• İhale No
    2018/372519
  • İhale Adı
    FREKANS İNVERTÖRÜ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Elektronik, Telekom Altyapı ve Ürünleri Satış, Bakım
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    27 Ağustos 2018 10:00
  • İdare
    Şanlıurfa Su ve Kanalizasyon İdaresi Genel Müdürlüğü Arıtmalar Daire Başkanlığı
  • İhale İli
    Şanlıurfa
  • İşin İli
    Şanlıurfa
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    30 Temmuz 2018
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
FREKANS İNVERTÖRÜ SATIN ALINACAKTIR

ŞANLIURFA SU VE KANALİZASYON İDARESİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ ARITMALAR DAİRE BAŞKANLIĞI

Arıtma Tesislerine Frekans İnvertörü Alım İşi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2018/372519
1-İdarenin
a) Adresi : Ertuğrul Gazi Mahallesi Necip Fazıl Kısakürek Cad. 35 63300 Esentepe KARAKÖPRÜ/ŞANLIURFA
b) Telefon ve faks numarası : 4143131455 - 4143185800
c) Elektronik Posta Adresi : suski@suski.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 3 ADET FREKANS İNVERTÖRÜ
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : ŞUSKİ Genel Müdürlüğü İçme Suyu Arıtma Tesisi
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin İmzalanmasına Müteakiben İdarenin belirleyeceği zamanlarda 3 AY İçerisinde; 1- Frekans konvertörleri Şanlıurfa Merkez İçme Suyu Arıtma Tesisi Hamsu Binasına getirilerek arızalı olan mevcut 3 adet Frekans konvertörünün demontajı yapıldıktan sonra aynı yere montajları yapılacaktır. 2- Frekans konvertörünün mevcut Allen Bradley marka PLC ile haberleşmesi sağlanacaktır. 3- Frekans konvertörleri 630 KW (660 V) motorları çalıştıracak özelliklere haiz olmalıdır. 4- Frekans konvertöründen Loc/Rem, Run, Ready ve Trip sinyali olmak üzere 4 adet dijital giriş sinyali; Run/Off olmak üzere 1 adet dijital çıkış sinyali; hız bilgisi için 1 adet Analog giriş(4-20mA) ve hız kontrolü için 1 adet analog çıkış(4-20mA) sinyali PLC’ye taşınacak ve aktif edilecektir.(I/O deyimleri Plc içindir) 5- Frekans konvertörlerinin her türlü nakliyesi, taşınması, montajı, irili ufaklı her nevi malzemeleri ve supervizörler tarafından local ve remote olarak çalışır vaziyette devreye alınması, eski frekans konvertörlerin kablolara zarar verilmeden demontajı fiyata dahildir. 6- Yeni frekans konvertörlerinin bağlantısı sırasında mevcut kablonun kısa gelmesi halinde her türlü kablo masrafı yüklenciye aittir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Ertuğrul Gazi Mahallesi Necip Fazıl Kısakürek Cad. 35 63300- HALİLİYE/ ŞANLIURFA
b) Tarihi ve saati : 27.08.2018 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,
c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.

a) İstekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi,
b) İsteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenen Kapasite Raporu,
c) İsteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenen İmalat Yeterlik Belgesi,


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Ertuğrul Gazi Mahallesi Necip Fazıl Kısakürek Cad. 35 HALİLİYE/ ŞANLIURFA adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Ertuğrul Gazi Mahallesi Necip Fazıl Kısakürek Cad. 35 63300- HALİLİYE/ ŞANLIURFA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Frekans İnvertörü 3 adet
18 Eylül 2018

İhale İptal Edilmiş.
IKN : 2018/372519
İptal Nedeni : Bütün Tekliflerin Alıma Ayrılan Ödeneğin/ Yaklaşık Maliyetin Çok Üzerinde Olması Nedeniyle -
İptal Tarihi : 18 Eylül 2018