KİLİS ILI KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ - KİLİS İLİ KHBGS MALİ HİZMETLER ry p BAŞKANLIĞI MERKEZİ SATIN ALMA BİRİMİ
01/02/2016 15;23 - 9616S743 - 949 - E.252
SAĞLIK BAKANLIĞI
TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURU]
KİLİS İLİ KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ
Sayı : 96168743
Konu:l Kalem Yedek Parça Grubu Malzeme Alım İşi
Genel Sekreterliğimize bağlı Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıda cins ve miktarı yazılı malzemeler 4734 Sayılı Kamu İhale Kanunun 22/d maddesi gereğince Doğrudan Temin Usulü ile aşağıda yazılı İdari Şartlarda satın alınacaktır.
İdari Şartlar;
1. Teklif mektubu aşağıda belirtilen tarih ve saate kadar teslim edilecektir. Teslim edilememesi halinde 0348 8139293 nolu telefona faks edilecek ve daha sonra teklif mektubunun aslı gönderilecektir.
2. Teklifler TL (Türk Lirası) olarak verilmeli, teklif edilen bedel rakam veya yazı ile açıkça yazılmış olmalıdır, Teklif edilen birim fiyata KDV’nin hariç ya da dâhil olduğu belirtilmelidir, kazıntı, silinti, düzeltme bulunmamalıdır.
3. Teklif verilen malzemelerin markaları, ambalaj şekilleri ve idarenin kesin siparişine müteakip teslim süreleri teklif mektubunda bildirilecektir.
4. Teklifler kısmi teklif üzerinden değerlendirilecektir.
5. Söz konusu alım ile ilgili tüm vergi-resim ve harçlar, ulaşım ve sigorta giderleri istekliye aittir.
6. 25.03.2010 Tarihli 27532 sayılı Mükerrer Resmi Gazetede yayınlanarak yürürlüğe giren; Sosyal Güvenlik Kurumu Sağlık Uygulama Tebliği gereği ürünlerinizin TİTUBB Kayıt Numarası, varsa SUT Kodu ve Distribütör firma ve/veya Bayi Kodu teklifinizle birlikte proformada mutlaka yazılacaktır.
7. Teklifi kabul edilen firmaya yazılı sipariş verilecek, alımın uhdenizde kaldığının bildirilmesine müteakip en geç lO(On) gün içerisinde malzemeler talipli firma veya temsilcisi tarafından bizzat Hastanemiz Muayene Komisyonuna istenen belgeler ile birlikte teslim edilecektir.
8. Taahhüdün yerine getirilmemesi halinde istekli 4734 sayılı Kanunu’nun lO.maddesi “f” bendine istinaden (İhale tarihinden önceki beş yıl içinde, ihaleyi yapan idareye yaptığı işler sırasında iş veya meslek ahlakına aykırı faaliyetlerde bulunduğu bu idare tarafından ispat edilen) İdaremizin sonraki alımlarmda ihale dışı bırakılır. Ayrıca yüklenicinin bağlı olduğu Ticaret Odası ve İl Sanayi Müdürlüklerine taahhüdünü yerine getirilmediği yazı ile bildirilecektir.
9. Mal/hizmet bedeli, teslimatın bitirilip muayene komisyonunca kabul edildiği tarihten itibaren Kilis Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Muhasebe Birimince 2016 Mali yılı Döner Sermaye Bütçesinden bütçe imkânları doğrultusunda ödenecektir. Peşin ödeme yapılmayacak ve gecikme cezası ödenmeyecektir.
10. Tekliflerinizi en geç 04/02/2016 günü Saat; 15:00 ’a kadar bekler, işlerinizde başarılar dilerim.
Rıdvan GÖKÇEK Genel Sekreter a. Mali Hizmetler Başkanı
S.No |
Malzemenin Adı |
Miktarı |
Birim |
UBB Kodu |
Markası |
B. Fiyatı |
Toplanı |
|
1 |
Fototerapi Lambası |
30 |
Adet |
|
|
|
|
|
|
TOPLAM (KDV Hariçtir) |
|
|
|||||
Kilis Kamu Hastaneler Birliği Mali Hizmetler Başkanlığı Abdullah Gül Bulv.Çevre Yolu Üzeri, Merkez/Kilis
Tel: 0348 822 11 1 1 / Dahili: 1862 Faks: 813 92 93 e-posta : kilisdevlethastanesi@gmail.com
İrt:İ.AŞMER
Evrakın elektronik imzalı suretine http://e-belge.saglik.gov.tr adresinden 03cb3201-308d-4ffd-b9a3-88dd45b7daec kodu ile erişebilirsiniz.
Bu belge 5070 sayılı elektronik imza kanuna göre güvenli elektronik imza ile imzalanmıştır.
_ _ f ^4L\> VA A
ENFRARUJ CİHAZI İÇİN 230V 150W IR LAMBA
1- Lamba, mevcut Enfraruj cihazına(Fizyolamp 2000) birebir uyumlu olmalıdır.
2- Çalışma gerilimi, 220 - 230V A.C olmalıdır.
3- Gücü, 150W olmalıdır.
4- Işık rengi, kırmızı olmalıdır.
5- Duy tipi, E27 olmalıdır.
6- Lamba ön yansıtıcı kısmı çapı 12-13 cm. olmalıdır.
7- 30 adet olmalıdır.
|
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|