• İhale No
    2019/693756
  • İhale Adı
    Genel Cerrahi Sarf Malzeme Alımı 12 Aylık
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    21 Ocak 2020 11:00
  • İdare
    Ordu İl Sağlık Müdürlüğü
  • İhale İli
    Ordu
  • İşin İli
    Ordu
  • Şikayet Bedeli
    101.344,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946 ile 33.791.911 TL arası
  • Yayın Tarihi
    26 Aralık 2019
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR

İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI

Genel Cerrahi Sarf Malzeme Alımı 12 Aylık alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2019/693756
1-İdarenin
a) Adresi : BUCAK MAHALLESI IBNI SINA CADDESI NO:18 52200 ORDU MERKEZ/ORDU
b) Telefon ve faks numarası : 4522231429 - 4522234686
c) Elektronik Posta Adresi : ordu@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 53 Kalem Genel Cerrahi Sarf Malzemesi
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : Ordu Devlet Hastanesi, Ordu Eğitim ve Araştırma Hastanesi, Aybastı Devlet Hastanesi, Fatsa Devleet Hastanesi, Gölköy Devlet Hastanesi, Kumru Devlet Hastanesi, Ünye Devlet Hastanesi
c) Teslim tarihi : 1. Müdürlüğümüze bağlı sağlık tesislerinin her birine ihtiyaçların birimlere dağıtım listesine uygun olarak ayrı teslimat sağlanacak ve ayrı fatura kesilecektir. 2. Sözleşme imzalanan kalemler, işin başlangıcından itibaren Müdürlüğümüze bağlı sağlık tesislerinin sipariş bildirimi üzerine gönderilmeye başlanacak ve isteyen tesiste belirtilen kişilere teslim edilecektir. Teslimatlar peyderpey yapılacaktır. İstenilmeden ürün gönderimi yapılmayacaktır. 3. İlgili sağlık tesislerinin stok gün süreleri ve depo durumları dikkate alınarak idarelerin zorunlu kaldığı haller dışında; sözleşme imzalanan yüklenicilerden kalem bazında en fazla 10 kez sipariş çekilecek ve yüklenici uhdesinde kalan ürünlerin birleştirilerek sipariş çekilmesine özen gösterilecektir. 4. İhtiyaç listesinde yer alan ürünlerin peyderpey teslimatlarına ilişkin siparişlerin tebliği, aynı gün içinde postaya verilmek kaydıyla, faks veya e-posta ile de bildirilebilir. 5. Müdürlüğümüz veya bağlı sağlık tesislerince bildirilen siparişler, bildirim tarihinden itibaren en geç 15 gün içerisinde teslim edilecektir. Bu sürede teslim edilemeyeceği anlaşılan ürünlerle ilgili siparişe müteakip en geç 3 (Üç) iş günü içerisinde siparişi veren sağlık tesisine ve/veya idareye geri bildirim yapılacaktır. 6. Ürünlerin faturalı olarak teslimi zorunludur. Faturasız olarak sadece sevk irsaliyesi ile gönderilen ürünlerin faturaları en geç 3 iş günü içinde ilgili tesise ulaştırılmalıdır. Aksi takdirde teslim edilen ürünler iade edilir ve her türlü gönderim masrafı yüklenici tarafından karşılanır. 7.Kullanım süresi dolan veya dolmak üzere olan (en az 3 ayı kalmış) tüm medikal malzemeler fiyat farkı veya ek bir maliyet talep edilmeden değiştirilmelidir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Ordu İl Sağlık Müdürlüğü Merkezi Satınalma Birimi - Bucak Mah. İbni Sina Cad. No: 18 Altınordu - ORDU
b) Tarihi ve saati : 21.01.2020 - 11:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 10 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.3.2.
4.3.2.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler:

a)  Tıbbi Cihaz Yönetmeliği , Vücuda Yerleştirilebilir Aktif Tıbbi Cihaz Yönetmeliği, Vücut Dışında Kullanılan (in vitro) Tıbbi Tanı Cihazları Yönetmeliği  kapsamındaki  tüm malzemelerin TİTUBB/UTS ’da Sağlık Bakanlığı tarafından kayıt işleminin tamamlanmış olması gerekmektedir. Tüm isteklilerin (tedarikçi ya da bayii) TİTUBB /UTS sisteminde kayıtlı olması zorunludur. İstekliler yukarıda bahsedilen kayıt işlemi tamamlanmış UBB/UTS numaralarına ait çıktılar veya bu bilgileri içeren dokümanları (Ürünlere ve İsteklilere ait ) ihale dosyasında sunacaktır.

1) Ürüne ait teknik şartnamede farklı  boy, ölçü, kalınlık, tip, çap, ebat vb... seçenekler belirtiliyorsa ve teknik şartnamede tanımlanan özellikler farklı UBB/UTS kaydı gerektiriyorsa her seçeneğe ait UBB/UTS Barkod numaralarının birim fiyat teklif cetveli ekinde liste halinde verilmelidir.

2) Alımı yapılacak malzeme ile birlikte verilecek aplikatör, cihaz vb. ürünlerin  UBB/UTS kaydı verilmelidir.
3) Ürün set olarak isteniyorsa sete ait  UBB/UTS  kaydı olmalıdır.  Teknik şartnamede setin parçalarının da UBB / UTS kaydı isteniyorsa, set ile birlikte belirtilen parçaların UBB/UTS kaydı da sunulmalıdır.

b)Tıbbi Cihaz Yönetmeliği, Vücuda Yerleştirilebilir Aktif Tıbbi Cihaz Yönetmeliği, Vücut Dışında Kullanılan (in vitro) Tıbbi Tanı Cihazları Yönetmeliği kapsamında ürün teklif eden istekliler, Tıbbi Cihaz Satış, Reklam ve Tanıtım Yönetmeliği  gereği Satış Merkezi Yetki Belgesini ihale dosyasında sunmalıdırlar.

4.3.2.2. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:

İhalede SGK tarafından bedeli karsılanan tıbbi malzemelere ait isteklilerce teklif edilen ürünlerin TİTUBB kayıt numarası MEDULA sistemine kayıtlı olmalıdır. Teklif mektubu veya ekli belgelere ürün numarası (barkodu) yazılmalıdır.

4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

İstekliler teklif ettikleri her bir kaleme ait (1adet) numuneyi teklif ile birlikte tutanakla idareye teslim edeceklerdir. ( Numunelerin her biri malzeme adı, ihale sıra numarası ve firma adı etiketlenmiş olarak bir liste ile imza karşılığı idareye teslim edilecektir). Sağlık Bakanlığı 4211 sayılı 2008/42 nolu "Döner sermaye kaynaklarından yapılacak olan ihalelerde uyulması gereken usul ve esaslar" genelgesine göre numuneler ihale komisyonu uzman üyeleri tarafından teknik şartname hususlarına göre incelenecek ve gerek görüldüğü takdirde denenerek değerlendirilecek olup, değerlendirme sonuçları tutanakla ihale komisyonuna sunulacaktır. Bu tutanaklar ihale komisyonu üyeleri tarafından değerlendirilerek karar verilecektir. Gerek görülmesi halinde komisyon gerekli incelemeyi yapmak üzere tekrar numune isteyebilir.Uhdesinde ihale kalmayan isteklilerin, numune değerlendirmesinden sonra teslim edilebilir durumda kalan numuneleri ihale süreci bittikten sonra (sözleşmeler tamamlandıktan sonra ) 1 ay içerisinde iade edilecektir.Bu süre içerisinde geri alınmayan numuneler idarenin sorumluluğunda olmayacaktır. Değerlendirme aşamasında kullanılan veya denenmesi için servislere gönderilen numuneler için ücret talep edilmeyecektir. Uhdesinde ihale kalan isteklilerin numuneleri sözleşme süresi sonuna kadar şahit numune olarak idarede tutulacaktır.

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu veya özel sektörde gerçekleştirilen her türlü tıbbi sarf malzemesi satım işi benzer iş olarak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Ordu İl Sağlık Müdürlüğü Merkezi Satınalma Birimi - Bucak Mah. İbni Sina Cad. No: 18 Altınordu - ORDU adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 150 (yüz elli) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

14. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Açık cerrahi damar kapama ve kesme probu eğri ucu 36mm-18cm 23 adet
Açık cerrahi damar kapama ve kesme troid probu eğri kısa uç 16.5mm-19cm 33 adet
Biyopsi iğnesi otomatik no:18 60 adet
Cerrahi örtü seti 70 adet
Cilt kapatıcı stapler 9.410 adet
Cilt stapleri sökücüsü 440 adet
Dairesel stapler 25mm 8 adet
Dairesel stapler 29-31mm 17 adet
Dairesel stapler 33-34mm 7 adet
Endoskopik ağızlık yetişkn 7.050 adet
Endoskopik aspirasyon ve irrigasyon sistemi L hooklu 160 adet
Endoskopik babcock 10mm 25 adet
Endoskopik dişli tutucu 5mm 365 adet
Endoskopik dişsiz tutucu 5mm 290 adet
Endoskopik fındık tampon 5mm 70 adet
Endoskopik fıtık stapler tabancası 50 adet
Endoskopik klip atıcı L 70 adet
Endoskopik klip atıcı M/L 630 adet
Endoskopik laparaskopik damar kesme ve kapama probu 10mm-37cm 10 adet
Endoskopik makas monopolar 5mm 128 adet
Endoskopik monopolar disektör 5mm 105 adet
Endoskopik poliglaktin 2/0 bağlama loop sistemi 5mm 70 adet
Kesici kapatıcı stapler kartuşu ayarlanabilir 55mm 183 adet
Kesici kapatıcı stapler kartuşu ayarlanabilir 75mm 213 adet
Kolostomi adaptörü 70mm 50 adet
Kolostomi pastası 120 adet
Kolostomi torbası alttan boşaltmalı 45mm 650 adet
Kolostomi torbası 70mm 60 adet
Laparoskopik damar kapama ve kesme probu 5mm-37cm (Künt uçlu laparoskopik kapatıcı/bölücü) 17 adet
Laparoskopik damar kapama ve kesme probu 5mm-37cm (Maryland çeneli laparoskopik kapatıcı/bölücü) 17 adet
Laparoskopik doku ve organ çıkarma torbası 10mm 650 adet
Lineer kapatıcı kesici stapler normal doku 100mm 15 adet
Lineer kesici kapatıcı stapler ayarlanabilir 55mm 30 adet
Lineer kesici kapatıcı stapler ayarlanabilir 75mm 25 adet
Lineer kesici kapatıcı stapler kalın doku 100 mm 10 adet
Lineer kesici kapatıcı stapler kalın doku 60mm tüm boylar 16 adet
Lineer kesici kapatıcı stapler kartuş kalın doku 60mm 54 adet
Lineer kesici kapatıcı stapler kartuşu kalın doku 100mm 30 adet
Lineer kesici kapatıcı stapler kartuşu kalın doku 80mm 35 adet
Lineer kesici kapatıcı stapler kartuşu 100mm 30 adet
Lineer kesici kapatıcı stapler kartuşu 60mm 10 adet
Lineer kesici kapatıcı stapler kartuşu 80mm 15 adet
Lineer kesici kapatıcı stapler 60mm 15 adet
Lineer kesici kapatıcı stapler 80mm 15 adet
Lineer kesici kapatıcı stapler 80mm KALIN DOKU 20 adet
Perkutan endoskopik gastrostomi seti balonsuz no:20 100 adet
Perkutan endoskopik gastrostomi seti no:20 balonlu 570 adet
Trokar V bıçaklı 11 mm 850 adet
Trokar V bıçaklı 5mm 480 adet
Trokar V2 Bıçaklı 5-12 mm UZUN 80 adet
Trokar V2 bıçaklı12 mm 90 adet
Ultrasonik açık cerrahi troidektomi eğri makas 15 adet
Veres iğnesi 150mm 30 adet