• İhale No
    647278
  • İhale Adı
    GATA H.Paşa Eğt.Hst.K.lığında mevcut tıbbi cihazlarda kullanılmak üzere 3 Kısım 4 kalem yedek parça alımı
  • Sektör
    Tıbbı Cihazlar ve Bakımı
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    20 Ocak 2014 10:00
  • İdare
    SBÜ Haydarpaşa Sultan Abdülhamid Han Eğitim ve Araştırma Hastanesi (Eski Gata Haydarpaşa)
  • İhale İli
    İstanbul
  • İşin İli
    İstanbul
  • Yayın Tarihi
    17 Ocak 2014
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
MİLLİ SAVUNMA BAKANLIĞI WEB SİTESİNDE YAYINLANAN İHALE İLANI
İŞİN ADI :    GATA H.Paşa Eğt.Hst.K.lığında mevcut tıbbi cihazlarda kullanılmak üzere 3 Kısım 4 kalem yedek parça alımı(DOĞRUDAN TEMİN)
İLAN TÜRÜ ve USULÜ:    DOĞRUDAN TEMİN - Doğrudan Temin Alımları
 
İDARE ADI:    GATA HAYDARPAŞA EĞİTİM HASTANESİ KOMUTANLIĞI
ADRESİ:    GATA HAYDARPAŞA EĞİTİM HASTANESİ KOMUTANLIĞI ÜSKÜDAR/İSTANBUL
TELEFON VE FAX NUMARASI:    +902165422042/2036- - +902165422192
ELEKTRONİK POSTA ADRESİ:    
 
MALIN NİTELİĞİ VE TÜRÜ:    GATA H.Paşa Eğt.Hst.K.lığında mevcut tıbbi cihazlarda kullanılmak üzere 3 Kısım 4 kalem yedek parça alımı(DOĞRUDAN TEMİN)
MİKTARI:    4    KALEM
MALIN TESLİM YERİ:    GATA H.PAŞA EĞT.HST. K.LIĞI 727 NO LU TÜKETİM MALZEMELERİ MAL SAYMANLIĞI DEPOSU
MALIN TESLİM TARİHİ/TARİHLERİ:    Sözleşmenin imzalanmasını müteakip 30 (OTUZ) TAKVİM GÜNÜDÜR.
İhalenin YAPILACAĞI YER:    GATA HAYDARPAŞA EĞİTİM HASTANESİ KOMUTANLIĞI 2 NU.LI İHALE KOMİSYON BAŞKANLIĞI ÜSKÜDAR/İST.
İhalenin TARİH VE SAATİ:    20/1/2014-10:00
SARTNAME NO:    AŞAĞIDA BELİRTİLMİŞTİR.
 
İHALE İLANI METNİ  
1 NCİ KISIM 1 BSM - 31 - 5406 E TX TRANSMİTTER BOARD (KADIN DOĞUM SRV.İNDE MEVCUT ULTRASONOGRAFİ CİHAZI TOSHİBA/SSA 530A) 1 ADET
2 LMD - 2010 LCD PANEL (KADIN DOĞUM SRV.İNDE MEVCUT MONİTÖR LCD/SONY) 1 ADET

2 NCİ KISIM 3 LMD - 2140 LCD PANEL (KBB SRV.İNDE MEVCUT MONİTÖR LCD/SONY) 1 ADET

3 NCÜ KISIM 4 KNO8 (KOMİTATÖR) (NEFROLOJİ SRV.İNDE MEVCUT HASTABAŞI MONİTÖR DRAEGER / VİSTA / XL) 1 ADET


1 Teslimat Süresi: Sözleşmenin imzalanmasını müteakip 30 (OTUZ) TAKVİM GÜNÜDÜR.
2 Birden fazla mal kaleminden oluşan alımlar, birim fiyat teklif almak suretiyle gerçekleştirilecektir.
3 TEKLİFLER BELİRTİLEN GÜN VE SAATTE İHALE KOMİSYON BAŞKANLIĞINA ULAŞTIRILACAKTIR.
4 Teklife esas para birimi TL olacaktır. 
5 Teklif edilen malzemelerin markaları belirtilecektir.
6 İmza, kaşe, açık adres ve İRTİBAT TELEFONU bulunmayan teklifler geçersizdir.
7 Alıma iştirak etmeyeceğiniz takdirde bilgi vermeniz rica olunur
8 Getirilen mallar alım heyeti tarafından sözleşme, teknik şartname ve ilave hususlara göre alınacaktır.
9 KDV.Hariç diğer giderler yükleniciye aittir.
10 Nato stok kodu alınacaktır. Yüklenici alım konusu malzemeler için kodlandırma işlemlerini kodlandırma hükmüne göre yapacaktır.
11 Söz konusu alıma ait ihale dökümanları belgegeçer ile isteklilere gönderilememektedir. Bu nedenle isteklilerin ihale komisyonu ile irtibata geçip söz konusu dökümanın incelenmesi ve İdarece hazırlanan birim fiyat teklif formunu doldurması gerekmektedir.
12 Söz konusu malzemeler; 4734 sayılı kanunun 22-d bendi kapsamında temin edileceğinden, alımın hangi miktarda gerçekleşeceği veya hiç gerçekleşmemesi tamamiyle idarenin taktirindedir. Bu durumda yüklenici yapmış olduğu gerçek giderlere ilişkin ve karına karşılık olarak idareden herhangi bir hak ve bedel talep etmeyecektir.
13 İdaremiz alımı yapıp yapmamakta, verilmiş olan bütün teklifleri reddederek alımı iptal etmekte, dilediği miktarda yapmakta ve uygun bedeli tespitte serbesttir. İdare bütün tekliflerin reddedilmesi nedeniyle herhangi bir yükümlülük altına girmez.
14 İsteklilerin, belirtilen ihale tarih ve saatinde 2 Nu'lı İhale Kom.Bşk.lığında hazır bulunması gerekmektedir. Teklifler yazılı olarak 2 Nu.lı İhale Komisyonu Başkanlığına sunulacaktır. Komisyon tarafından gerek görüldüğü takdirde pazarlık sonucu isteklilerden nihai teklifi istenebilecektir. İhaleye katılmayan isteklilerin vermiş olduğu teklifler nihai teklif sayılacaktır. İhaleye katılmayan isteklilerin vermiş olduğu teklifler nihai teklif sayılacaktır. Posta ve faks yolu ile gönderilen teklifler son teklif olarak kabul edilecektir.
15 Sözleşme yapılacaktır. Teknik Şartname ve sözleşme hükümlerine göre alınacaktır.
16 Kısımlar arası kısmi teklif verilebilir. Bu grupların tamamına verilebileceği gibi her bir grup için ayrı ayrı teklif verilebilecektir.
17 "TEKNİK ŞARTNAME ADI : TSK SHH.İKM.VE BAKIM MERK.K.LIĞI/ANKARA""TIBBİ CİHAZ YEDEK PARÇALARI TEKNİK ŞARTNAMESİ""
TEKNİK ŞARTNAME NO : TSK-SİBMK-Y-6 KASIM 2009"
18 Satın alınacak yedek parçalar yukarıda listede verilen kliniklerde mevcut adı geçen cihazlar için kullanılacaktır. yukarıda listede verilen yedek parça, Madde 2.1.1.3 de tanımlanan yedek parça türlerinden madde 2.1.1.3.1 de belirtilen "Tıbbi Cihaz İmalatçısına Ait Yedek Parça, orijinal ana malzeme imalatçısı tarafından imal edilen ve ana malzeme imalatçısının ticari ismi ve parça numarasına sahip yedek parçadır." veya yedek parça 2.1.1.3.2 de belirtilen "Tıbbi Cihaz imalatçısı onaylı yedek parça, ana malzeme imalatçısı dışındaki üreticiler tarafından üretilen fakat ana malzeme imalatçısı tarafından onaylı ve ana malzeme imalatçısına ait yedek parça numurası veya stok numurasına sahip yedek parçadır." veya yedek parça 2.1.1.3.3 de belirtilen "Tıbbi Cihaz imalatçısına ait olmayan yedek parça, tıbbi cihaz üreticisi tarafından üretilmeyen yada tıbbi cihaz imalatçısı tarafından onaylı olmayan, ancak takıldığı tıbbi cihazı fonksiyonlarında bir kayba neden olmadan çalıştıran yedek parçadır." Değiştirilen parçanın eskisi idareye bırakılacaktır.
19 Yedek parçanın takılması cihazın ayar ve kalibrasyonunu gerektiriyorsa bahsedilen işlemler yüklenici tarafından yapılacaktır.
20 Yedek parçanın montajı ve ayarlarının yapılması esnasında cihazda meydana gelebilecek kaza ve hasarlardan yüklenici sorumlu olacaktır.
21 Muayene masrafları (TSK laboratuvarlarında yapılamayan analiz ve test masrafları dahil olmak üzere) ile muayene sırasında dizayn ve imalat hataları sebebiyle meydana gelebilecek her türlü kaza ve hasarlardan yüklenici sorumlu olacaktır.
22 Parçaların garanti süresi kati kabul tarihinden itibaren başlayacak şekilde, 1 (bir) yıl olacaktır. Garanti süresi içerisinde imalat, montaj malzeme ve işçilik hataları nedeniyle meydana gelecek arızalar yüklenici firma tarafından garanti kapsamında giderilecek veya parça yenisi ile değiştirilecektir. 
23 Söz konusu alım için yüklenici sözleşme tebliğinden önce karar/sözleşme tutarının 0/005,69 (Bindebeşvirgülaltmışdokuz) oranında Karar Pulu (Damga Vergisi) ve 0/009,48 (Bindedokuzvirgülkırksekiz) oranında Sözleşme Pulu (Damga Vergisi) yatıracaktır.
24 2 Nu.lı İhale (Doğrudan Temin) Komisyonu İrtibat No : 0 216 542 20 41 - 2042 - 2043


17.01.2014 - 20.01.2014 tarihleri arasında GATA H.Paşa Eğt.Hst.K.lığı İhale Komisyon Bşk.lığı ilan panosunda ve www.msb.gov.tr. internet adresinde ilan edilmiştir.
 İLANLA İLGİLİ AÇIKLAMALAR:
1. Bu sayfada yayınlanan bilgilerin hukukî ve mali sorumluluğu bulunmamaktadır. Kamu İhale Bülteni ve ihale dosyasındaki bilgiler esas alınacaktır.
2. İlânla ilgili sorumluluk ve başvuru makamı bilgileri aşağıdadır.
   a.Şikayet ve Başvuru Makamı:  GATA HAYDARPAŞA EĞİTİM HASTANESİ KOMUTANLIĞI İHALE KOMİSYON BAŞKANLIĞI
   b.Telefon Numarası:  +902165422042/2036-
   c.Fax Numarası:  +902165422192
   d.Elektronik Posta adresi:  
  Yazıcıya

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim