GENEL SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
Sa ğ lık B a ka nlığ ı M üst eşa rlık Dr. ze ka i Ta hir B ura k Do ğ u mev i H a st a nesi
2012 Yılı 39 Kalem Genel Sarf Malzeme Toplu Alımı İşi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/196708
1-İda re nin
a) Adresi : Hacettepe Mah. Talatpasa Bulvarı 06240 Altındağ Ankara
b) Telefon ve faks numarası : 3123065481 - 3123114645
c) Elektronik Posta Adresi : ztbsatinalma@ztb.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : Zekai Tahir Burak Kadın Sağlığı Eğitim Ve Araştırma Hastanesi Tıbbi Sarf Deposu , Etlik Zübeyde Hanım Kadın Hastalıkları Eğitim Ve Araştırma Hastanesi Eczane Deposu , Ankara Çocuk Sağlığı Ve Hastalıkları Hematoloji Ve Onkoloji Eğitim Araştırma Hastanesi Eczane Deposu , Dr. Sami Ulus Kadın Doğum Çocuk Sağlığı Ve Hastalıkları Eğitim Ve Araştırma Hastanesi Tıbbi Sarf Deposu (Miktarları Ekap Dokumanları İçinde Yer Alan "Genel Sarf Malzemesi Toplu Alım Listesi" Dosyasında Belirtilmiştir.)
c) Teslim tarihi : 1- İşin süresi 280 (İkiYüzSeksen) takvim günüdür. Ancak işin en geç 01.12.2012 tarihinde bitirilmesi esastır. 1-İlk teslimat; sözleşme yapılmasından itibaren 10(on) gün içinde yüklenici firma ilgili depodan, depo görevlilerinin belirleyeceği miktarda sipariş alarak ilk teslimatı yapacaktır. (İlk teslimatta ayrıca sipariş verilmeyecek olup tüm sorumluluk yüklenici firmaya aittir.) İlk teslimattan sonra
01.12.2012 tarihine kadar İdarenin vereceği peyderpey siparişe müteakip, siparişte gün belirtilmiş ise istenen günde, gün belirtilmemiş ise en geç 10 (ON) gün içinde mal, siparişi çeken hastane tıbbi sarf ve eczane deposuna teslim edilecektir. 2- Her idare, muayene kabul işlemlerini, kendi bünyelerinde oluşturulacakları komisyonlarca yapacaklardır. 3- Tüm teslimatlar Mal Alımları İhalelerine İlişkin Muayene, Denetim ve Kabul Yönetmeliğine göre yapılacaktır.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Zekai Tahir Burak Kadın Sağlığı Eğitim Ve Araştırma Hastanesi
Konferans Salonu
b) Tarihi ve saati : 17.01.2012 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu
izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
20 ihale sıra numaralı kalem olan Dezenfektan Yüzey İçin Klor Tablet için ürünün Sağlık Bakanlığı Temel
Sağlık Hizmetleri Genel Müdürlüğü tarafından düzenlenmiş Biyosidal ürün ruhsatı sunulmalıdır.
21 ihale sıra numaralı kalem olan El Dezenfektanı için ürünün Sağlık Bakanlığı Temel Sağlık Hizmetleri Genel
Müdürlüğü tarafından düzenlenmiş Biyosidal ürün ruhsatı sunulmalıdır.
22 ihale sıra numaralı kalem olan Dezenfektan Yüzey İçin Hızlı için ürünün Sağlık Bakanlığı Temel Sağlık
Hizmetleri Genel Müdürlüğü tarafından düzenlenmiş Biyosidal ürün ruhsatı sunulmalıdır.
34 ihale sıra numaralı kalem olan İndikatör Bowie Dick için ürünün EN ISO 11140-4 standartlarına uyduğunu
gösteren belgesi olmalıdır.
35 ihale sıra numaralı kalem olan İndikatör Etilenoksit Biyolojik için ürünün EN ISO 11138 standartlarına uyduğunu gösteren belge sunulmalıdır.
36 ihale sıra numaralı kalem olan İndikatör Etilenoksit Kimyasal için EN ISO 11140 Clas D Sınıfı standartlarına
uyduğunu gösteren belgenin sunulması zorunludur.
37 ihale sıra numaralı kalem olan İndikatör Kimyasal Buhar Otoklav için ürünün EN ISO 11140-1 standardı
Class 4'e, 5 e veya 6' ya uyduğunu gösteren belgelerden birisini sunmalıdır.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya
belgeler,
c) Türkiye'de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.
İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir. İstekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi, İsteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenen Kapasite Raporu, isteklinin kayıtlı
olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenen İmalat Yeterlik Belgesi, isteklinin kayıtlı olduğu
meslek odası tarafından istekli adına düzenlenmiş ve teklif ettiği mala ilişkin Yerli Malı Belgesi, isteklinin alım konusu malı ürettiğine ilişkin olarak ilgili mevzuat uyarınca yetkili kurum veya kuruluşlarca düzenlenen ve isteklinin üretici veya imalatçı olduğunu gösteren belgeler
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
1- İstekliler teknik şartname maddelerine ayrı ayrı ve Türkçe olarak şartnamedeki sıraya göre cevap vereceklerdir. Bu cevaplar şartnameye uygunluk belgesi başlığı altında teklif veren firmanın antetli kağıdına yazılmış, her sayfası kaşeli ve yetkili kişi tarafından imzalanmış olmalıdır. Şartnameye uygunluk belgesi hazırlamayan ve şartnamede istenilen teknik özellikleri sağlamayan firmanın teklifleri reddedilecektir.
2- İstekliler teklif edilen malın ihale dokümanında belirlenen şartlara uygunluğunu teyit etmek amacıyla ayrıntılı teknik bilgilerinin yer aldığı katalogları, fotoğrafları, numuneleri ve benzeri tanıtım materyallerini teklifle birlikte vereceklerdir.
3- Numune verecek istekli firmalar; herbir numunenin üzerine firma adını, malzemenin ihale sıra numarasını ve malzeme adını yazan etiket yapıştıracaklardır. Bütün numuneler firma adının ve ihale bilgilerinin yazılı olduğu bir paket içerisinde teklif zarfı ile birlikte idareye teslim edilecektir. Teslim edilen numuneler için istekli firma antetli kağıda yetkili kişi tarafından imzalanmış numune teslim tutanağı hazırlayacaktır. Bu tutanak 3 (üç)
nüsha hazırlanacaktır. 1 (bir) nüshası teklif zarfı içinde olacaktır. 1 (bir) nüshası teslim alan idare yetkilisinde
kalacaktır. 1 (bir) nüshası da istekli firmada kalacaktır.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 20 TRY (Türk Lirası) karşılığı Zekai Tahir Burak Kadın
Sağlığı Eğitim Ve Araştırma Hastanesi Satınalma Ünitesi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Zekai Tahir Burak Kadın Sağlığı Eğitim Ve Araştırma Hastanesi Satınalma Ünitesi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (YüzYirmi) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|
GENEL SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
Sağlık Bakanlığı Müsteşarlık Dr.zekai Tahir Burak Doğumevi Hastanesi
Genel Sarf Malzeme Satın Alınacaktır ihale edileceği ilan edilmiştir. Ancak 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun
26 ncı maddesine göre aşağıdaki hususlarda , düzeltme ilanı yayımlanmasına karar verilmiştir. Tekliflerin hazırlanması ve sunulmasında düzeltilen maddelerin esas alınması gerekmektedir.
İhale Kayıt Numarası : 2011/196708
1- İda re nin
a) Adresi : Hacettepe Mah. Talatpasa Bulvarı 06240
b) Telefon ve faks numarası : 3123065481 - 3123114645 c) Elektronik posta adresi : ztbsatinalma@ztb.gov.tr
ç) Ön yeterlik/İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-Düzelt mey e K o nu İla n ın Y a y ı mla nd ığ ı
a) Kamu İhale Bülteninin tarih ve sayısı : 19.12.2011 - 1997
b) Gazetenin adı ve tarihi (yayımlanmış ise) : -
3- Düzelt ilen [ ma d de/ ma d de ler ] şunla rdır
İhale ilan metninin, İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler başlıklı 4.1.1.3. maddesinin sonuna:
1-) 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ve 32 numaralı kalemler için TSE EN 868-5 belgesi ve ISO 11607 uygunluk
belgesinin sunulması zorunludur.
2-) 33 numaralı kalem için ISO 11140-1 uygunluk belgesinin sunulması zorunludur. Hükümleri eklenmiştir.