• İhale No
    2012/20142
  • İhale Adı
    GENEL GIDA SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Yiyecek, İçecek, Gıda Ürünleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    20 Mart 2012 10:00
  • İdare
    Seydişehir Devlet Hastanesi - KONYA
  • İhale İli
    Konya
  • İşin İli
    Konya
  • Yayın Tarihi
    27 Şubat 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


GENEL GIDA SATIN ALINACAKTIR
Sa ğ lık B a ka nlığ ı M üst eşa rlık Sey dişeh ir Dev let H a st a nesi
69 Kalem Genel Gıda alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/20142
1-İda re nin
a) Adresi : Kızılcalar Mahallesı Seydişehir Konya
b) Telefon ve faks numarası : 3325823011 - 3325810900
c) Elektronik Posta Adresi : seydevhas@hotmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Seydişehir Devlet Hastanesi A Blok Gıda ambarı
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalanmasını müteakip işe başlanacak olup,
31/04/2013 tarihinde sona erecektir. Kısmi teslimat yapılacaktır. * Kuru gıda malzemeleri peyderpey teslim edilecektir. * Tatlı ürünleri siparişi 1 gün önceden haber verilerek en geç saat 10.00'a kadar teslim edilecektir. * Ekmek ve unlu mamuller günlük olarak teslim edilecektir * Et ve piliç ürünleri haftalık periyotlarda teslim edilecektir * Alabalık siparişi 1 gün önceden haber verilerek en geç saat 07.30'a kadar teslim edilecektir. * Süt ve Süt ürünleri
peyderpey teslim edilecektir
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Seydişehir Devlet Hastanesi B Blok Toplantı salonu
b) Tarihi ve saati : 20.03.2012 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu
izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
Gıda üretim sertifikaları, Gıda üretim izin belgeleri,
TSE belgeleri ihale esnasında her ürün için ayrı ayrı sunulması zorunludur. Teknik Şartnamede her gıdadan istenen belgeler ayrıntılı olarak belirtilmiştir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve Teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.3.2.
4.3.2.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler:
İhale konusu malzemelerin Gıda Üretim Sertifikaları, Gıda Üretim İzin Belgeleri sunulacaktır.
Piliç ürünleri için kanatlı hayvan eti ve et ürünleri üretim tesislerinin çalışma ve denetleme usul ve esaslarına dair yönetmelik hükümlerine göre çalışma izin belgesine sahip tesislerde üretilen ürünleri vereceklerdir. Ayrıca et ve piliç ürünleri için Gıda Üretim ve Gıda Sicil sertifikası aslı veya suretini vereceklerdir.
Alabalık için istekli üretici ise Tarım Bakanlığından alınan su ürünleri tesisi çalışma izin belgesini, istekli satıcı ise Tarım Bakanlığından alınan su ürünleri tesisi çalışma izin belgesine sahip balık üretim tesisinde üretilen ürünlerini verecekler ve o tesise ait belgenin aslını yada suretini ihale esnasında sunulacaktır.
4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
Numunelerin üzerine ihale sıra numaraları yazılarak, İhale günü tüm ürünlerden numune getirilecektir.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.Bu ihalede benzer iş olarak, resmi ve özel kurum ve kuruluşlarına benzer genel gıda ihtiyaçlarının karşılanması için verilen her türlü hizmet kabul edilecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Seydişehir Devlet
Hastanesi B Blok satınalma servisi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Seydişehir Devlet Hastanesi B Blok Satınalma servisi adresine elden
teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların
çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim