T.C.
KIRŞEHİR VALİLİĞİ İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ Kırşehir Sağlık Bakanlığı-Ahi Evran Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi
Sayı: 75990205-869 -1206 Kom Hizmet/Malzeme Alımı
Ahi Evran Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hast. ihtiyacı olan aşağıda cins ve miktarı yazılı Malzeme/Hizmet Doğrudan alım usulü ile ihale edileceğinden vereceğiniz teklif mektubunuzu satmalma birimine fax yada elden ulaştırmanızı rica ederim.
Hastanemiz Tel: 0386 2134515 Dahili: 1878-1879-1898 Hastanemiz Faksı: 0386 213 32 31
E-mail: kirsehireah.salma@saglik.gov.tr
NOTrTeklif mektupları en geçQ,^<../«0.S!../2O18-Saat: j ^2 c> &
Kadar Satınalma Birimine Ulaştırılmalıdır.
SIRA |
U.B.B. |
MALZEMENİN CİNSİ |
MARKA VE MODELİ |
MİKTARI |
BİRİM FİYAT |
TOPLAM FİYAT |
|
1 |
|
Trump Adler TA3220 Fotokopi Mak. Drum Ünitesi değişimi |
|
1 |
Adet |
|
|
2 |
|
Panasonic 8016 Fotokopi Mak. Drum bıçağı değişimi (Mucur) |
|
1 |
Adet |
|
|
3 |
|
Trump Adler TA3230 Fotokopi Mak. Kaset Roller değişimi |
|
1 |
Adet |
|
|
4 |
|
Trump Adler TA4030 Fotokopi Mak. Bakım Kiti değişimi |
|
1 |
Adet |
|
|
5 |
|
Hp 1018 Yazıcı Pres Roller değişimi |
|
1 |
Adet |
|
|
TOPLAM = |
|
DİKKAT EDİLECEK HUSUSLAR
1- Teklif Birim Fiyatlan KDV Hariç ve Türk Lirası olarak verilecektir.
2- Silinti, kazıntı ve imza kaşe bulunmayan teklifler değerlenirmeye alınmayacaktır.
3- Numune İstenildiği taktirde numune en kısa sürede satınalma birimine gönderilecektir.
4- UBB kapsamında yer alan ürünlerin tek başına UBB kaydı yeterli olmayıp, teklifi üretici/ithalatçı firma dışında veren firmalar için, üretici veya ithalatçı tarafından UBB de alt bayii olarak tanımlanmış olması gerekmektedir.
5- BakanIığımız TKHK nun 09.01.2017 tarih ve 00036890436 sayılı yazılan gereğince , UBB kapsamındaki malzemeler için firmalann “ TIBBİ CİHAZ SATIŞ YERİ YETERLİLİK BELGELERİNİ de teklifleri ile birlikte sunmalan gerekmektedir.
6- İstekliler listedeki butun kalemlere veya diledikleri kalemlere teklif verebilirler.
7- Sözkonusu alımla ilgili tüm vergi-resim ve harçlar, kargo taşıma ve tüm ulaşım giderleri sigorta giderleri uhtesinde kalan kişi/firmaya aittir.
8- İdaremiz mal/hizmeti alıp almamakta veya bir kısmını almakta serbesttir.Firmalar teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır.
9- Değerlendirmemiz kalem kalem, yada işin bütünlük arz etmesi bakımından toplam fiyat esasına göre yapılabilecek tir..Ödemeler kurumun mali durumuna göre yapılır.
Teklifimize fiyat veren firma bu hükmü kabul etmiş sayılır.
10- Malzemeler Depo teslimidir.Depoya taşınması ile ilgili tüm taşıma v.b.giderler firmaya aittir.
11- Teklif veren firma S.U.T.hükümleri gereğince idare tarafından işlem yapılacağını kabul etmiş sayılır.
12- Alımlar Acil ihtiyaçlarımıza yönelik olduğundan, idaremiz tarafından verilen sipariş sonrası belirtilen gün içerisinde teslimatı yapılmayan ürünler için idaremiz siparişi tek taraflı iptal etme hakkına sahiptir. Firmalar teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır.
13- Alım uhtesinde kalan firma alıma ilişkin olarak düzenleyeceği faturada malzemenin barkod numarası ile SUT Kodunu belirtecektir. Tedarikçi firma bunların SUT hükümleri doğrultusunda doğru eşleştirilmiş olmasından sorumludur. Geri ödeme kurumu barkod ve SUT kodlarının eşleştirilmesi ile ilgili olarak TÎTL'BB kayıtlarını esas almadığından , hastanemiz idaresi bu kayıtlan esas almayacak, anılan kurumun herhangi bir surette malzeme barkod ve SUT kodunun doğru eşleşmediğini tespit ederek geri ödeme yapmaması halinde oluşan zarar nedeniyle icare tarafından da tedarikçi firmaya rücu edilerek , ödeme yapılsa bile tespit edilen zararın tamamı alım yapılan firmadan tahsil edilecektir. Firma teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır.
14- Son teklif verme sûresi içerisinde teslim edilmey en teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.Firmalar teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|