÜNDEN
Ofisimizce, Mersin Üniversitesi Rektörlüğü İdari ve Mali İşler Dairesi Başkanlığı ihtiyacı aşağıda cins ve miktarı yazılı malzeme Ofis’imiz tip ticari şartnamesi ile teknik şartnamesi ve ihale ek şartlar listesinde belirtilen şartlarla, açık teklif isteme usulü ile iç piyasadan satın alınacaktır.
|
|
NEYE GÖRE
|
SON TEKLİF
|
MALZEMENİN CİNSİ
|
MİKTARI
|
ALINACAĞI
|
VERME TARİHİ
|
XEROX WORKCENTRE 7535 RENKLİ BASKI FOTOKOPİ MAKİNASI
|
1 adet
|
Teknik Şartname
|
22.05.2012
|
1-Teklif mektupları iç içe konulmuş iki zarf halinde olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZ TEKLİF EDİLEN FİYATIN YAZILI OLDUĞU TEKLİF MEKTUBU, dış zarfta ise iç zarfla birlikte teknik şartname ile Ofis Tip Ticari Şartnamesi ve ihale ek şartlar listesinin aynen kabul edildiğini belirten yazı ve Tip Ticari Şartnamesi’nin 2. maddesinde yazılı belgeler bulunacaktır.
2-Teklifler, yukarıda gösterilen günde en geç saat 14,00’ ye kadar Müdürlüğümüzde bulundurulacaktır. Geç gelen teklifler ile postada vaki gecikmeler dikkate alınmayacaktır.
3- Teklif mektuplarının, son teklif verme günü saat 14.00’de evvela dış zarfları açılacak, dış zarf muhteviyatına göre tekliflerinde noksanlık bulunmayan firmaların iç zarfları da açılacak olup, buna müteakip yazılı teklifleri alınan firmaların devamında tekliflerini sözlü olarakta sürdürmeleri sağlanacaktır. İsteklilerin ihalenin devamında sözlü olarak indirim teklifinde bulunabilmeleri için yetki belgelerini getirmeleri gerekmektedir.Uygun olmayan teklifler ise açılmadan teklif sahiplerine iade edilecektir.Gerekli görülmesi halinde firmalar hakkında mali ve teknik yönden yeterlilik araştırması yaptırılacaktır.
4- Teklifler ihaleye esas ticari şartnamenin 7. maddesinde belirtilen şartlarla iç zarfların açılmasını müteakip 30 gün opsiyonlu olacaktır.
5- Teklif edilen bedelin %3’ünden az olmamak üzere istekliler tarafından belirlenecek tutarda GEÇİCİ TEMİNAT verilecektir.
6- İhale konusumalzemenin tamamı için teklif verilecek olup, kısmi teklifler değerlendirilmeyecektir.
7- Söz konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3.maddesi (g) fıkrası (istisna) kapsamında olup, Ofis satın alma konusu malzemeyi ihale edip etmemekte, kısmen ihale etmekte veya dilediği istekliye vermekte tamamen serbesttir.
MERSİN ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜ İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI İHTİYACI 1 ADET XEROX WORKCENTRE 7535 RENKLİ BASKI FOTOKOPİ makinası ile ilgili
İHALE EK ŞARTLARI
1) Tip Ticari Şartnamenin “İHALEYE GİREBİLME ŞARTLARI” başlıklı 2. maddesinin diğer belgeler kapsamındaki (i) bendi çerçevesinde verilecek ilave belgeler:
a) Firma imalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belgeler veya sanayi sicil belgesi veya kapasite raporu,
b) Firma yetkili satıcı ise, yetkili satıcı olduğunu gösteren belgeler,
c) Türkiye’deki belgelerin yanı sıra serbest bölge faaliyet belgesi,
d) 4077 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve bu Kanun’a dayanılarak yürürlüğe konulan “Sanayi Mallarının satış Sonrası Hizmetleri Hakkında Yönetmelik” gereğince, Yönetmelik eki listede yer alan her malzeme grubu için;
1) “Satış Sonrası Hizmet Yeterlik Belgesi”
2) Yönetmelik eki listede yer alan ve her mal grubu için belirlenen kullanım ömrü süresince, satış sonrası hizmetleri sağlamak üzere yine listede belirtilen yer, sayı ve özellikte kurulmuş olan servis istasyonlarının,
- Açık adres ve ticaret unvanlarının,
- Telefon ve faks numaralarının,
- Servis yetkililerinin telefon ve faks numaralarının
belirtilmesi suretiyle Listesi ve “Yetkili Servis Anlaşmalarının” Noter tasdikli birer sureti,
e) Olması halinde, TSE belgesi ve TSEK belgesi gibi belgeler ile işin gerektirmesi halinde uluslar arası kurallara uygun şekilde akredite edilmiş kalite kontrol kuruluşları tarafından verilen sertifikalar ile can ve mal güvenliği bakımından önem arz eden ve Sanayi ve Ticaret Bakanlığı tarafından yayımlanan tebliğler ile TSE marka zorunluluğu getirilen sanayi malları için TSE belgesi,
f) 4077 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve bu Kanun’a dayanılarak yürürlüğe konulan “Garanti Belgesi Uygulama Esaslarına Dair Yönetmelik” uyarınca firma garanti belgesiyle satılmak zorunda olan mallara ait garanti belgelerinin orijinal nüshaları,
2) Garanti kapsamındaki malzemede sözleşme süresi içerisinde tespit edilecek hata, ayıp ve eksikliklerin garanti sağlayan kişi veya kuruluş tarafından giderilmesini firma üstlenecektir. Bu yükümlülüğün firma tarafından yerine getirilememesi halinde idarenin ( malı teslim alan kurum veya kuruluşun ) garantinin sağlanması için yapacağı tüm giderleri varsa firmanın alacaklarından kesmek veya teminatını paraya çevirmek suretiyle tahsil etmek, yoksa firmadan talep etmek hakkına sahiptir.
Garanti süresi boyunca firma tarafından, malın kullanım kılavuzu veya diğer dokümantasyonunda belirtilen periyotlarda bakımı sağlanacaktır.
Firmanın sözleşmede hüküm altına alınmış olmasına rağmen; bakım ve onarım yükümlülüğünü yerine getirmekten imtina etmesi veya gecikmeli olarak yerine getirmesi nedeniyle mallarda oluşacak zarar ve hasarların giderilmesinden firma sorumlu olacaktır. Firmanın bakım ve onarım yükümlülüğünü tam veya zamanında yerine getirmemesi sebebiyle malın onarımı imkansız hale gelmişse ve bu durum garanti kapsamı dışında ise, firma, malın aynısını ücretsin temin etmekle yükümlü olacaktır.
3) İhale konusu her bir malzemenin tamamı için teklif verilecek olup, kısmi teklifler değerlendirilmeyecektir.
4) Teklifler, ihaleye esas ticari şartnamenin 7. maddesinde belirtilen şartlarla iç zarfların açılmasını müteakip 30 gün opsiyonlu olacaktır.
5) Teklif mektuplarının, son teklif verme günü saat 14:00’de evvela dış zarfları açılacak, daha sonra teklif mektubu ile birlikte gönderilmesi gerekli olan belgeler incelenecektir. Bunu müteakip yazılı teklifleri alınan firmaların devamında tekliflerini sözlü olarak da sürdürmeleri sağlanacaktır. Uygun olmayan teklifler ise açılmadan teklif sahiplerine iade edilecektir.
6) İhale konusu malzemenin teslim süresi, sözleşme akdini müteakip 30 (Otuz) gün olup, teslimat bu süre içerisinde Mersin Üniversitesi Rektörlüğü İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığınca gösterilecek yere teknik şartnamesine ve ihale şartlarına uygun olarak kullanıma hazır halde teslim edilecektir.
7) Ofisin muayene hakkı saklı kalmak kaydıyla, ihale konusu malzemenin muayenesi teknik şartnamesine uygun olarak ihtiyaç sahibi kuruluşça yapılacaktır.
8) İhale konusu malzemenin bedeli, kuruluşa yapılacak teslimatı müteakip Malzeme Muayene Teslim ve Tesellüm Tutanağının Kuruluşça mahallinde düzenlenip resmi bir yazı ekinde Müdürlüğümüze gönderilmesinden sonra Ofisimiz ticari şartname hükümleri dahilinde ödenecektir.
9) Geçici Teminat: Teklif edilen bedelin %3’ünden az olmamak üzere istekliler tarafından belirlenecek tutarda vadesiz geçici teminat verilecektir.
10) Teklifler, Katma Değer Vergisi hariç verilecektir.
İHALE KAYIT NUMARASI: 2012/ 64246
MERSİN İRTİBAT BÜROSU MÜDÜRLÜĞÜMÜZ BANKA HESAPLARI:
**T.C. ZİRAAT BANKASI IBAN NO ** TR 29 000 1000 207 351 142 82 5001
**T.VAKIFLAR BANKASI IBAN NO ** TR 07 000 15 001 5800 7293 905 504
T.HALK BANKASI IBAN NO: TR05 0001 2009 5910 0013 0000 09